Keyifli okumalarr🌸
.....
Hass nasıl olur ya herkes uyuyordu ama
Yamaç daha bana kaşı çatık şekilde bakarken gözümü ondan çekip cami yavaşça kapattım.
Şöför bana adresi sorunca hemen evimin adresini verip, arkama yaslandım.
Acaba yamaç ne yapardı, onu tam kestiremiyordum.
Daha onla çok konuşamamıştık, öyle kendi halinde biriydi.
Ama evden gitmemi umursayacağını sanmıyordum. Hadi bakalım beni neler bekliyordu.
Yamaç'tan
Taksiyle giden deren'in arkasından bakıyordum.
Nereye gittiğini bilmiyordum ama aklımda biryer vardı umarım orası değildir.
Bunu öğrenmek için odasına gitmem lazımdı.
Hızlı adımlarla Derenin odasına yürümeye başladım. Hemen 2 yan odamda olduğu için hızlı gelmiştim.
Kapıyı açıp içeriye girince beni sade bir oda karşılamıştı. Bura kullanılmayan boş bir odaydı ona burayı vermiştik ve daha hiç bir düzenleme yapmamıştı.
Hızlıca dolabının yanına giderek içini açtım.
Tamda tahmin ettiğim gibi bomboştu.
Alnımı sıvazlayıp derin bir nefes aldım. Bu kız bir yerinde duramıyordu, ne olurdu gitmeyip burda kalsaydı.
Neden gittiğini bile bilmiyorduk.
Odayı inceleyip birşey bırakmışmı diye bakarken, yatağının kenarındaki komidinin üzerindeki kağıt dikkatimi çekti.
Hemen gidip elime alıp içine baktim. Deren yazmış olmalıydı.
Dikkatlice okumaya başladım.
Bunu aldığınıza göre ben orda değilim. Neyse bu önemli değil zaten en iyiside buydu. Sizler gerçekten iyi insanlarsınız, bunu bu kadar kısa sürede bile anladım.Ama benim evden gitmem asla sizinle iletişimi koparmam demek değil. Yine haberleşiriz. Gitme nedenimde yok aslında ben hatice hanıma en baştan demiştim sadece bir hafta diye ve çoktan bir haftayı geçti. Sizede çok zahmet verdiğimi farkettim sizi daha fazla yormak istemiyorum. Ve Akman Bey sizden tek ricam var. Velayetin sizde olduğunu biliyorsunuz bunu kullanarak lütfen yanınıza almaya çalışmayın beni. Ve evimi araştırıp beni bulmaya çalışmayın.. Telefonum size hep açık, kendinize iyi bakın.
-DerenOkuduklarımla alaylı bir şekilde gülüp kafamı iki yana salladım.
Gerçekten o dedi diye onu bulup getirmeyeceğimizimi sanıyordu. Ama o biraz zordu.
Elimdeki kağıtla odadan çıkarak aşağı indim. Daha saat erken olduğu için kimse uyanmamıştı ve bende onları uyandırmayı düşünmüyordum.
Onlar uyanınca anlatır sonrada onu bulup gelirdik.
Merdivenden gelen seslerle başımı okuduğum kitaptan kaldırdım.
Annem ve Babam geliyordu.
İkisinide "günaydın" dedim. Onlarda bana aynı şekilde karşılık verdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abi Sendemi Yaa?? ''ASKIYA ALINDI''
Novela JuvenilYeni ünlenen vavelya grubunun bir üyesi olan Derenin hem grubunun yeni tanınmasının verdiği yoğunluk hemde ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenmesinin üzerine ki hayatına varmısınız? Bakalım gerçek ailesi derenin ünlü bir şarkıcı olmasına tepkil...