Bir küçük kızın hayalleri olan uzun hikayesi;
Ben Alya henüz 16 yaşındayım liseye gidiyorum hayatım çok yolundayken;
Herşey tepe taklak olurmu benim hayatımda olmuştu.
Hobilerim yoktu aslında sadece bir geçmişim vardı. Geçmişin izleri asla silinmiyordu..
Herkesin hayatları vardır değilmi?
Ama benimki hayattan ibaretten fazla zehir gibiydi hayatım çok iyi giderken kendimi bir anda denizin ortasında boşlukta buldum!
Çıkış aradım bulamadım Ne kendimi Nede hayatımı kurtarabildim.
Bu kapının çıkış anahtarları yoktu..
Herkesin ailesi vardır söylemesi bile o kadar güzelki..!
Mutlu bir aile!
O mutlu bir ailenin içinde o kadar sorun yatarki o sorunlar asla çözülmez.
Bizi beni hayatımı neler bekliyor?
Hayatta bilmediğim o kadar çok şey vardı'kiKendimden biliyorum şimdilik bu kadar bakalım bizi neler bekliyor..
Daha yolumuz uzun hayatımıza hoşgeldiniz..
Herşey o zamanla başladı Babamın beni evden sürükleyip atmasından
Korkudan Bedenim korku endişe içindeydi!
Ben şimdi nereye gidicektim sadece bavul ve ben kalmıştım?
soğuk ıssız sessiz adımlarla Yürüdüm yürüdüm..
Biryerde yanan ışık gördüm oraya doğru ilerledim içeriye adımımı attım.
Merhaba? diyerek seslendim kimse cevap vermeyince arkadan ses duydum
Mert)-Buyrun kime bakmıştınız?
-Şey ben iş arıyordum diyerek
Ayaklarımın ucuna basarak söyledim. utancımdan yerin dibine girmiştim.
Ben mert memnun oldum gel seni patronla tanıştırayım dedigi an bi ürperme gelmişti..
O an'a kadar arkadan tak tak diye seslerle birileri geliyordu.
-"oo hoşgeldin" diyerek sarıldılar tabi ben gözlerimle adama bakıyordum
Adam bıyıklı uzun boylu takım elbiseli biraz konuşması tuhaf biriydi..
Nasıl biri olduğundan emin olamadım?
Şey ben daha sonra gelirim şuan önemli işim var diyerek çıktım hava
Soğuktu ayak uçlarıma kadar soğukluğu hissettim.
Şimdi nereye gidicektim ne yapacaktım emin değildim..
Omzuma soğuk el hissettim arkamı döndüğümde amcamı görmüştüm ağzıma dokunduğu bez beni bayıltmıştı sanırım gerisi hafızamda yoktu.O-o Adam hığmm dediğimi hatırlıyorum en sonda bayılmıştım kendimi depo gibi bir yerde buldum!
İşte asıl zehir Buydu zincir bütün bedenime bağlanmış kurtulma şansım yoktu..
"BEDENİM SANKİ ÇUKURUN EŞİGİNDEYDİ VE KURTULACAGIMI İPLE ÇEKİYORDUM SADECE ŞUNU BİLİYORDUMKİ HER KIZIN BIR HAYATI VAR VE KADER ONA BAĞLI BENIMKISI İSE BUYDU..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİMİN OYUNU
ChickLit"𝐁𝐄𝐍 𝐀𝐋𝐘𝐀"Ben Buraya Herkesin Kaderini Değiştirmek Hayallerinize Ortak Olmaya Geldim. -Bir Kızın Hayata Tutunması İleride İstemediği Olaylarla Karşı Karşıya Kalması Babasından Şiddet Görmesi Bu Onun Psikolojisini Altüst Eder -"İ...