Κεφαλαιο 16

500 33 30
                                    


Ναι επεστρεψα ! Μετα απο ενα τεραστιο διαλειμμα ... και συνεχιζω δυναμικα την ιστορια ! Σας αγαπαω ολους εσας που στηριζετε αυτην την ιστορια ♥♥♥ αυτο λοιπον ειναι αφιερωμενο σε σας !!


Κανε κατι φευγει ! Κατερινα μην εισαι εγωιστρια !! Πρεπει να τρεξεις πισω του ! Ειναι το διαμαντι σου ... αλλα οσο εγω εκανα αυτες τις σκεψεις η φιγουρα του ειχε χαθει μες στη νυχτα ... παρολα αυτα εγω δεν μπορουσα να το αντεξω ...


" Βαγγελη !!! Βαγγελη γυρνα πισω ! Σ'αγαπαω γαμωτο , σ'αγαπαω !!! "

Επειτα απο αυτο η φωνη μου δεν εβγαινε αλλο... παει.. χαθηκε ... και μαζι με αυτον χαθηκε και η ζωη μου. Δυο μερες στην Αθηνα και εχω καταντησει μυθιστορημα . Ενα μυθιστορημα με δραματικο τελος..


Το επομενο πρωι ηταν τοσο δυσκολο να ανοιξω τα ματια μου γιατι μονο στα πνειρα μπορουσα να τον βλεπω. Συνειδητοποιησα οτι κοιμομουν στο χαλι μου το οποιο ειχε λιγο απο τον εμετο μου ! Ιχ σιχαμα ! 

Σηκωθηκα να παω να πλυθω κι αφου χαλαρωσα , εβαλα μια φορμα ενα φουτερ καθισα με βρεγμενα μαλλια στο κρεβατι και προσπαθουσα να διωξω τον πονοκεφαλο που με εμποδιζε να τον εχω στις σκεψεις μου !

 Δε πιστευα οτι μπορουσα να αγαπησω ποτε ετσι ! Τοσο ολοκληρωτικα και τοσο ... τοσο... οι λεξεις δεν ερχονται ... δε ξερω τι μου γινεται πια .


" Κατερινα αγαπη μου !!! Ηρθε η Χριστινα !!! "

Ποιος ? Τι ? Που ? Εγινα κιολας περιζητητη ! Η αληθεια πως μου χρειαζεται λιγη ανθρωπινη επαφη . Μην καταντησω και ανθρωπος των σπηλαιων !

Εντωμεταξυ δεν της εχω πει τιποτα για οτι εχει συμβει στη ζωη μου τις τελευταιες μερες ! Ολα μελι γαλα ! Λες να προσποιηθω ?? 

" Κατερινααα !!!! "

Και εισεβαλλε στο δωματιο μες στα νευρα . Η κλασικη αγαπημενη μου Χριστινα !

" Τι επαθες ? " με ρωταει με περιεργεια.

Εγω συνηθως μολις την εβλεπα θα ετρεχα να την αγκαλιασω αλλα απο τους τοσους εμετους ουτε δυναμεις γι αυτο δεν εχω.Αλλα η προσποιηση βοηθαει για την ωρα . 

" Τιποτα . Ολα οκ . "

" Ασε εγω εχω γινει Τουρκος ! " σε λιγο θα πετγοταν εξω η φλεβα απο το μετωπο της . Πριν προλαβω να αρθρωσω λεξη εκεινη συνεχισε τον μονολογο της τρελας ! 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 05, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

αγγελος χωρις φτερα <3Where stories live. Discover now