4.Bölüm

2.1K 97 12
                                    


Selamlarr,nasılsınız??

Umarım bölümü seversiniz💞

Keyifli okumalar 🌸

....

Hep beraber bahçeye giriş yaptık. Ama gerçekten baya büyüktü yani 5 kişilik bir aile için.

Hatice hanım' a döndüm " Bu ev 5 kişi için büyük değilmi."

İçten içe güldüm, okuduğum kitaplarda hep bunu yapıyorlardı.Bende hep bunu sormak istemişimdir.

Hatice hanım "İçeri geçelim öyle konuşalım kızım."

Hep beraber eve doğru yürümeye başladık.

Deniz kapıyı çalınca kısa süre içerisinde kapıyı orta yaşlı bir hanım açtı.Muhtemelen evin hizmetlisiydi.

Herkes ona selam verip içeri geçti,bende " Merhaba,ben deren" dedim oda bana "Hoşgeldin kızım,bende aysun." Tatlı birine benziyordu.

Kaan beni bekliyordu, onu takip ederek içeri geçtim.

Herkes koltuklara serilmişti.Bende kendimi tekli koltuğa attım.Hiç çekinmemiştim çünkü acayip yorgundum.

Hatice hanım " Dışarda sormuştun ya bu ev büyük değilmi 5 kişiye göre diye, 5 kişi değiliz aslında"

Anlamayarak ona baktım, karnınada baktım hamile gibide durmuyordu.

" Nasıl yani",  "Aslında senin 4 tane daha abin var."  Gözlerim şokla açıldı.

Oha oha ben yanlış anladım demi.6 tane abim yoktu.

O kadar çocuğu nasıl yaptın diye sormıcam tabi,daha o kadar samimi değildik bu biraz saygısızlığa girerdi.

"Onlar nerdeler peki" gülnaz hatice hanımdan önce atıldi " Öff sanane be, hemen abinmi belledin onları,cehennemin dibindeler"

Akman Bey yine sinirle döndü ona " Sen bugün baya sınırıni aştın,onlar seninde abindi,tabi akıllı durup yerinde otursaydin böyle olmiyacakti"

Nolduğunu anlamamıstim.Ne yapmıştı acaba.

"Öff sende sıktın ha,ben odama çıkıyorum,yarına biletimi unutma"

Babasına nasıl bu şekilde konuşuyordu.Aslinda ilk başlarda baya tatlı gelmişti ama dışla iç bir değil işte..

Hatice Hanıma dönüp " Acaba bana da bir oda gösterebilirmisiniz hatice hanım"

Bana döndü ama biraz üzülmüştü.İnşallah hemen anne dememi beklemiyordur.

O biraz zordu ben annemi kaybedeli çok olmamıştı,hemen başkasına anne demezdim.

Belki çok ilerde alışırsam diyebilirdim ama bunun için baya bir zaman lazimdi.

"Tabi kızım gel götürüyüm."  Odadakilere iyi geceler diledikten sonra hatice hanım önde ben arkada salondan çıktık.

Bana doğru "Kızım herşey çok hızlı olduğu için oda ayarlayamadik sana, belli bir süre misafir odasında kalıcaksın gibi görünüyor,kusura bakma"

"Hiç olurmu öyle şey hatice hanım,tabiki kalırım odaya bile gerek yok nede olsa bir haftaya evime dönerim"

Bana buruk bir tebessümle baktı "Olsun kızım, bi bakarsın alışırsın ve burda kalmak istersin"

Hadi bakalım.

1 kat çıkip misafir odasına girdik.Bura baya genişti çift kişilik yatak, dolap falan.Ben burda kalırdım hiç gerek yoktu odaya.

Abi Sendemi Yaa??  ''ASKIYA ALINDI''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin