Keyifli okumalarr🌸💞
...
Polis abinin açtığı kapıdan çıktık.
Hayır yani beni neden Alphan ve efken almaya gelmiştiki.
Tamam Alphan en büyük çocuk onu anladım ama efken ne alakaydı. Onun yerine kaan gelebilirdi. Çok saçmaydı.
Çocuklar da kendi ailelerinin yanına geçtiler.
"İyimisin sen" Alphan'ın sorusuyla başımı kaldırdım.
"İyiyim iyiyimde niye siz geldiniz akman bey falan yokmu" dedim. Napabilirim aklımdakileri orda tutamazdim hem alınıcaklarınıda sanmıyordum.
"Yok, senin bu saçma davranışın yüzüne annem çok korktu, onu getirmedik. Babamında haberi yok zaten ama olsunda gör sen" dedi efken salağı.
Sinirli bir nefes aldım " Sen neden burda olduğumu biliyormusunki böyle konuşuyorsun.Hem akman beyinde birşey söyleyeceğini sanmıyorum" dedim.
Alphan araya girdi "Tamam artık,çocuk gibi tartışmayın, şimdi başkomserin odasına çıkıyoruz orda konuşucağız nolucağını"
Ona birşey demeden kafa salladım. Ve efkene bir bakış atıp saçımı savurarak deminden beri seslenen korayın annesinin yanına yürüdüm.
Kollarını kocaman açarak bana sarıldı bende ona. Ayrıldıktan sonra " Güzel kızım,iyimisiniz birşeyiniz yok demi çok korkuttunuz bizi" dedi endişeli endişeli.
Kocaman gülümsedim " Yok şerife teyzecim iyiyiz biz merak etmeyin ufak sıyrıklar sadece". Şerife teyzeyi severdim annemin çok yakın arkadaşıydi ve vefat ettikten sonra sevgisini bir kez bile göstermekten kaçınmamıştı,koraydan ayırmazdı beni.
Bu sırada yanımıza çağanın ailesi ve arya'nın babası da gelmişti. Onlari görünce hemen çağanın annesinede sarıldım. Onu da çok severdim.
Arya'nın da annesi o çok küçükken bırakmış gitmiş. Korayın babası ise kamyoncuydu çok uğramazdı evlerine.
"Ah ah yavrularım iyisiniz demi siz" çağanın annesi fatma teyzeyede ıyiyiz gibi birşeyler dedik.Arya'nın babası serif amcada bir kolunun altina beni almiştı,diğerinde de arya vardı. " Deren kızim şu ilerdekiler senin abilerinmi buraya bakıp duruyorlar,Arya anlatmıştı olanlari nasıl şaşırdık ama senin adına da çok sevindik.Çağırda tanışalım bir" şerif amcaya başımı salladım.Ve onlara seslendim.
Efke'nin ağzından
Abimin dediklerinden sonra derenin bana bakıp saç savurmasını beklemiyordum. O arkasını dönüp ona seslenen kadının yanına giderken arkasından bakıyorduk.
"Abi daha ne kadar burda durucaz,hem şu kız için neden geldiysek"
Abim bana dönüp "Biraz daha dayan aslanım, olayları öğrenelim geçeriz eve"dedi.
Ona başımı salladım. Neden mi bu kıza böyle davranıyordum. Aslında bir nedeni yoktu ama gülnazdan sonra bir kız kardeş fikrine ılımlı bakmıyordum. Evet ön yargılı biriyim herkesin aynı olmadığının da farkındaydim ama işte eğer ilerde birşey olursa giderse falan kendimi alıştırıyordum bu sayede ne umursayacaktım ne de üzülücektim.
Yani umarım..
Hem ben abilerimle gayet mutluydum,bir kardeşe daha gerek yoktu belki göründüğü gibi değildi bilmem ama ben daha ona yakın olmayı düşünmüyordum ilerde pişmanda olmazdim bence. Ünlüydü nasil olsa bize alışamazdı o.Sosyete falan bize göre değildi nasıl olsa onda da o fazla fazladir çekip giderdi. Zamanla görücektik zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abi Sendemi Yaa?? ''ASKIYA ALINDI''
Teen FictionYeni ünlenen vavelya grubunun bir üyesi olan Derenin hem grubunun yeni tanınmasının verdiği yoğunluk hemde ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenmesinin üzerine ki hayatına varmısınız? Bakalım gerçek ailesi derenin ünlü bir şarkıcı olmasına tepkil...