UZUN BİR ARADAN SONRA GELDİMMM
İNŞALLAH BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ
CANLARIM HADİ BAŞLAYALIMMM!!
Özgürlüğe hiç koştunuzmu Ben Ne Olduğunu bilmedim hiç;
İnsanlar bilirdi aslında ben ise sadece Merak ile kalırdım gözlemim çok iyiydi birine baktığım an o kişinin hangi karaktere Büründüğünü
anlayabiliyorum.Bu ise benim için çocuk oyuncağıydı ama bunları düşünmemem gerekirdi yakında sınavım vardı konsantre olmam gerekirdi ama bu zordu o kadar çözümsüz sorunlar vardı baş etmek bir mucizeydi!!
Güçlü durmaya çalıştıkça bedenim ayakta kalamıyordu yada benim için çok zordu herşey neden bı anda üstüme gelirdiki..
Öyle acılar çektimki senin yanında bütün dertlerimi kendimi unuttum.Akın)Buda benim eserim alyacım lütfen ama lütfen duygusallığa bağlamayalım!
Senin yanında olunca dertlerim gidiyor sanki bütün yıldızlar sönüyor kalbim duruyor saatler duruyor sanki senelerdir yanıyormuşum gibi..İçten içe paslanıyorum Dışarıdan bir demir gibi sağlam durmaya çalışıyorum içim çürümemiş gibi..!!
Akın)Bak Alya biliyorum daha yeni tanıştık hayatına yeni girdim ve seninle bir düzen kurduk yaşayıp gidiyoruz!? ama farkında değilmisin kendimizin ne olduğumuzun bile farkında değiliz kendimize zamanımız bile yok!!
Alya)Haklısın yüz ifadesiyle kafa sallayarak onayladım..
Şimdi sana birşey söyleyeceğim ömrünün sonuna kadar unutma tamammı ne olursa olsun sana benden kalan son söz..
Kulağına bu cümleyi söyler.
Akın) "Yüreğinde hisset beni ben hep seninleyim asla unutma olurmu.."
Alya)Sırtımı döndüm ve ağlamaya başladım
Hepsi)Sesleri duydukları anda odaya geldiler
Duru)Odadan sesleriniz geliyor!?
Erva)Noldu benim bebeğime neden ağlıyorsun alya?
Heryere sümük bulaştırdın Alya ya gel şuraya duygusallığın tuttu yine sende şunu neden ağlatıyorsunki!?
Akın) "Kıyamam ağlama alyam.. ağlatmak istemedim aslında.."
Alya)Yüzünü silerek sessiz bir şekilde odadan çıktım..
Alya)"Sanırım tekrar aşık oluyorsun yapma bunu kendine Alya yapma.."
(Aradan 1 gün geçer)
(23/01/2023 Perşembe)
(GECE SAAT 3:00)
Alarm sesiyle irkildim ne olduğunu anlamadım gözümü açmadan telefonu kapatmaya uğraşıyordum.
Duru erva uyuyordu ama akının odasının ışığı açıktı uyku tutmamıştı.
Alya)Kapıyı çaldım girebilir miyim?
Akın)Gel tabiki!
Alya)Neden uyumadın
Akın)Hiç bir işim vardı onu hallediyordum
Alya)Bu saattemi?
Akın?)Evet önemliydi!
Alya)Şey yanına yatabilir miyim..
Akın)Gel tabiki
Akın)Seni küçük bebek..
Alya)Ya beni şöyle sevmesene Ben bebekmiyim
Akın)"Evet benim bebeğimsinn benim için öylesin"
Yüzümde az 'da olsa tebessüm oluştu..
Akın)Gülümseyerek bilgisayarı kapattı.
Işığı kapattığı an.Omzunda onunla uyuyup onunla uyanmıştım bu aşırı güzel duyguydu!
"Alp'ten sonra"ilk defa yaşıyor gibiydim..
(BABAM)MESAJ:
"BAKIYORUM NE OLDU UNUTTUN BENİ HAYATINDAN ÇIKTIM SANDIN HERHALDE DAHA YENİ BAŞLIYORUZ KÜÇÜK KIZ.."
Bir sonbahar günü gibiydi içim siyah dışım sarıydı ama aslında yapraklarım yerindeydi sadece kalbim paramparçaydı.. Dediğim Gibi Bu Benim Kaderimdi:)
Sadece senin yanında huzur buluyorum. hayatım senin yanında berrak su gibi sessiz sakin kafam dalgınken senin Yanında BinBir Türe bürünüyor Bu hali hoşuma gidiyordu.
(Okul sabahıydı)
Bugün yine sıradan bir gündü erva ve duru uyuyordu onları kaldırmaya gitmiştim.
Alya)Kalkın uykucular geç kalıcaz sonra..
Duru)Of kalktık emredersiniz uykulu gözlerimle WC ye doğru ilerledim.
Alya) mutfağa yöneldim mis gibi kokular geliyordu.
Alya)"Harikalar yaratmışsın akın bey"
Akın)"Tabiki çünkü ben yaptım kaş işareti yapmıştı.
Alya)Sofraya oturmadan telefonumu odada unuttuğumu farkettim Duru erva oturmuştu.
Telefonumu aldığımda bir sürü cevapsız çağrı vardı ve bilinmeyen numaraydı!
Umursamamayıp telefonu sessize alıp onların yanlarına gittim.
Erva) alyacım bebeğim senin gözlerin neden şiş ağladınmı yoksa yine sen!?
Alya)"Ağlamış olabilirim sanırım sadece duygusallığım tuttu!"
"Bölümü umarım beğenirsinizzz canlarımmm diğer bölümde görüşmek üzereeee"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİMİN OYUNU
ChickLit"𝐁𝐄𝐍 𝐀𝐋𝐘𝐀"Ben Buraya Herkesin Kaderini Değiştirmek Hayallerinize Ortak Olmaya Geldim. -Bir Kızın Hayata Tutunması İleride İstemediği Olaylarla Karşı Karşıya Kalması Babasından Şiddet Görmesi Bu Onun Psikolojisini Altüst Eder -"İ...