Bölüm 10 -Mahzenden Kaçış-

21 4 0
                                    

Tüm Bir Günümüzü Geçirdiğimiz Yer Altı Sığınağından Kaçıyoruz Artık.Koridorlarda Bir Sağa Bir Sola Dolanırken Aniden Konuşma Seslerine Şahit Olmuştuk:

Birisi:Ama Efendim Ben...

Birisi#2:Kapa Çeneni Bu İş İçin Zaten Ingır Yangır Ettin Şimdide Gelip Burada Bana Açıklamamı Yapıyorsun!

Birisi:Ama Efendim Gerçekten...

O Sırada Bir Masanın Duvara Çarpma Sesi Yükseldi.

Birisi#2:Hala Dahamı Konuşmaya Cesaret Edebiliyorsun.Kim Bilir Belkide O Küçük Yerden Bitme Veletler Çıkış Kapısına Kadar Ulaşmış Olabilirler

Birisi:Efendim Gerçekten Sizden Çok Özür Dileyerek Söylüyorum Ama Siz Bu Çocukları Neden Yakalamak İstiyorsunuz ki

Birisi#2:Nedenmi Yakalamak İstiyorum.Çünkü O Çocuklarda Potansiyel Var.

Birisi:Ama Efendim Eğer Bu Çocukları Yakalamak Yerine Şey İle Uğraşsanız...

Cümle Daha Bitmeden İçeriden Bir Tokat Sesi Gelmişti Ve Birinin Yere Düşme Sesi O Seslerden Sonra İse Konuşma Devam Etmemişti Ama 3 Saniye Sonra

Birisi#2:Alın Şunu Ne Yapmanız Gerekiyorsa Onu Yapın

Ondan Sonra Mahzenin Kapanma Sesi Geldi Ve Ve Bir Testere Sesi Sonra Zaten Irisa Ve Leonardonun Kulaklarını Kapattım.Sonra Fısıldadım:''Çabuk Burdan Çıkıp Gidelim'' Koşmaya Başladık Ama Herbir Tıkırtıda Bizi Birinin Yakalaması İhtimaline Karşılık Saklanıyorduk Sonra Çıkış Kapısına Geldik Önümüzdeki Çukuru Farkettim Ve Daha Hızlı Koşun Diye Bağırdım Daha Hızlı Koştuk Ve Atladık Leonarda Ve İrisa Atladı Fakat Ben Çarptım Ve Kenara Tutundum Ve Tırmanıp Yüzeye Çıktım Sonra Merdivenleri Gördüm Koşmaya Başladık Kapı Kapanıyordu Leonardo Ve İrisayı Tüm Gücüm İle İleriye Doğru İttirip Dışarıya Çıkardım Sonra Bende Var Gücümle Zıplayım Dışarı Çıkıyordum Fakat Beni Birşey Yakaladı.Bağırmaya Başladım Leonardo Ve İrisa Elimden Tutup Beni Var Gücüyle Çektiler.Son Anda O Tuhaf Yaratığın Ellerinden Kurtuldum Fakat Hala Daha Üstümüze Doğru Geliyordu Ben Etrafa Bakıp Kapıyı Açmaya Sebep Olan Tabelayı Elime Aldım Ve Kapı Kapanmaya Başladı.

Minecraft DeğişimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin