9.GİZLİ MEKTUP?

138 103 13
                                    

İnsanın Ailesinden Koparılması nasıl Olur Bilirmisiniz;

Ben Bunu Hergün Defalarca Yaşadım Ama onlar gerçek ailem değildi sadece hepsi bir oyundan ibaretti ve ben bunların intikamını Alacaktım.

Ailemden herkesi teker teker kaybetmiştim her defasında canım daha çok yanıyordu.
annemin gözümün önünde ölmesi rüyanın kardeşimin olması bunların hiçbiri benim suçum değildi

Bunların sorumlusu babam sandığım üvey babamdı!!

(2/kasım/çarşamba)

Alya) ödümü kopardın ya kızım ne Bağırıyosun zil çaldı bende açmaya geldim.!

Duru) Mektubu alıp gitmesi bir oldu.

Alya) Ne oluyordu bu kıza?

(GİZLİ MEKTUP)

Odaya gidip yatmıştık sessizdi sanki her an bişey olucakmis gibi hissediyordum

Kapının kilidi açılmıştı sesizce girmiştik nerde acaba bu oda bulmamız lazım;

Duru diyerek odayı bulmuştum sessizce kapının kilidini açtım içeri girdim.

Akın)Ah be alyam hala güzelsin sessizce bir müddet onu izledim uyanmadan gitmem gerekiyordu.

(MEKTUP)

"BUNU EMİN OLKİ OKUDUĞUNDA TEKRAR GÜÇSÜZ HİSSEDİCEKSİN AMA MALESEF HAYATIN ZORLUĞUYLA YÜZLEŞMEN GEREK ARTIK BÜYÜMEN GEREK ALYAM YANINA GÜL KOYUP GİTMİŞTİ"

(Ertesi sabah)

Erkenden Kalkmıştım herkes uyuyordu neyseki okul zamanı değildi komidinin üstünde mektup bulmuştum buda ne buda neydi böyle merakla açmıştım.

İçinden çıkan yazıyı okuduğumda gözlerimden akan yaşları tutamadım.

Ben yıllarca herkes tarafından kaldırmıştim bu bünyeme fazlaydı ama kimsenin ismi yazmıyordu isimsizdi?

Kimdi diye merak etmiştim hızla durunun yanına gittim.

Alya) duru kalk kalk önemli kızım kalksana öldün mü ya..!

Duru) ne var ya niye uyandırdın sabah?

Eva) off bir susmadınız ya ne bağrıyorsunuz ya:

Duru) dur bakacağım bir ya neden ağladın ?

Ağlayarak eline mektubu uzattım kendimi tutamadım ve ağlamıştım.

Duru) sakinleşti ve durgunlaşmıştı:

Eva)Gel kuzum buraya asla üzülme bak ben burdayım kardeşin olarak ne olursa olsun diyerek acıma ortak olmuştu daha sonra ikimizde ağlamıştık.

Sabah olmuştu müdüre hanım her zaman ki gibi modundaydi bizim kızlar süsleniyordu bizim odaya bir anda girdi.

-evet kızlar hazırmısınız?

Neye diye cevap verdik?

Kamp yapmaya götürüyorum sizi daha doğrusu yetimhane gidiyor diyerek;

Sevinçten çığlık atmıştık!!

Duru) ay hemen hazırlanmamız lazım diyerek.

Alya) hadi kızım böyle gelmeyi düşünmüyorsun heralde Eva ve duru aralarında gülüştüler.

Servisler bahçeye girmişti bizde Hazırlanmıştık bahçeye iniyorduk.

Evet sıraya girin bakalım diyerek eşit boy sırasına girmiştik ben en son sıradaydım ya bu kadar kısaydım Eva duru hep dalga geçerdi minik kuş diye ama bir Yerden hoşuma giderdi;

Teker Teker arabalara binmiştik.

(4 saat sürmüştü)

Ölü gibi servisten inmiştik herkes yardım etsin yereşelim demişti.

Çadırlar kurulmuştu ocaklar yakılmıştı oturcaklar kurulmuştu ama benim aklım hala o mektuptaydı kimdi?

O yazan kişi bütün hayatımı biliyordu  kimdi bunu öğrenmem lazımdı.

Ben yürümek istiyorum gelen varmı çok güzel buranın havası;

Duru) ben geliyorum gel gidelim.

Biliyomusun kendimi sanki bir çukurun eşiğinde düşmüş asla kurtulma şansım yokmuş gibi hissediyordum.

Her defasında boğuluyorum neden bilmiyorum siz beni deli olarak suçladınız ama ben deli değilim.

Sizin sandığınız kişi var ama siz g9rmüyosunuz diyerek hızla gittim.

Akın karşıdan geliyordu.!

Alya)Yavaş olsana be öküz!

Akın)Kızım çarpan sensin sen önüne bak!

Akın)Hem ormanda çarpan kişi olarak tarihe geçtin gıcık hanımefendi diyerek gülüştü.

Alya)Ayayay çok komik neye gülüyosun pardon ya sabır?

Hızlı hızlı yürüyordum yalnız fazla gidersen kaybolursun.

Akın)Ah alyam ah hala inatçısın..!

Akın)Dur dur bende geliyorum.

Neden kızdın şimdi ya iyiliğin için?

Alya)Bana iyilik yapma!

Akın)Daha gitme istersen bak kaybolucaz hava kararıyor.!

Hava kararmıştı hava buz gibiydi.

Akın)Ben sana dedim üşürsün ama dinleyen kim!

Alya)Ya sen neden peşimi bırakmıyorsun?

(Bir gece orda kalmışlardır)

(Sabah)

Kafa kafaya uyuyup kalmışlardır.

Akın) Benim için en güzel geceydi sana kavuştum alyam.. ama bunun farkında değilsin çok az kaldı..

Hayatla aramda çok uzun mesafeler vardı aşk beni bulmuştu ama ben göremiyordum..!

İnsan hiç hayatıyla sınanırmı evet ben sınandım başıma daha neler gelecekti bilmiyordum sanki etrafımda beni yok etmeye çalışan birileri vardı.

AŞKIN TONLARIYLA BEDENİMİZ UYUŞMUŞTU..

UMARIM BEĞENİRSİNİİİİZZZ<3

KADERİMİN OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin