Benim inatçı olduğumu bildiğinden beni bağlayacağını söyledi Onur.İstemiyordum.Ona "İstemiyorum!Bırak beni ya!" diye bağırdım.Elindeki iple bana doğru yaklaşırken ağlamaya başladım.Elindeki ipi bıraktı, yanıma geldi. "Sude iyi misin?" dedi.Cevap vermedim."Tamam Sude,bağlamayacağım" dedikten sonra tebessüm ettim.Sevinmiştim.Daha sonra Onur "Aç mısın?Ben mutfağa gidip bir şeyler hazırlayacağım" dedi."Olur" diye yanıtladım Onur'u.Onur mutfağa gittiğinde kapıya yöneldim.Fakat kapıyı açamadım,kilitliydi.Camlarda da demirler vardı.Kafamdaki tel tokayla kapıyı açmayı düşündüm daha sonra.Planım işe yaramıştı!Kapıyı açabilmiştim.Ancak dışarıda köpekler vardı.Ama...Ben köpeklerden korkarım!Olduğum yerde kalakaldım.Çığlık atmak istiyordum ama köpeklerin dikkatini çekmemek için atamıyordum.Daha sonra Onur'un sesini duydum. "Ne sandın güzelim?O kadar aptal mıyım ben?".Yine sinir etmeyi başarmıştı beni.Fakat ani bir hareket yapamıyordum.Ağzımı çok hafif oynatarak ve olduğum yerden kıpırdamayarak "Beni burdan alır mısın?" dedim.Beni kolumdan tutup kendine çekti.Pekala bunu ilk defa yapmıyordu.Ama her yapışında aklımı başımdan alıyordu.Yine burun burunaydık.Daha sonra beni bırakmadan kapıya uzandı ve kapıyı kapattı.Gözlerini bir dakika bile benden ayırmadan.Ah!Ne romantik ama!Tıpkı filmlerdeki gibi ancak ben filmleri sevmem. "Senden nefret ediyorum" diye fısıldayıp onu üzerimden itip kaldığım odaya geri döndüm.Fakat "Senden nefret ediyorum" dedikten sonra Onur'un yüzünde öyle bir acı vardı ki.Gözleri....Ağlayacak gibi duruyordu Onur.Ama umursamadan odama çekildim .Umursayamazdım,umursamamalıydım.Umursarsam hem ona,hem kendime kötülük yapmış olurdum.Yapamazdım.Yorulmuştum. "Odam"a girer girmez uyudum.
1 hafta sonra kaldığımız "ev" bile denilemeyecek yerde yiyecek içeceğimiz tükenmişti.Onur ben uyurken alışverişe çıkmış.Uyandığımda Onur yoktu.Kapıya yöneldim,yine kilitliydi.Elimi kafama götürdüm.Onur kafamda ne kadar tel toka varsa hepsini toplamış.Evin içinde dolanmaya başladım.Kaçış yolu düşündüm.Onur'a olan ama olmaması gerek aşkımı düşündüm.Bir sağa bir sola dolandım.En sonunda "odam"a geçip "yatağım"a oturdum.Yerimde duramayıp kalktım.Onur'un odasına gittim.Dolabını açtım.Eskiden, benimleyken giydiği bir tişörtü buldum.Benim evim önceden Onur'la benim kaldığım yerdi.O evin duvarlarını boyuyorduk o gün.Onur'un tişörtünü rengarenk yapmıştım.Onur bu tişörtü hala yıkamamış,yıkatmamıştı.Şaşırdım.O günü hatırladım ve yüzümde bir tebessüm oluştu.Tişörtü elime aldım ve Onur'un kokusunu içime çektim.