5.BEDENİM

172 119 15
                                    

Ben Aslında Hem Kendimin hemde sizin kaderini değiştirmeye gelmiştim?

Daha beni tanımadınız.

Neden herkes ben yokmuşum gibi hayatına devam etti!?

Anneme Babama Ölen kardeşim'e Neler olmuştu ellerim buz gibiydi.

Titriyordum resmen yetimanenin bahçesindeydim öyle yağmur yağıyorduki sanki yağmur bize aşkın sembolü gibiydi bir zaman izledim izledim kollarımı açtım ve dans etmeye başladım sevinçten uçuyordum.

Nerdeyse o zamana kadar..

11/30/2022

"Ertesi gün"

Gözlerimi açtığımda sanki başka yerdeydim sandalyenin üstünde benim Ne işim vardı ve burası neresiydi cidden ürkutücüydü!?

-Nerdeyim ben!

-Sakin o Ufaklık benim yanımdasın.

- A-amca sen nerden çıktın böyle beni neden zincirledin hadi çöz beni!

-aa olmazki böyle sen işimi zorlaştırıyorsun!

-biraz Eğlenelim ama ne dersin!

-bı-rak beni istemiyorum dokunma bana

Elleri vücuduma her dokunduğunda kendimden iğreniyordum saçlarıma dokunmuştu..

-Bırak beni!

-Aa yeter kes!

-Gömleğimi çıkartıyordu adeta bedenime giriyordu sahip olucaktı ve benim elimden hiç birşey gelmiyordu?

Her kızın hayali okumaktır öyle değilmi kendini kurtarmak ama benim neden sonum böyle bitiyordu.

Kaderim sadece bana oyun oynuyor ben daha çok Küçüğüm bunu kimse anlamıyor adeta hayat beni yerden yere vuruyordu..

-Am-ca lütfen çöz beni gideyim sen ne istiyosun benden..

Bedenim bir oyunun içindeydi ve asla kurtarılamıyordu ve şansıda yoktu!!

Daha Gecemiz uzun asıl şimdi başlıyoruz?

-salih kızı getir!

Şaşkınlıkla bakıyordum etrafa? benim yaşımda bir kız geliyordu bu kimdi çok merak ediyordum...

Alya)-kim bu?

- Bu kim biliyomusun sen öldüğü sandığın kardeşin Rüya!!

-N-ne ben hala şoktaydım Ne Nasıl? Ölmemişmiydi

-ab-la ben rüya ölmedim karşındayım!

-kesin Duygusallığı bu kadar yeter!

-Ablacım Rüya (sarıldılar)

Çok özledim seni neredeydin bu zaman kadar ah be kızım biz seni öldü sandık..

-"Tamam yeter oyunumuz daha yeni başlıyor"

-salih götür şu kızı!

-Evet sana gelicek olursak alya hanım eğlenelim değilmi

-s-akın bişey yapmaya kalkma..!

Alya)Kardeşimi getir bana!!

-Sana kardeş falan yok nasıl öldü sandın şimdide öyle devam et duydunmu!!

-Gömleğimi çıkartmıştı yavaş yavaş heryerime dokunuyordu buna engel olamıyordum!

Rüya Rüya diye bağırdım ama kimseden kaçışım yoktu hayatım burda son buluyordu..

"11/31/2022"

Bedenime dokunmuştu artık bana sahip olmuştu kendimden utanıyordum insanların yüzüne nasıl bakardım..

Aslında bir yerden sevinip bir yerden üzülüyordum amcam bana sahip olmuştu ama asıl beni mutlu eden kardeşimi bulmamdı..

Bedenime artık dokunamıyordum ama bir'yerden Rüya kardeşim ortaya çıkmıştı bu beni sevindirmişti..
Her kızın hayalidir OKUMAK..

UMARIM BEĞENMİŞSINIZDİR..

KADERİMİN OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin