1.Bölüm

5.6K 115 34
                                    

Medyadaki gurup logomuz🍀

Başlama tarihlerinizide şöyle alabilirim🌸
...
" Son 50 dakika!Hızlı olun" menajerimizin sesiyle birlikte yine heycanlanmıştım ne kadar zaman geçerse geçsin heyecanımız hiç geçmiyordu.

Elimde bir el daha hissettiğimde kafamı çevirip kim olduğuna baktım "Deren kızım ben çok heycanlıyım ya ilk defa yükselen bir şarkımızı sahnede söyleyeceğiz,ya yapamazsak korkuyorum"Arya'nın sözleri ile dahada heycanlandım " Dur kızım bende heycanlıyım ama o kötü düşünceleri aklından sil önce" destek amaçlı arya'nın elini tutup "Ben herzaman yanındayım merak etme, ne olursa olsun" bana minnettar bir gülümseme gönderip "Bende senin hep yanındayım" dedi.

Yaa bu kız çok tatlı ama gülerek söze başladım "Tamam hadi duygusallığı bırakalım, bu arada korayla çağan nerde ortada gözükmüyorlar." Arya dediğim şeyle gülmeye başladı "Hiç sorma Çağan gitarını bulamıyormuş sahneye az kaldı diye telaşa girdi en son koray da ona vura vura gitarı bulmaya çalışıyordu"

"Arya yanıma gel tek senin makyajın kaldı" Arya makyojümüz selin abla'nın çağırmasıyla ayağa kalktı "Deren canım murat abinde seni arıyordu bişey diyecekmiş bi koşu onu bul" Selin ablanın dediğiyle kaşlarım çatıldı "Noldu ki abla önemli bişey mi varmış" dedim "Bilmiyorumki canım" Derin nefes alıp ayaklandım "İyi bakalım hadi görüşürüz size biraz hızlı olun sahneye çıkmamıza  çok kalmadı"

Menajerimiz murat abiyi bulmak için yukarı çıkmaya başladım. Nolduğunu düşünürken koridordan bağrış sesleri geliyordu.

"Dur lan çıkma tepeme, ayı gibisin nasıl taşıyım seni" korayın sesiyle gülmeye başladım ve oldukları odaya girdim.

Gördüğüm görüntü daha komikti çağanın bi bacağı korayın belinde diğeride omzundaydı elleri ise korayın kafasını tutuyordu nasıl o hale gelmişlerdi acaba. Büyük bir kahkaha atıp " Noluyo burda, bu haliniz ne?" Gülmemi tutamıyordum korayla çağan sesimle irkilip aynanda bana döndüler.
"Ne biliyim kızım bu şerro  dolabın üstüne bakıcam diye tepeme tırmandı" Çağan alınmış gibi tepeden koraya bakıp "Aşkım niye öyle diyorsun ama, derenaşkom gelmeden önce öyle demiyordun"

Trip atar gibi ellerini göğüsünde bağlayıp diğer tarafa döndü yani dönemedi korayın sırtında olduğunu unutup biyanda yere yapışınca ağzından büyük bir küfür koptu korkuyla çağana doğru koşup eğilip bişey varmı diye bakarken çağan yine konuşmaya başladı "Al işte bana böyle davranırsan Allah'ta böyle çarpar"

"Lan gerizekali ne alaka ben düşmedim sen düştün" koray sinirle çağanı incelerken konuştu."He tamam unutmuşum" çağanın dediğiyle gülmemi tutmaya çalıştım "Çağan iyisin demi bak kötüysen hemen doktor falan çağrıyım" telaşla konuşurken çağan sözümü bölüp "Dur dur telaşlanma kız iyiyim ben,Sadece kaldırın beni burdan" Hemen ayağa kalkıp kolundan tuttum korayda diğer kolundan tutarak kaldırdık.

"Hah tamam şöylede otutturun" çağanı gösterdiği koltuğa bırakıp dikleştim."Sahneye az kaldı herşey hazırmı" koray telaşla "Herşey tamda çağan malının gitarını bulamıyoruz."
Gülerek koltuğun karşısındaki yatağa doğru ilerlemeye başladım.

Yatağın arkasındaki sadece ucu gözüken gitarı çıkarıp havaya kaldırdım " Aradığınız bu mu?" Çağan hemen ayağa fırlayıp üzerime koşmaya başladı elimdeki gitarı alıp hasar tespiti yaparak kenara koydu ve üstüme atladı arkadaki yatağa düştük "Lan lan nasıl buldun,harikasın sen yarım saattir arıyoduk" "Ça-çağan üstümden kalk boğuldum ya" O kadar mutluydu ki duymadı bile beni.

"Lan kalk kızın üstünden nasıl taşısın seni ayı herif" koray çağanı üstümden alıp geri koltuğa oturtturdu. Nefesim düzene girince ayağa kalkıp "Siz son hazırlıkları yapın bende murat abiyi bulmaya gidiyorum." Koray yanıma gelip " Noldu bir sorunmu var" "Bilmiyorum ki beni arıyormuş yanına gidicem bi" " Tamam bişey olursa haber ver bize" Gülüp "Emrederseniz komutanım" Yanağımdan makas alarak konuştu " Hadi bakalım git bi bak geç kalma"

Abi Sendemi Yaa??  ''ASKIYA ALINDI''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin