ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΛΛΗΤΗ ΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΝ ΑΡΗ ΜΑΚΡΗ <3
'' αχαχαχααχ !! σοβαρα ??? κυνηγιουνται με τον τζιμμυ ? ''
'' συνεχεια ..... ! παιζει να εχουν τρεξει ολο το fever πανω απο 50 φορες ! ''
'' αχ γιατι να τα χανω εγω αυτα ?????? ''
'' εγω παλι ειμαι ο ωριμος της παρεας ..... ''
τον κοιταω με ενα βλεμμα σαν τον ρωταω '' απο ποτε ??? !! ''
'' αρη.... ξερω οτι εσυ εισαι το πειραχτηρι εκει μεσα .. κλ και οι αλλοι δεν πανε πισω αλλα εσυ ...''
'' τιιιιιι !!!!!! ????? εγω πειραχτηρι ? με πληγωνεις με τα λογια σ ....'' ειπε περνωντας ενα δραματικο υφος ... σε ποιον τα πουλας αυτα μακρη ?!......
τοτε χτυπησε δυνατα το κινητο μου ... η κληση ελεγε '' ΑΝΩΜΑΛΑΡΑ ''
'' περιμενε μισο λεπτο ειναι κωνσταντινα στο τηλεφωνο πρεπει να εφτασε ... καλεσε το 166 για καλο και για κακο εσυ.... ''
'' αχαχ γιατι ? ''
'' θα δεις γιατι ... λοιπον θα την βαλω στην ανοιχτη ακροαση μην μιλησεις καθολου .... σσσσσ...''
το σηκωσα λοοιπον ετοιμη να κουφαθω. '' ελα τρελη ! εφτασες ?''
'' ναι ρε εφτασα .. που εισαι δεν σε βλεπω ?? ''
'' ωραια .... τωρα ανεβα επανω ''
'' ΠΟΥ ΕΠΑΝΩ ? ''
''στο σπιτι ..... ''
'' ΠΟΙΟ ΣΠΙΤΙ ? ''
'' βλεπεις πολλα σπιτια ρε κωννα ?????? ''
'' ναι βασικα αφου ειναι γειτονια .... μενει καποιος φιλος σου στην ιδια γειτονια με τον βαγγελη...''
'' οχι αλλα μενει ο βαγγελησ εδω ...''
'' δεν σε πιανω....''
''' αααααααααααααα!!!!!!!!!!!! με κουρασες !!!! ανεβα παιδι μου στο σπιτι του κακουριωτη ! εκει ειμαι ''
ξαφνικα σιωπηηηηη.... η κωνσταντινα δεν ακουγοταν πλεον... ομγ !!!! την σκοτωσα η κακουργα ...!!!!!!!!!! επρεπε να της το φερω πιο μαλακα ....
'' κωννα!!!!!!!!!!! πλζζζ δωσε μου ενα σημαδι ζωης ! δεν ειναι αστειο εχω αρχισει να τρομαζω !!!! κωννα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ''
YOU ARE READING
αγγελος χωρις φτερα <3
RomanceΗ Κατερινα μια φανατικη βκατορ αποκτα αυτο που ολες οι θαυμαστριες του Βαγγελη Κακουριωτη επιθυμουν : Τον ιδιο τον Βαγγελη. Ομως μετα αρχιζουν τα δυσκολα.... Θα ειναι Ο Βαγγελης στο πλαι της ή θα την αφησει μονη?