Hello.
Daha kitabım keşfedilmemiş umarım zamanla okunma kazanabilirim🌸
İyi okumalarr.
....Telefondaki sese karşı bu sabah gelen adam olduğunu anladım."Kimsiniz siz, ne için istiyorsunuz".
"Ben necdet yamaner, 18 yıl önce benim kızımın doğduğu hastanede bebekler karışmış ve o gün aynı saatte doğan çocuklar arasında sen ve bir tane daha kız var"
Oha oha düşündüğüm şey olamazdı demi. O sözüne devam etti.
"Bu yüzden üç aileninde gelip dna testi yaptırması gerek,lütfen 2 gün sonra ailenizle size mesaj aticağım hastaneye gelin" Derin bir nefes alarak bende söze girdim.
"Anladım ama 2 gün sonra önemli bir röpartajım var saatini biraz geçe çekerseniz çok memnum olurum" adam da " Tamam, ben diğer aileyi de arayıp haber vericem, sizede saati ve hastaneyi mesajla belirtirim." Telefonu kapattıktan sonra herşey dahada saçma gelmişti.
Ne demek çocuklar karışmış olabilir,imkansız bişey.
2 gün sonra..
Yorgunlukla kendimizi koltuğa attık.Sabahtan beri koşuşturuyoduk. Yeni yeni ünlenen grubumuz bu sıralar baya ilgi görüyordu o yüzden kamera karşısına daha fazla çıkmaya başladık,bu da haliyle bizi yoruyordu.
"Ay Allahım koptu bacaklarım koptu" Çağanın sızlanmalarıyla biraz gülüştük.
İçeri giren murat abiyle dikkatimiz ona döndü " Derin kızım süpriz misafirin var" merakla "Kimiş o abi" dememle birlikte kapıdan giren kişi bir oldu.
Ağzımdan ufak çığlık koptu "ABLAA" gülerek kollarını açtı,hızlıca yanına koşup ona sarıldım ama biraz fazla sıktığım için boğmuş olabilirim.
"Canımın içi nasıl özledim seni" Ablamın titreyen sesiyle benimde gözüm doldu "Bende ablam,bende" Biz daha sarılı dururken çocuklarda yanımıza gelmişlerdi. Onunla 2 senedir yüzyüze görüşmemiştik.
Çağan beni ablamdan ayırıp kalçasıyla hafifçe itti. "Yapıştın,yapıştın az kenara çekilde biz de sarılalım Beren ablamıza" ben kaşım çatık şekilde Çağana bakıp " İyi be al sarıl" ablam sıra sıra Koraya ve Arya ya da sarılıp özlem giderdi.
"Nasılda büyümüssünüz siz" Ablam kolu Aryanin omzundayken konuşuyordu " Hele koraya bak be bu 2 sene önce bizden kısa değilmiydi" Ablamın dediğiyle ağzımdan küçük bir kahkaha kaçtı. Korayın tepkisini görmek için ona döndüm.
Hafifçe somurtuyordu ama oda güldü. Boy Korayın hassas noktasıydı gerçektende 2 sene falan önce bizden kısaydı yani Aryayla benim boyumdu nerdeyse sonra çağanın dalgalarına gelemeyip uzamak için basketbola başlamıştı,çeşitli egzersizlerle de destekleyip hepimizi geçmişti.
Koray boy attıktan sonra çağanın yine birgün dalga geçicekken korayın gelip çağana üstten bakip çağanın zort oluşunu ölsem unutmam.
Çocuklarla ablam sohbet ederken biyanda aklıma mesaj geldi. Hemen telefonuma baktım mesaj yarım saat önce atılmıştı şimdi çıkarsak yetişirdik.
"Abla gitmemiz lazım herkes oraya toplanıyormuş" Ablam kafasını sallayıp hemen lavaboya gidip geleceğini söyledi.
"Derenim bizim gelmememizi istediğinden eminmisin,istersen beraber gidelim" Arya'nın dedikleriyle onlara gülümsedim.
"Yok zahmet etmeyin, zaten bugün çok yoruldunuz dinlenin biraz bişey olursa haber veririm ben size" Hemde gerçekten öyle bişey varsa yalnız kalmak isterdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abi Sendemi Yaa?? ''ASKIYA ALINDI''
Novela JuvenilYeni ünlenen vavelya grubunun bir üyesi olan Derenin hem grubunun yeni tanınmasının verdiği yoğunluk hemde ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenmesinin üzerine ki hayatına varmısınız? Bakalım gerçek ailesi derenin ünlü bir şarkıcı olmasına tepkil...