Keyifli okumalarr💞...
"Ah boğuluyorum çağan" dedim aşağı indikten sonra beni bırakmayan çağana.
Sonunda kollarını çekince rahatlamıştım.
Aryaylada sarılıp selamlaşmıştık.
Koray ise yanıma gelip beni kollarının arasına alıp başımın üstünü öpünce bende ona sarılmıştım.
Sarılma faslımız sonunda bitince ayakta durmuş bizi izleyen abi takımına ve hatice hanıma döndüm.
Abilerin hepsi burdaydi sadece akman beyin işi uzun sürdüğü için burda değildi.
Hatice hanım bizi salona yönlendirince hepimiz koltuklara oturduk. Bende bizimkileri tanıtmak için konuştum.
"Bu çok yakın arkadaşlarımdan koray" dedim hatice hanıma yanımdaki korayı göstererek. Kısaca tanıtıyorudum.
Ona gülümseyerek selam verdi,korayda aynı şekilde karşılık verince bu sefer aryayi gösterip konuştum.
"Buda en yakin kız arkadaşım Arya" dedim.
Oda Hatice Hanımla memnun oldum faslını bitirince. Bu sefer çağanı gösterip konuştum.
" Son olarak buda yine en yakın arkadaşlarımdan çağan" dedim.
Çağan hatice hanıma hızlıca selam verince, geçen karakolda gördüğü Alphana döndü.
"Merhaba alphancım, seninle tanıştığıma çok memnun oldum deren senden çok bahsetti" dedi.
Gözmü açarak ona baktım. Lan ne bahsetmesi çağanın zoruyla konuşuyordum.
Alphan çağanın dediklerine kısık sesle güldü. Ve bana bakarak göz kırptı.
Şu gözünü yakında oyucam ama artık.
Geri önüne dönünce oda çağana dönüp biseyler derken yanımdaki koray omzuma elini atarak bana eğildi.
"Kızım şu çocuk niye bana öyle bakıyor" dedi çaprazımızdaki efkeni gösterip.
Efkene bakınca gözgöze geldik o bir korayın koluna bir bana bakıyordu.
" Çok takma onu naptığı belli değil" dedim.
"Gidip sevgilinle başka biyerde fingirdeşsene sen" dedi efken bana çatik kaşlarıyla bakarken.
Ona bakıp göz devirdim. "Oğlum anlama sorununmu var senin arkadaşım o benim" dedim.
Başımı çevirip koraya baktığımda biraz suratının asık olduğunu gördüm. Efkenin dediklerinemi asmısti suratını.
Efkende homurdanarak önüne döndü.
Hatice hanım sonunda gelerek hepimizi yemek odasına çağırmışti.
Abi takımı önde giderken bizde çocuklarla arkadan ilerliyorduk.
Çağan konuştu " Lan yemek odasıdamı var, aslında niye şaşırıyorsam böyle bir evim olsa bende yapardım" dedi.
Çağanda ilk benim düşündüğüm gibi düşünmüştü.
Hafif güldük.
Hepsi giderken evi inceliyordu. Bu sırada konuştum "Yemekten sonra sizi benim odamada çıkarıyim sabah abilere düzenlettim."
Onlar kafa sallarken Arya "Çok şanslısın lan abilerin var ablan var. Bizde enayi gibi tek büydük gidiyoz öyle" dedi.
Ona dönüp gülümsedim. Arya tek çocuktu anneside onları bırakıp gittikten sonra babası evlenmemişti o yüzden hiç kardeşi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abi Sendemi Yaa?? ''ASKIYA ALINDI''
Teen FictionYeni ünlenen vavelya grubunun bir üyesi olan Derenin hem grubunun yeni tanınmasının verdiği yoğunluk hemde ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenmesinin üzerine ki hayatına varmısınız? Bakalım gerçek ailesi derenin ünlü bir şarkıcı olmasına tepkil...