0.4

237 31 211
                                    

Günaydın, iyi günler ya da iyi geceler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Günaydın, iyi günler ya da iyi geceler. Günün hangi zamanındaysan iyi okumalar...

Bölümü sessizcegidiyorumm kişisine ithaf ediyorum









Miya'lar için gün oldukça erken bir saatte başlamıştı. Yeni yaşlarına ayak basacakları bu gün onlara çok fazla şey katacaktı. Zihinsel ve resmi olarak reşit olacaklar, hayatlarını daim ettirecekleri kişiyi bulacaklardı. On sekiz yaş büyük bir stres demekti. Artık resmi olarak bir birey oluyorsunuz ve kendi hayatınız için önemli adımlar atmaya başlıyorsunuz. Özellikle ruh eşi babında.

On sekiz yaş ruh eşi yaşı olarak anılır ve kutsal kabul edilir. On sekizine basmış kişiler dışarısı tarafından büyük bir gururla karşılanır. Özellikle bu yaşın kutlamaları her zaman daha büyük ve özeldir. Doğumunun yanında bağımsız bir birey olması ve kendine kuracağı yeni yaşamın ilk günü kutlanmış olur. Bir yandan da kişi artık evlilik için hazırdır. Bu Tanrı katından gelen bir bilgidir.

Ruh eşi kutsal bir şeydir. Eşiniz olacak kişi sizinle kusursuz birlikteliği saplayacak kişidir. Dünyaya iniş zamanları değişik olsa bile ruh eşlerinin ruhları aynı anda yaratılır. Kırmızı ipler insanları bağlamasa bile sonsuz sevgi ve saygıyı besleyeceği kişi hep o olacaktı. Kırmızı ipler kaderin temsilcisidir. Geçmişte, günümüzde ve gelecekte. Birçok zaman diliminde Tanrı'ya ortak koşan , onu ve kurallarını yok sayan birçok insan ve topluluk oldu.

Bu yüzdendir düzeni bozan insanların varlığı. Sevmediklerinden veya yanlış olduğundan değil. Tanrı'nın ve onun verdiği bu hediyeyi istemesinden bu azgınlığı. Öyle bir zihniyeti var ki yaratıcısına ve verdiği bu büyük hediyeye karşı çıkabilecek kadar aptal. Ne olurdu sanki şükredip eşiyle güzel bir hayat yaşasa? Nedir bu isyankarlığı? Ruh eşi ritüeli Tanrı'nın yaratılanlara en büyük hediyesidir. Tabii bu zihniyeti bozuk insanlara bunu anlatmak neredeyse imkansız. Ruh eşinin varlığı ve kusursuz işlemesi ütopyanın oluşmasını sağlar.

Bu yüzden birbirine gerçek sevgiyi besleyen kişiler korkmazlar. Yaşanılan topluluğun büyük bir kısmı oldukça Tanrısever insanlardan oluşur. Tanrının varlığını dünya üzerinde görmek onlara büyük bir güç ve cesaret verirdi. Tanrı'nın emirlerini yerine getirmek istemeyen insanlar bile minnetlerini sunmaktan çekinmezlerdi.

Ruh eşinin olmadığı bir kötü ütopya çalışması yapılmıştı. Bu çalışmayı okuyan herkes bu kutsal hediye için bir kez daha şükür etmişlerdi. Küçük yaşta ve zorla evlilikler, çok eşlilik, değersiz boş evlilikler, taciz tecavüz ve eşe şiddet gibi düzeni bozan, kaosa sebep olabilecek iğrenç birçok şeyin olmasına olanak sağlayan berbat bir düzen. Ruh eşini bulan biri başkasına bakma gereği görmez. Canından çok sevdiği eşine asla zarar vermez. Sapıtmışlar dışında bu tarz olaylar görülmemiştir.

Atsumu'nun aklında binlerce soru vardı. Her ne kadar ilgilenmiyormuş havası verse de oldukça merak ediyordu. Kız mıydı? Yoksa erkek mi? Nasıl biriydi? Eğlenceli mi? Sakin mi? Kendi kriterlerine uygun bir tipleme hayal etmeye çalışsa da pek başarılı sayılmazdı.

Soulmate [Sakuatsu]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin