Bir anda bir sarsıntı ile uyandım. Asansör çalışmıştı.Onur kıvrıldığı köşede değildi. Benim yanımdaydı. Kafası omzumdayken öyle masum görünüyordu ki.Kolunu belime sarmıştı.Önce uyandırmadan saçını okşadım.Ne yapayım?Kokusunu ve saçıyla oynamayı çok özlemiştim.Kendime gelmem uzun sürmedi tabi.Derhal üzerimden ittim.Uyandı haliyle. "Bana yaklaşmamanı söylemiştim!" diye bir güzel azarladım. Cevap vermek üzereydi ki sonunda evimin bulunduğu kata geldik, asansör durdu. Cevap vermedi ve gidip kapıyı açtı. Tam kapıya yönelmiştim ki kapıyı bana değil, kendine açtığını fark etmem uzun sürmedi. Çünkü tam kapıya yönelirken bam! Kapı suratıma kapanmıştı. Evet, Onur çok centilmendir! Kapıyı açtım ve kapıma yöneldim. Aynı anda da Onur'a "Sağol be!" diye bağırdımi yüzüne bile bakmadan. Tabi ki yine cevap vermedi. Cevap vermemesi beni sinir ediyordu. Arkama döndüm ve ne yaptığına baktım. Karşımdaki eve mi giriyordu o? O anahtarın onda ne işi vardı? Ne oluyordu? Şaşkınlıkla onu seyrettim.Kapıyı açtı, eve girdi ve bana el sallayıp kapıyı kapattı.Derhal kendi evime girdim. Olayın şokunu atlatamamıştım. Rüyadır diye kendimi tokatlamaya başladım. Uyuyup kendime gelmeyi planladım daha sonra. Odama doğru gidiyordum ki kapı çaldı. Geri döndüm, kapıyı açtım. Karşımda elinde bir fincanla Onur duruyordu. Şaşırdım ve tek kelime bile edemedim. Öylece bakakaldım. Ah, tam bir aptal gibi gözüktüğüme emindim! Daha sonra Onur "Pardon komşu, bir fincan tuz alabilir miyim?" dedi ve güldü. KOMŞU MU? Evde yalnız kalmama izin verdiğinde anlamalıydım, evimin karşısındaki eve taşınmıştı! "Bu bir şaka olmalı!" diye bağırdım.Onur "Tuz?" diye fısıldadı gözlerini hafif kısıp fincanı uzatarak.Mutfağa gittim, tuzluğu aldım ve direk Onur'a verdim. Onur "Sadece bir finc..." dedi ki sözünü tamamlayamadan sağ elimin işaret parmağını dudağıma getirdim ve "Şşş" dedikten sonra kapıyı suratına kapattım.Tek istediğim uyumaktı.Odama gittim ve kendimi yatağa attım.Tam gözlerimi kapatmış huzurlu bir şekilde uyuyacakken yan daireden metal müzik sesleri gelmeye başladı.Takmadım, yastığı kafama geçirdim.Daha sonra müzik durdu. Derin bir "Oh!" çektim.Tam yastığı tekrar yatağa ger koymuşken bu sefer matkap sesleri gelmeye başlamıştı. Bu sefer ise derin bir "Of!" çektim. Daha sonra kendi halime güldüm deli gibi. Başucumdaki masadan kulaklığımı ve telefonumu aldım. Kulaklığı önce telefona taktım sonra kulağıma geçirdim ve kafamı yastığa koydum. Sonunda uyuyabiliyordum.