Alyanın içinden;
Başımdan kaynar sular dökülmüştü benden benim canımdan biri vardı ve karnımdaydı ne kadar sorumluluk taşıyan bir duyguydu..Tanımadığım ama birlikte olduğum kişiydi babası
Burdan artık kurtulmam gerekliydi!
1 hafta sonra;
Yüzüm ellerim ayaklarım morarmış ve şişmişti midemde bulanıyordu bu ne böyle?Hamilelik böyle birşeymiydi?
Akın erva ve duru beni hastaneye görmeye gelmişti ama hamile olduğumu bilmiyorlardı gerçi bende daha yeni öğrenmiştim..
Bilmeyeceklerdi!
Ama bu çocuğu doğuracakmıydım dünyaya gelecekmiydi?
Orasını bende dahil bilmiyordum..1 hafta kalmıştı taburcu olmama artık çok sıkılmıştım yatmaktan
Kapı çaldı!
Akın) Müsaitmisin Gelelimmi !?Alya) Gelin!!
Akın) topaelanmışsın alya noldu lan iyimisin kiloda almışsın sanki yanakların al al olmuş?
Durumun iyiye gidiyormuş öyle dedi doktor!Erva) alya kuş nasılsın birtanem korkuttun bizi
Alya) iyiyim güzelim korkmayınn
Duru) iyi olmana sevindik güzelim ağrın sızın varmı?
Alya) hayır yok iyiyim
Daha ne kadar kalacaksın bir bilgin varmı geldimi doktor yanına?
Akın) Ben konuştum 1 hafta daha kalacak sonra taburcu olacak evimize gideceğiz değilmi güzelim.
Alya) biraz ağrım var hemşire çağırabilirmisin akın
Akın) tabiki güzelim hemen çağırıyorum
Derya hemşire) alya hanım noldu ağrınızmı oldu!?Alya) evet biraz ağrım var ağrı kesici verme şansınız varmı gittikçe sıklaşıyor!
Derya hemşire) tabiki bu arada bebeğiniz için vitamin serumu takacağım hemde sizide rahatlatacaktır!
Akın,erva,duru şaşkınlıkla bakar!!
Ortamda derin sessizlik oluşmuştu sanki çukurun içine düşmüştüm sesim duyulmuyordu gözlerimi kaçırmaya çalıştım!
Akın) NE BEBEĞİ KİMİN BEBEĞİ NE SAÇMALIYORSUNUZ SİZ!!
Derya hemşire) 1 haftalık hamile alya hanım!
Akın) KİMSEN BU ALYA NE DEDİĞİNİZİ DUYUYORMUSUNUZ FARKINDAMISINIZ!?
Erva,duru ) oha lan teyze oluyoruz bir kere daha şoka girdim tutun beni!!
Akın konuşmadan sessizce hastaneden çıkar soeu soracak ne yüzü nede hali vardır..
Eve gelir kapıyı açar alyanın odasına girer;
Yatağına uzanır ve Gözlerinden damla damla yaşlar süzülür..
Orda ise sessizlik içinde uykuya dalmıştır..
Alya ise uykuya dalmıştır.
Erva ,duru yanındalardır.
Akından haber alamamış ve telaşlanmasın diye alyaya söylememişlerdir.
Erva)Arıyorum açmıyor!
Duru) Açsana öküz şu telefonu boşuna taşıyorsun telefonu trip atma zamanımı!!
Duru) uykuya dalmıştır...
Erva) yuh lan içine ne kaçtı hayvan ya!!
Alya bir ağrıyla uyanır!!
Duru alyanın yanında koltuktadır erva ise cam kenarında akını gözlüyordur
Ah diye inleme sesleri ile erva duru uyanır!!
Alya) karnım!!
Alya) Kanmı bu!!
Beğendiyseniz yorum oy ve takiplerinizi esirgemeyin birdahaki bölümde görüşmek üzere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİMİN OYUNU
ChickLit"𝐁𝐄𝐍 𝐀𝐋𝐘𝐀"Ben Buraya Herkesin Kaderini Değiştirmek Hayallerinize Ortak Olmaya Geldim. -Bir Kızın Hayata Tutunması İleride İstemediği Olaylarla Karşı Karşıya Kalması Babasından Şiddet Görmesi Bu Onun Psikolojisini Altüst Eder -"İ...