Hepinize merhaba canlar. Bu benim ilk kitabım ve ilk kurgum o yüzden lütfen hatalarımı mazur görün.
Kitaba başladığınız tarihi yazar mısınız?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın olur muuu?
Hepinize iyi okumalarrr.
💠
"Elçin" dediğinde hepimiz bakışlarımızı ona çevirdik. Elindeki silahın tetiğini çekip bana göz kırptı.
"Elvada"
Her şey bir anda oldu, silah patlama sesi duyulduğunda etraf bir anda sessizleşti, dünyam durdu, zaman akmayı bıraktı. Elçin' nin oradan uzaklaşmasına engel olamadan kanlar içindeki bedeninin yere yığılışını izledim.
"ELÇİN"
Yerde yatan bedenini nazikçe kollarımın arasına aldım. Gözlerimden bir damla yaş aktığında zaman tekrar akmaya başladı. Bakışlarımı kalbinki yaradan uzaklaştırıp yüzüne çevirdiğimde, yarı açık gözlerle gülümseyerek bana baktığını fark ettim.
Az sonra gözleri kapandı, telaşlı bir şekilde yüzünü ellerimin arasına aldım ve parmaklarımla kan ve terden yüzüne yapışmış saçları çekerek " Sevgilim bana bak " dedim. Gözlerini tekrar açtı ve bu sefer gülümseyemedi.
" Sevgilim " dedi gülümseyerek. Bu sefer gülümseme sırası bendeydi. Ölüyordu, nefes dahi alamıyordu ve ben hiçbir şey yapamıyordum. Nerde olduğumuzu bile bilmediğim terk edilmiş bir fabrikaya kapatılmıştık.
" Sevgilim " dedim tekrar anlındaki teri silerek.
Benim bile güçlükle duyabileceğim bir sesle " Ağlama " dedi. O bunu söyleyene kadar hala gözümden yaş aktığının farkında bile değildim. Gözlerimdeki yaşı elimin tersiyle sildim ve buruk bir gülümsemeyle tekrar bal sarısı gözlerimi, artık rengi anlaşılması zor olan koyu kahve gözlerine sabitledim. İlkim ve sonum olan kadın kollarımın arasında can vermek üzereydi ve ben bu allahın belası yerden onu çıkaramıyordum bile.
" Söz vermiştin " dedi. Söz vermiştim ama o günün bu kadar hızlı geleceğini düşünmemiştim hiç gelmez sanmıştım beni hiç bırakıp gitmez diye düşünmüştüm ama gelmişti yine gelmişti ve bu sefer geri dönmeyecekti.
8 yıl önce
💠
" Uyuyorlar bunlar hâlâ." dedi sert ve tok bir sesle biri. Sesin kimden geldiğini anlayana kadar bir bardak soğuk suyu yüzüme yemiştim.
Üçümüzde aynı anda yataktan fırladık ve Aras' ın arkasından " ALLAH BELANI VERSİN " diye bağırdık. Ruh hastası Aras buz gibi havada ağzını kullanmak yerine bizi buz gibi bir bardak suyla uyandırmayı tercih etmişti.
" Allah bana sizi göndererek verdi zaten belamı, daha ne verecek. " dedi gülerek. Elindeki bardağı kapının kenarında duran makyaj masamın üstüne bırakıp "Kalkın hadi kahvaltıya" dedi.
Bunun ağzı yok mu? Ben her allahın günü böyle uyandırılmak zorunda mıyım?" dedi Gökhan sinirle üstündeki ıslanmış tişörtü çıkarıp ıslanmış saçlarını kuruladı.
"Ben net kararımı verdim zihinsel sorunları var." dedi Asaf da aynı şekilde tişörtünü çıkartırken. Zihinsel sorunları olduğu tartışılırdı ama bana kalsa bunu sırf bizi böyle uyandırmak ona zevk verdiği için böyle uyanıyorduk sadece ona değil ki diğerlerine de zevk veriyordu. Uraz ve Yamaç da çünkü bizi genelde böyle uyandırıyorlardı özellikle öğlene kadar uyuduğumuz saatlerde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ortak: Kabullenme
Teen FictionÜstüne atılan iftiradan sonra hapse giren Elçin, başına gelen olaylarının ve sevgilisinin intikamını almaya kararlıdır. CIA' in ona sunduğu teklifi kabul etmiş ve yeni bir Elçin yaratmıştır. Artık o bir CIA ajanıdır. Ne bir katil, ne bir hain, ne de...