17.Bölüm

1.4K 118 75
                                    

Uzun zaman olduu nasılsınız?

Keyifli okumalar💕🌸

...

"Yapıyorum ama olmuyor" sıkıntıyla ellerimi başıma koydum.

Şuan hepimiz şirkete dönmüştük ve şarkı hazırlıklarına bakıyoduk. Ama şarkıda biyerde arka ritimle sesim uyuşmuyordu.

"Çalışarak yapıcaz merak etme" Arya'nın dediğiyle başımı sallayıp devam etmeye başladım.Biyerden tutturucaktim artık.

..

Yaklaşık yarım saat olmuştu ama ben daha sesimi ayarlayamıyordum. Ağlıcam duruma gelmiştim artık. Sinirle elimdeki şarkı sözleri olan kağıtları yanımdaki çantaya sıkıştırıp ayaklandım.

Çocukların bakışı bana dönmüştü.

"Ben eve geçiyorum birazda orda çalışıcam bura üstüme üstüme geliyor" dedim.

Anlayışla başlarını salladılar. Ben yürümeye başlayınca arkamdan korayda gelmeye başladı.

Ona doğru dönüp sorgular şekilde kafa salladım.

Bana hafifçe gülüp yanıma geldi kolumu omzuma atıp benle yürümeye başladı.

Bu sıradada konuşuyordu "Morelini bozuk gördüm, ve hep olucağı gibi yanında olmak istedim" dediğiyle ona baktım.

"Hem sen nelerin üstünden geldin şu kıytırık şey için morelini bozmaya değermi. Sana güveniyorum eminimki yarına kadar hallediceksin."

Ona kocaman gülümseyip "Yanımda olduğun için teşekkür ederim, iyiki benim kardeşimsin seni seviyorum" dedim.

Dediğimle moreli bozulmuştu. Neden acaba kötü bişeymi demiştim.

Artık eve gitmek istediğim için daha fazla düşünmeyip koraydan ayrılıp ona döndüm.

Ayağımla hafifçe yükselip yanağına öpücük bıraktım.

Yaptığımla biraz şaşırmıştı ama sonra bana bakarak buruk bi tebessüm gönderdi.

Aslında grup içinde bu tür temaslar oluyordu. Birbirimize farklı gözle bakmayıp kardeş gibi gördüğümüz için sorun etmiyorduk.

Ona el sallayıp merdivenlerden inmeye başladım.

Koray'dan

Derenin gidişiyle arkasından iki dakika daha bakıp terasa çıkmaya başladım.

Deren'i liseden beri tanıyordum. İlk başlarda arkadaşça bakıyordum ama sonradan onunla vakit geçirmek bağımlılık haline gelmişti.

Konuşma tarzı olsun davranışları hepsi gözüme çok tatli geliyordu.

Sonradan aramıza çağan ve arya'da katılmıştı bu grup işini ise hiç düşünmemiştim. Sırf derenle daha çok vakit geçirmek için kabul etmiştim.

Öylede olmuştu nerdeyse gün boyu beraberdik. Ama sorun şuydu ki birlikte çok vakit geçirmemiz bizi birbirimize daha çok bağlayıp kardeş gibi görmemizi sağlamıştı.

Deren beni artık arkadaştan öte hem dost hem abi olarak görüyordu.

Bundan kimsenin haberi yoktu. Ve derenede söylemeyi düşünmüyordum.

Vericeği tepkiyi az buçuk tahmin edebiliyordum. Yani cevabi olumsuz olurdu.

Bunu bilip böyle dile getirmek nekadar belli etmesemde acayip zoruma gidiyordu.

Terasa varınca ilerdeki demirlere ilerleyip sırtımı yasladım.

Havada esiyordu, deren'in üstü inceydi acaba üşüyomuydu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Abi Sendemi Yaa??  ''ASKIYA ALINDI''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin