σορρυ που δεν ανεβασα εχθες αλλα ημουν πτωμα
Μιαςκαι η κωννα ητανε λιωμα απο το ποτο κι εγω ηθελα να ξυπνησω αποφασισαμε να παμε να παρουμε κανα καφε απο το μπαρ του ξενοδοχειου . Ακομα ΔΕΝ της εχω πει για το ραντεβου διοτι με αυτα που συμβαινουν στην , ας το πουμε , προσωπικη της ζωη , δεν ειναι και πολυ ευκολο....
Εγω κλασσικα πηρα φρεντο εσπρεσο μετριο ( ONE LOVE
'' ακου... για μια φορα στη ζωη σου μην εισαι γαιδουρα ! ''
'' εγω ? γαιδουρα ? γιατι ? '' με ρωτησε καθως εκανε μπουρμπουληθρες με τον καφε της δειχνοντας μου οτι δεν την ενδιαφερει αυτο που της λεω .
'' ακουσε με θα τον πληγωσεις πολυ ετσι ! ''
'' μην φωναζεις ειμαι διπλα σου ! ''
'' δεν φωναζω.. καλα ποσο ηπιες εχθες ? ''
'' αρκετα .... πολυ ..... παρα πολυ....''
'' μαλιστα.... παλι καλα που δεν τον βιασες τον καημενο τον αρη .. ''
'' δεν βιαζω ποτε στο πρωτο ραντεβου ! ''
'' ακους τι λες ? ραντεβου ? εχεις αγορι ! ''
ωρες ωρες θελω να τη δωσω ενα δυνατο χαστουκι για την προσγειωσω στην σκληρη πραγματικοτητα .... στην πραγματικοτητα που εκεινη ειχε επιλεξει οταν φιλησε τον Μπιτσολα για πρωτη φορα .... τωρα τι θα κανει ? θα τα ξεχασει ολα ετσι απλα ?
'' ειναι ο Αρης Μακρης !!!!!! '' μου απαντησε λες και ηταν μεσ στις σκεψεις μου .
'' το ξερω ! δεν σου ειπα να τον αγνοησεισ ! καμια δεν θα το εκανε αυτο ... θελω να πιστευω ... Το μονο που σου ζηταω ειναι να μην ραγισεις την καρδια ενος αγοριου που δεν εφταιξε σε τιποτα ! πες του το απο κοντα ! Στον Αρη ειπες οτι εχεις αγορι ???????????????''
τωρα που το σκεφτομαι ουτε ο ΑΡης εφταιξε σε τιποτα ! σιγουρα δεν εχει ιδεα ! θα τη λιανησω ! ετσι και πληγωσει τον αρη θα γινει χαμος !
με κοιταξε με ενα βλεμμα ενοχης και τοτε οι υποθεσεις μου επιβεβαιωθηκαν ! ο αρης δεν ξερει τιποτα!!!!!!!
'' τι να σου πω ! οτι και να σου πω ειναι λιγο !'' κι εκεινη τη στιγμη πηρε τηλεφωνο ο μπιτσολας !
'' α καταφωνη και ο κερατουκλης μας !'' ειπα καθαρα ειρωνικα.
'' μην με κανεισ να νιωθω ασχημα ! παω να του το πω κι επιστρεφω σε ενα λεπτο ελευθερη κι ωραια ! ''
YOU ARE READING
αγγελος χωρις φτερα <3
Roman d'amourΗ Κατερινα μια φανατικη βκατορ αποκτα αυτο που ολες οι θαυμαστριες του Βαγγελη Κακουριωτη επιθυμουν : Τον ιδιο τον Βαγγελη. Ομως μετα αρχιζουν τα δυσκολα.... Θα ειναι Ο Βαγγελης στο πλαι της ή θα την αφησει μονη?