Bölüm 1

364 20 5
                                    

Merhaba! Ben Selin.On yedi yaşındayım. Yoksul ama mutlu bir ailenin yoksul ama mutlu tek çocuğuyum. Eski sevgilimin adı Onur ve o da benimle aynı yaşta. En sevdiğim eşyam Onur'un kolundan çıkarıp bana hediye ettiği kırmızı saatim. Daha sonra Onur zengin bir ailenin zengin ve mutlu tek çocuğu olan Sude'yle evlenmeye karar verdi, ayrıldık. Bugün Onur'un düğünü var. Oraya gidiyorum şuan...

Kapıdan içeri girdim. Herkes mutluydu, ben kahroluyordum ama yalandan gülümsememi yerleştirmiştim yüzüme.o sırada Onur'u gördüm.Kolumda Onur'un hediye ettiği saat vardı.O sırada Onur'un kolundaki altın saati gördüm. Kolumdaki saati oturduğum sandalyede  bıraktım ve gittim. Daha sonra pişman olup saat için geri döndüğümde saat yoktu. Ya Onur almıştı ya da orayı temizleyen çalışanlar. Veya bir başkası çalmıştı belki. Bilmiyorum.

1 yıl sonra bir kitapçının önünden geçerken bir kitabın kapağındaki resimdeki kırmızı saate gözüm takıldı içeri girdim kitabı eline alıp yazara baktım. Onur'du kitabın yazarı. Şaşırmıştım. Kitabı karıştırdım. İçinde bana yazılmış, içinde bizim yaşadıklarımızın geçtiği bir sürü şiir vardı. Duygulandım ve kitabı satın aldım. Eve gittiğimde kitabı, kitaplığımın en özel rafına koydum, Kitaplığın en nadide parçasıydı artık o kitap. 

 

Benim HikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin