Acınası bir haldeyken gözlerimi kapattım ve hayal ettim ya hiç doğmasaydım..?
bunların hepsini yaşamasaydım beni hiç tanımasaydiniz herşey yoluna girermiydi..
Yada bu mümkünmüydü..?
Sessizlik oluşmuştu içimde sanki içimdeki kocaman konuşan insanlar bir anlık durmuştu.!
Artık hareket bile etmek istemiyordum.odama geçip kitabımı elime aldım
Kulaklığı kulağıma taktım hayattan kayboluşumu izledim ama sadece "bir zaman"Sonrasında kapı çaldığını farkedip ürperdim!
Geldim geldim diye bağırdım!!
Akın)Kızım ağaç oldum kapıda niye duymuyorsun!!?
Alya)Geldik işte sen nerden geliyorsun böyle hayırdır?
Diyerek kaşlarımı oynattım!
Çok soru sorma Gelde şunları yerleştirelim.
Baya şey almışsında bu paralar nerden geldi sanki biz çalışıyoruz akın bey!!
"Aldım işte bir şekilde"
Aldıkları eşyaları dolaba yerleştirirler.
Akın)Duru ve erva nerde alya ev sessiz.
Bilmem sabah kalktığımda yoklardı sanırım bugün sınav vardı
ona gitmişlerdir bizimkide yarın aşırı korkuyorum.!
Of içime ürperme gelmişti
Akın) (içinden) "hele biz sınavı kazanalım sana güzel bir sürprizim olacak"
(Sınav sabahı)
Alarm sesiyle uyandım erva duru kalkmıştı sanırım seslerini duymuştumsaçlarım dağınık üstüm berbat
Nasıl yatmıştım ben böyle?Akın)Günaydın uykucu güzeli.
Alya)Günaydın bebeğim.
Duru) üzgünüm ama bana gün aymadı bu saatte kahvaltımı yapılır ya!!
Erva)Off susun azıcık sabah sabah ne konuştunuz öyle
Alya)"Yine harikasın akın bey"
Akın) vallaha bu sefer senin için yaptım baya zayıfladın iyiki kilolusun dedik yani!!
(1 saat sonra)
Kendime Bakma zamanı gelmemişmiydi ve iş bulmam gerekirdi!
bu parasızlık nereye kadar gidebilirdiki?
Alyanın anlatımından)Kot pantolon sade yıldız kolye kalp küpe saçlarımı ise salmıştım ve baya uzundu.
Tarayıp makyaja geçmiştim ayakkabı spor ayakkabı siyahdı.
Odadan çıktığımda;
Hepsi)Tövbe bismillah sizde kimsiniz gözlerini açıp bana baktılar!?
Alya)Ne oldu ya kötümü olmuşum
Akın) bismillah ne yaptıysan kendine bambaşka birine dönüşmüşsün.!
Alya)Ay çok saolun benim acil çıkmam gerekiyor ama iş bulmaya gidicem geç gelirim öptüm hepiniziii!
Dışarıya adım atmıştım yüzüme soğuk rüzgar çarpmıştı
"Gidene kadar donmam harhalde"
İş ilanlarına göz ucuyla bakarak ilerledim.
Pastane camında;
"Garson aranıyor" kapıyı açtım ve içeriye girdim.
Merhaba dedim kimse yok mu?
İçeriye yürüdüm kimse yoktu aksine kapıda açıktı..
İçimdeki ses sanki oraya gitme diyordu inadım tutmuştu girmeye birden bire cesaretlenmiştim!?
Karşımda iki kapı vardı!
kapı koluna uzatarak kapıyı açtım
İçeride kimse yoktu.Diğer odaya doğru döndüm elimi uzattım!!
Bu'da ne böyle banyoda bir cinayet var ellerim ayaklarım kitlenmişti kımıldayamıyordum.
Küvetin içi kan ile dolu bıçak ve birde kadın vardı ama yüzü sol tarafa dönüktü.!
Kim olduğunu merak etmiştim.
O ise "RÜYA DİYE ÇIĞLIK ATTIM"
AMAN ALLAHIM sen-sen rüya kardeşimm..Nasıl olur bu..!
Arkadan omzuma biri dokunmuştu..
"Şşt sakin güzellik ben sana ne dedim benden kaçış yok ölene kadar seninleyim!!"
Baba..
Baba yok artık kocacığım diyeceksin!!
Gömleğimi çıkartmıştı saçlarıma her dokunduğunda pislik bırak dercesine bakıyordum ne yaptın kardeşime!
"Kardeşin artık bu dünyada değill ufaklık"
Kardeşinin yaşadığı binbir acıyı sen yaşayacaksın!!
Kıyafetlerimi çıkarmıştı adeta onun bedenindeydim bu benim için iğrençlikti kardeşimin öldüğü odada bana tecavüzde bulunmuştu..
Bu kabus asla sona ermiyordu.!
(Akşam 10:00)
Erva)"Of nerde bu kız iş bakmaya diye gitti ne aradı nede sordu birşeymi oldu acaba"
Duru) birşey olmamıştır gelir birazdan
Erva) umarım olmamıştır..
Akın) benim içimde kötü bir his var ben hissediyorum bir tekrar arayalım olmadı polise gideriz yada aramaya çıkarız..
.
.
.
Baba ne olursun yapma
Artık ne gücüm vardı nede savaşacak halim kardeşimin ölmesimi kalbimi paramparça etmişti yoksa babam dediğim insanın bana sahip olmasımıydı kabus gibiydi..Bir insan o zinciri kalbine kilitlermiydi ben kilitlemiştim oysaki hayatım su gibi akıp geçiyordu ama değişen şey sadece zamandı.
Küçük bir odadaydım o ihanetten sonra bedenim hala sağ evet doğru duydunuz sağ..
Çabalamaya devam ediyordum kızlar merak ettimi acaba yada sadece merak etmekle kaldılarmı..
Asıl akın o merak ettimi beni düşündümü aklına girdimmi hiç kader ayıracaktı yada hiç kader bağlamayacaktı..
Sonumuz iyi değildi bu bizim seçtiğimiz bir hayat değilki bize sunulan boş bir hayattı..
Alya ne demek biliyormusunuz;
Bu zamana kadar ayakta kalmış her zorluğa göğüs germiş kendini ezdirmiş yeri gelmiş babası dediği insandan kazık yiyen birisiydi..O enkazdan beni bulmak için çıktınızmı çabaladınızmı kimse hiçbir şey yapmadı o karanlıktan ben tek çıkmıştım...
Akın) arıyorum açmıyor bu böyle olmayacak birşey geldi başına ben gidiyorum.!
Ayaklarımı karnıma doğru çektim ve camın önüne soğuk rüzgar karşısına oturdum sanırım hayatın sonra erdi
"Alya buraya kadarmış.."
Ellerimle gözlerimi ovuşturdum güçlü dur alya sakin kal..
(1saat sonra)
Akın aramaya çıkmıştır duru erva evdedir Alya ise camın önünde uyuya kalmıştır
Hayat ne kadarda kısa değilmi şu kadar küçücük ömrümüzde kendimizi
kırmaya üzmeye değermi?
.
.
.
.
.
Umarım beğenirsinizzzz..♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİMİN OYUNU
ChickLit"𝐁𝐄𝐍 𝐀𝐋𝐘𝐀"Ben Buraya Herkesin Kaderini Değiştirmek Hayallerinize Ortak Olmaya Geldim. -Bir Kızın Hayata Tutunması İleride İstemediği Olaylarla Karşı Karşıya Kalması Babasından Şiddet Görmesi Bu Onun Psikolojisini Altüst Eder -"İ...