οριστε μετα απο πολυ καιρο δικο σας το κεφαλαιο 12 <3
Το μονο που μπορουσα να σκεφτω εκεινη την στιγμη ειναι το πως να τον κανω να χαμογελασει . Με γνωρισε μολις εχθες κι ομως δειτε τι κανει τωρα ! Νιωθω πιο τυχερη κοπελα στον κοσμο . Ειναι σαν να τον ξερω απο παντα . Και το μονο σιγουρο ειναι οτι τον αγαπαω και δεν με νοιαζει αν ακουγεται υπερβολικο.
Λενε οτι στη ζωη πολλες φορες πρεπει να παιρνουμε ρισκα και να κανουμε πραγματα που θελουμε χωρις να μας νοιαζει . Αποφασισα γαι αυτη τη βραδια να σκεφτω μ αυτον τον τροπο κι οπου με βγαλει. Σηκωθηκα λοιπον απο το τραπεζι και αρχισα να κατευθυνομαι προς τη σκηνη. Ολα τα βλεμματα ειχαν πεσει πανω μου αλλα δεν με ενοιαζε γιατι το δικο μου βλεμμα ηταν συνεχως σε σαυτον. Μολις με ειδε να ερχομαι γουρλωσε τα ματια αλλα εγω του εσκασα ενα μεγαλο αληθινο χαμογελο για να τον καθυσηχασω. Μολις εφτασα εκει αρπαξα ενα μικορφωνο κι αρχισα να τραγουδαω μαζι του κοιταζοντας με νοημα στα ματια .
Μολις οι φωνες μας ενωθηκαν κατι μαγικο συνεβη. Σαν να ημασταν γεννημενοι για να τραγουδαμε μαζι. Ειμαι σιγουρη οτι κι αυτος το ενιωσε . Αμεσως επεσε κατω στο ενα γονατο και ταγουδουσαμε εστσι ολη την ωρα χωρις να μας νοιαζει κανεις και τιποτα. Δεν με αναγνωριζω αποψε . Μου βγαζει εναν αλλο εαυτο ... μια αλλη Κατερινα ... η οποια μου αρεσει παρα πολυ.
'' Βaby you light up my world like nobody else .... ''
Με κοιτουσε λες και ηταν τρελα ερωευμενος μαζι μου .... λες να ειναι ? μπαααα... αυτα γινονται μονο στα ονειρα και στα βιβλια ... μηπως κοιμαμαι η ειμαι καποιος φανταστικος χαρακτηρας ? οχι .... αρα.... !
Οταν φτασαμε στον τελευταιο στιχο ο Βαγγελης σηκωθηκε παντα κοιταζοντας εμενα.
'' Τhat's what's makes you beautiful .... ''
Το κοινο του μαγαζιου χειροκροτουσε δυνατα και σφυριζε οταν ο βαγγελης με σηκωσε στην αγκαλια , με εριξε στο πλαι κρατωντας με απο τη μεση και αρχισε να με φιλαει με παθος . Τι υπεροχο φιλι. Ζω ενα ονειρο.... Και συνεχιζε ...και συνεχιζε ... κι εγω επρεπε να αναπνευω αλλα και να του θυμισω οτι ειμαστε σε δημοσιο χωρο και να κρατησει για λιγο ακομα τις ορμονες του πριν μου ορμησει.
οποτε τον χτυπησα λιγο στον ωμο και του ψιθυρισα
'' βαγγελη μου κανε λιγη υπομονη γτ μας κοιτανε ολοι τωρα... ''
YOU ARE READING
αγγελος χωρις φτερα <3
RomanceΗ Κατερινα μια φανατικη βκατορ αποκτα αυτο που ολες οι θαυμαστριες του Βαγγελη Κακουριωτη επιθυμουν : Τον ιδιο τον Βαγγελη. Ομως μετα αρχιζουν τα δυσκολα.... Θα ειναι Ο Βαγγελης στο πλαι της ή θα την αφησει μονη?