"İçimden Bir Ses Diyordu'ki Sessiz ol Sessiz ol'ki Sana Zarar Gelmesin.."
Hayallerimden Yeniden Doğuyordum Siz Bilirmisiniz Düştüğünüzde Kimse Sizi kaldırmaz!
İnsanın Bazen iç Güdüleri fazla olur. ve ben onlardan Biriydim;
Beni Daha tanımadınız Peki Tanıdığınızda Tekrar Aynı şeyi Düşünürmüsünüz?
İstemsizce Panikledim İçim İçim kıpır kıpırdı. Bilmiyordum Ama Onun
Öldürdüğünden Emin Olmam Gerekiyordu.Rüya Neredeydi Nereye Saklanmıştı Bulmam Lazımdı..
(Ertesi Gün Pazar)
Okuldan Gelmiştik Baya Geç Olmuştu. Müdüre Hanım Herkesi Sıraya Sokmuştu Ne yapmışlardı Allah bilirdi?
Gözlerimi Oraya bakmamak için zor Tutuyordum Ama Sanki ben yapmışım Gibi herkes Gözlerini Bana devirmişti?
(Müdüre hanım)
Neden herkes Bu Formaları Giymiyor Okula Adam Giyip gideceksiniz!! Emin Olun Ceza Almak İstemezsiniz.
En çokta "Sen Alya" Diyerek Korkudan ellerimi Sıkarak Gözlerimi kaçırıyordum.
Erva Beni dürttü "Ne yaptın yine"
Halbuki Birşey yapmamıştım Cevap Vermeden Odaya Doğru İlerledim
Yatağımı Toplarken Mesaj geldiğini;
Gördüm Telefonu elime aldığımda sadece "Alpin" bana attığı Mesaj vardı.
Parka Gelsene Seni bekliyorum..
Peki Geliyorum Diyerek Yanıt Vermiştim Ellerimi Ovuşturmuştum odaya Eva girmişti.
Noldu kız yanakların Al Al olmuş
Y-yok Bişey ya..!Ben çıkıyorum bi işim var diyerek Ayrıldım.
Tramvay'a bindiğimde saat 15:00 olmuştu
Hoşgeldin prenses.. diye ellerini gözlerimde hissetmiştim.
Hoşbuldum Bişey mi oldu Merak ettim?
Yok sadece özledim sakıncasımı vardı?
Yok hayır ya ne sakıncası benimde Konuşmaya ihtiyacım vardı biliyomusun bugün annemin doğum Günüydü ama ben kutlayamadım aynı senin gibi..!
Ne kadar zormuş Hayatta tek başına Mücadele vermek..!
Kokusunu çok özlemiştim Annemin Kokusunu.. Sesini.. Herşeyini.. Ama Bir
"Tek Sen Kaldın ve Tek Umudum Sensin.."İnsan hiç üzülmezmi evet üzülür.
Bu cevabı herkesin verdiğine eminim!
Ama bazı Türlerde böyle değildir Sadece acımasızdır gözleri sadece
İntikam GörürBu çocukluğumu Alan acımasız Üvey Babamdı..
Her gün Amcamın bana dokunması içimi acıtıyordu ne yani herşeye
Sessizmi kalmıştım!?Bu Hatalarımın en büyüğüydü..
(Gece 3:00)
Rutin işlerimi yaptıktan sonra Odaya doğru ilerliyordum eva duru yatmıştı. ben hala ayaktaydım uyku tutmamıştı;
Saat Gecenin "3:00" telefon çalmıştı: Mesaj gelmişti ve bu mesaj Babamdandı!
"SENİ BU YERDE BEKLİYOR OLACAĞIM VE GELMEK ZORUNDASIN ANNEN İÇİN.."
Ne Nasıl yani Annem Ölmeşmiydi Bunca Zaman yalanmı söylemişti?
Mecbur gitmek zorundaydım Sessiz bir şekilde üstümü giyinmiştim Eva Duru uyanmadan gelmeliydim Müdüre hanıma yakalanmadan burdan çıkmam lazımdı!!
Yetimhaneden çıkmıştım otobüs durağına yürümeye başladım. hava soğuktu Annen için gelmek zorundasın beynimin içinde yankılanıyordu..
Babamın yanına gelmiştimDepo gibi bir yerdi ve ben burayı hatırlıyordum..
BABA NERDESİN!! DİYEREK BAĞIRDIM!
SES GELMEYİNCE YÜRÜDÜMYıkık Dökük Odaya girmiştim Babam karşımda arkası dönüktü korkudan Baba diye zor seslenmiştim
Oo kimler gelmiş Alya hanım?
Alya)Bana benden ne istiyosun anneme
Bişey yapmadın değilmi ne olur yapmadım de!!Evet Henüz yapmadım
Sen Bende Vicdan bulmaya çalışma bende Vicdan yok siz Ölmeden ben rahat Etmiyorum!!
Boğazım düğümlenmişti!!
Evet gelelim konumuza!!
"Salih iksinide getir"
İki kişi derken kim bunlar??
Rüya Annem.. annem bitik halde
Tekerlekli Sandalyede oturuyordu Salih abi sandalyeyi sürerek yanımıza getirmişti.
Ben Ne dedim sizin İntikamını alıcam ama sizi süründürerek..!
Herşey gözününüzün önünde!!
Annem konuşamıyordu.. keşke bir kere Sesini duyabilseydim..
Son kez bakın birbirinize rüya ve Alya gözünüzün önünde unutamayacağınızın anını yaşamaya hazırmısınız;
Arkasını Dönüp Silahını almıştı!! korkudan titriyodum! Rüya ile yan Yanaydık elimizden hiçbişey Gelmiyordu..
"Elveda De alya ve rüya"
Silah Sesini Duyduğumda delirmiştim kendimi hissetmiyordum.
"ANNEM!! DİYE BAĞIRDIM AMA FAYDA HAYATIM BİR KERE DAHA MAHVOLMUŞTU..
"SENİN KADERİN BANA AİTSE BENİM KADERİM KİME ATTİ..?"
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİMİN OYUNU
ChickLit"𝐁𝐄𝐍 𝐀𝐋𝐘𝐀"Ben Buraya Herkesin Kaderini Değiştirmek Hayallerinize Ortak Olmaya Geldim. -Bir Kızın Hayata Tutunması İleride İstemediği Olaylarla Karşı Karşıya Kalması Babasından Şiddet Görmesi Bu Onun Psikolojisini Altüst Eder -"İ...