16.YABANCI

88 53 14
                                    

           BEN GELDİM CANLAR YENİ
     
       BÖLÜM KARŞINIZDA "YABANCI"      

                    SİZE   EMANET..
                     💫      💫       💫

Gözünüzü kapatınca ne hissedersiniz ben kendimi boşlukta hissediyorum

Canım yanıyor ama kimse farkında değil küllerim kalbimin yollarını tıkadı aşkım yolunu bulamadı sözlerim bana yabancıydı sen daha yabancı..

Ben artık herkesin gözünde bir yabancıydım şehirlere kendimi hayrıkabilsem  sence olurmuydu?  içimdeki sesler gitme asla diyordu..

Akın) seni düşünmek zorundayım Alya sen benim sevdiğ-imsin arkadaşımsın.

Alya) bu düşünmek değilki sen benim hep işlerime karışıyorsun ne zaman oldu tanışalı bana çok yakınsın.

Alya) beni ömrümün sonuna kadar seveceğine güveneceğine terk etmeyeceğine inanıyormusun..

Akın) inanmıyorum ama sadece bana en yakın olan kişi sensin ruhum sana bağlanıyor çöz artık bu düğümü!!

Duru) ne oluyorsunuz girdiniz yine birbirinize!!

Erva) sizin yüzünden ders yapamıyorum 2 gün sonra sınavlarım var sessiz biraz ya

Akın) emredersin cüce hanfendi

Erva) bana bidaha cüce dersen o saçlarına yapacaklarımı unutma.

Alya duru ) gülüyorlardır.

Alya) e tabi herkes benim kadar güzel olamıyor.

Akın) kalk bir ayağa

Akın) sen kilomu aldın alya

Akın)yakışmamış  Diğer türlü daha seksisin.
Alya) sen çok biliyorsun şımarık şey!!

Erva)Biriniz heraya bakın başım çatladı ya

Akın) beni biliyorsunuz Alya hanım beni tadmak kimseye nasip olmuyor!? gülerek odasına gider.

Alya) utanır.

Duru) ne oldu kız sana akın nereye gitti kıpkırmızı olmuşsun.

(OLAY GECESİ)

RÜZGAR ESİYORDU BEDENİME KADAR HİSSEDİYORDUM ÇIPLAK AYAKLA İLERLEDİM ELVEDA DEMEYE GELDİM BU ZAMANA KADAR YASATTİKLARIM YETTİ. GÖZYAŞLARIMA HAKİM OLAMIYORUM.

Odaya doğru ilerledim kapıyı açtım herkes uyuyordu sessiz olmam gerekirdi.

Alyanın odasına girdiğimde beşik vardı oraya doğru küçük adimlarla ilerledim.
Hera'm ben geldim annem artık ayrılmak yok.. kapıyı sessizce kapattım ve gittim bu hikayenin sonu değildi

Önümüzde çok yol vardı iyi yolculuklar..

Sabah kalktığımızda içimden yük kalkmış gibiydi ev sessizdi gerçi kimse uyanmamisti

Hızla kalkıp mutfağa doğru ilerlemiştim

(15 dakika sonra)

Akın) off bee neler yaptın sen böyle kızım!!

Akın) harikasınnn!!

Alya) biliyorum harika olduğumu saol.
Arkamdan sarılması ile ürkmem bir oldu!

Alya) akın allah aşkına elin kolun rahat dursun sapıtma sabah sabah abaza'sın gerçekten.

(Sınav zamanı)
Erkenden kalkıp herkes üstünü giyinmişti sanki birşey eksik gibiydi ne unuttum acaba herşey tamam odama gittiğimde odamda beşikte Hera yoktu!!

"HERA HERA NERDESİN AKIN DURU ERVA HERA YOK BEŞİKTE YOK.
KOŞARAK YANINA GİTMİŞTİK"

Hepsi)kalbimizemi indiriceksin kızım sen bizim ne demek Hera yok beşikte değilmi.!!

Duru) bir dakika! Not var sanırım!?
Sarı renkte bir kağıttı açtığımda

"NOT"

"BİLİYORUM ALYA SENİ ÇOK İYİ ANLARIM ANNESİZ BABASIZ BÜYÜMEYİ BEN EVLADIMI SANA TESLİM ETTİM SENDE BAKTIN AMA HANGİ ANNE DAYANIRKİ EVLADINDAN AYRI KALMAYA SENİN KALBİNİ DAHA FAZLA KIRMAMAK İÇİN GECE GELİP ONU ALDIM EN AZINDAN DAHA AZ ÜZÜLÜRSÜNÜZ HOŞÇAKAL HERA'MIN ABLASI.."

Okuduğumda hıçkırarak ağladım kimse dokunmasın bana..

Akın) biliyorum senin için zor bir durum ama dik durmak zorundasın eğer sen düşersen seni kim kaldırır!?

Ama eğer istersen ben hep burdayım bana ne kadar kızsanda. Ömrüm boyuncada senin yanında seni kollayacağım.

Sen elimi bıraktığında ben hissizleşiyorum ve sen bunu asla göremiyorsun gör artık beni alya gör!!

Cevaplamadan Ağlayarak başımı ondan başka tarafa döndürerek gittim.

Yatağıma uzandım cama dönük ağlayarak uyudum..

Duru) ben alya'ya bakayım en iyisi harap oldu kız.

Keşke gündüzler geceye karışsaydı bu içimdeki yangın belki dinerdi kalbimin ağrısı giderdi hayatımda  teker teker insanları kaybediyordum..

Benmiyim kör olan yoksa senmiydin kör yapan..

Umarım beğenirsinizzz<3

KADERİMİN OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin