1.BÖLÜM

331 18 9
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar...
        

        

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🪁

Yazlığımızın bahçesindeki kediyi seviyordum. Annem bu akşam hava güzel olduğu için dışarı çıkmama izin vermişti. Tek bir şart vardı.

Bahçeden dışarı çıkma.

Kedi ile oynarken kedinin birden kalkıp uzaklaşması ile kaşlarımı çattım ve onu takip etmek için ayağa kalktım. Şuan tek umursadığım kediyi yakalamaktı.

Yürümeye başlamamla kedinin koşması bir oldu. Kedinin peşinden giderken kedinin bir anda kaybolmasıyla durdum.

Etrafıma baktığımda bir depodaydım.

"İşte geldin."

O sesi duymamla nefesimin hızlandığını hissettim. Sese döndüğümde O iğrenç adamın iğrenç sırıtışıyla karşılaşınca dünyam başıma yıkıldı.

"Hayır!" Hafif aralık dudaklarımın arasından sadece bu kelime çıkmıştı. Tekrar söyledim.

"Hayır!"

Ve tekrar.

"Hayır!"

"Hayır!"

"HAYIR!"

Zıplayarak doğruldum yatağımdan. Terden saçlarım ve tişörtüm ıslanmış, nefes alış verişlerim hızlanmıştı.

Yine kabus görmüştüm. Yine o lanet geceyi görmüştüm. Hayatımın mahvoluş anını görmüştüm. Yatağımda kalkıp banyoya ilerledim.

Evet odamın içinde banyo vardı. Evde sadece üç odada banyo vardı. Annemin odasında, benim odamda ve misafir odasında.

Çok zengin değildik ama fakirde değildik. Annemin bir moda evi vardı ve orada çalışıyordu. Eskiden giderdim ama sekiz yıldır gitmemiştim.

Gerçi sekiz yıldır doğru düzgün evden çıkmışlığım yoktu. Haftada bir Annemin zorlaması ile gittiğim seanslar olmasa ayda bir iki kez falan dışarı çıkardım.

Banyoda ilk önce ellerimi ve yüzümü yıkadım. Aynadan bakınca saçlarımın bir birine girmiş olduğunu farkettim. Hızlı bir duş alsam fena olmazdı. 

Kıyafetlerimi çıkarıp duşa kabine girdim. Suyu ayarlayıp altına geçtim. Raftaki Vişneli duş jeli ile vücudumu güzelce temizledim. Vişne kokan şampuanı saçlarıma döküp güzelce köpürttüm ve duruladım. Aynı işlemi iki kez daha aynı işlemi uygulayıp suyu kapattım ve duşa kabinden çıktım. Askıdan Vişne çürüğü rengindeki diz kapaklarımın altına gelen bornozumu giydim ve kuşağını bağladım. Askının yanındaki dolaptan beyaz bir havlu alıp saçıma sardım ve banyodan çıktım. Odamdaki bir duvarın yarısını kaplayan dolaptan ne giyebileceğimi düşünmeye başladım. En sonunda gözüme takılan eşofman takımını elime alıp yatağımın üstüne attım. Çekmeceden bir tane iç çamaşırı takımı alıp onu da yatağımın üstüne koydum ve dolabın kapağını kapattım.

DEĞMESİN ELLERİMİZ (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin