O Gün Ak Nehrinde Mitch Amca Bizi Dipsiz Orman Adlı Bir Ormana Odun Toplamak İçin Yollamıştı (Çünkü Mitch Biraz Erkenci Bir Adam Daha Yaz Bitmeden Kış İçin Hazırlık Yapar) Ormana Bizi Sally Götürmüştü Neden Geldi Bilmiyorum Fakat Gelmek İçin Can Atıyor Gibiydi.Arabanın Bagajından Birkaç Balta Ve Çapa Aldık,Orada Ne Arıyor Bilmiyorum Fakat Bıçakta Vardı Onuda Aldım,Ormana Girmeye Başladık Ormanın İlk 30 Metresi İnce Ağaçlarla Doluydu Bunlar İş Görmez Diyerek Birazcık Daha İlerlemeye Başladık Aniden Etrafı Sis Kapladı Havada Tuhaf Mavi Bir Sis Kapladı Sally "Ayrılalım,Belkide Daha Fazla Odu Toplarız" Dedi.Yere Ağaç Yapraklarından Ve Dallardan İşaret Yaptı Ve Hepimize İpler Verdi.Hepimiz Ayrıldık Ve Odun Toplamaya Başladık Ben 2 Posta Gidip Geldim Fakat İki Gidiş Geliştede Kimseyi Göremedim 3.Gidişimde Biraz Beklemek İstedim.
***30 Dakika Sonra***
"Offf Yarım Saat Oldu Nerde Bunlar." Hiç Kimse Gelmemişti Etrafıma Bakmaya Başladım Ne Bir Suliet Nede Bir Gölge Yosun Tutmuş Ağaçlar Dışında Hiçbirşey Görünmüyordu Koşmaya Başlamıştım Fakat Fazla Birşey Göremiyordum.Fazla Geçmeden Bir Tuzağa Bastım Ve İp Beni Ayağımdan Tutup Yukarı Çekti Son Hatırladığım Şeyse Arkamdan Birinin Kafama Kalın Bir Odun İle Vurması.Uyandığımda Oduna Bağlanmıştım Yanımda İrisa Sally Ve Leanardo Vardı Bir Kazığa Bağlanmıştık Ve Bir Kabile Gibi Birileri Etrafımızda Toplanmıştı. Bitanesi Ağız Bandımı Açıp "Burada Ne Arıyorsunuz?" Dedi Sally'de "Sadece Odun Toplamaya Gelmiştik Fakat Senin Manyaklar Bizi Yakaladı" Dedi.Ona Bir Tane Vurdu Ben Sinirden İpleri Geriyordum Fakat Nafile İpler Çok Sıkıydı Biraz Kalkmayı Denedim Fakat Olmadı.Biraz Zaman Sonra Birinin Bağırma Sesi Ve Kuşların Uçuşma Seslerini Duydum Herkesin Dikkati Dağılmıştı Bende O Sırada Yerden Küçük Keskin Bir Dal Aldım Hepimizin Boyununa Tasma Tarzı Zincir Bağladılar Ve Sürüklediler Biraz Zaman Sonra Bizi Tutan Adamın Kafasına Küçük Bir Bıçak Saplandı Ağaçların Arasından Birisi Bize Seslendi "Kaçın!!."
Fazla Oyalanmadan Kaçmaya Başladık Odunları Bıraktığımız Yerden Aldık Ve Sally'nin Arabasına Bindik Yolda İlerlerken Aniden Arabanın Çatısına Bir Mırzak Geldi "Ben Hallederim" Dedim.Camı Açtım Ve Arabanın Çatısına Çıktım İlkten Zor Olsada Dengemi Kurmayı Başarmıştım.Adamın Konuştukları Hiç Anlaşılır Değildi.Mızrağın Sapı İle Kafama Vurdu Yere Düşmüştüm Mızrağını Havaya Kaldırdı Ve Konuştu Bu Sefer Biraz Anlaşılırdı "İntikamımızı Alacağız!" Tam Mızrağı İndirecektiki 'L' Şeklindeki Bir Tabela Kafasına Çarpıp Düştü.Arabaya Girdim Ve Esrarengiz Kulübeye Doğru Devam Ettik