|1 Sene Sonra|
Aradan Çok uzun bir zaman geçmişti.Yeni bir kasaba bulduk İsmi:Ak Nehri idi isminin hikayesi çok ilginç diyorlar ama daha duymak nasip olmadı.neyse buradaki herkes çok sevecen cana yakın insanlardı.Jonatan askeri eğitim (tabi teknoloji iyi olmadığı için sadece kılıç ve yay eğitimi) Veriyor.Rana birkaç arkadaşı ile seyahate çıktı ve geri gelmeyeceğini söylemişti ben ise 4-5 kişi ile Esrarengiz Kulübede yarı zamanlı işçi olarak çalışıyorduk arkadaşlarımın ismi:Irisa Sally Leonardo Arda(ben) ve Mitch Irisa Ve Leonardo 14 yaşındaki ikizler Mitch amcalarının kulübesine yaz tatili için geldiler Sally kulübede yarı zamanlı çalışna 16 yaşında hoş(landığım) bir kızdı fakat benden 2 yaş büyük olması sıkıntı yaratıyordu.Bende Para Lazım Olduğu İçin Burada Çalışmam Lazımdı Tatil tatil aynı tempoda ve sıkıcı olacak diye düşünüyordum taki o tuhaf güne kadar...
O gün tabelaları yerleştirmek için ormana gitmiştim tam tabelayı yere sapladığımda yerdeki çimin altındaki basınç plakasını çalıştırdım ve birkaç blok arkamda gizli bir tapınağa inen bir kapak açıldı önce etrafıma baktım sonra aşağıya o sırada Irısa Yanıma Gelip Arkamdan Fısıldadı.İçim Ürpermişti Ona Leonardo'nun Yerini Soracaktım ki Oda yanımıza gelmişti.
Leonardo:Burasıda Neresi ?
Ben:Hiçbir Fikrim Yok
O sırada Irısa Hadi Dırdırı Bırakında inip bakalım şuraya demişti.Bir Meşale Yakıp aşağıya inmeye başladık aşağıya indikçe içerisi soğmaya ve yosun kokusu ortama hakim olmaya başladı.leonardo önde ilerliyordu ve bi anda suya düştü Irıs Korkmuştu hiç düşünmeden yardım eli uzattım ve yukarı çektim.O sırada Leonardo ''zor kurtulduk adamım'' diyerek duvara yaslandı ve farketmeden gizli bir düğmeye bastı TSSSs diye bir ses duyduk bir taşın arkasına geçip korkudan birbirimize sarıldık bir patlama oldu ve önümüze bir yol açıldı birkaç saniye sonra nehir sandığımız havuzcuk yerini yosunlu bir yola bırakmıştı.İçeri Girdik Birçeşit Kütüphaneye girdik birtane kitap vardı dikkatimi çekmişti:''Saklı Şehir'' acaba burayımı anlatıyor diye bir bakayım dedim çünkü burası haritadan silinmişti.Kitap meğerse bir şaltermiş çekince yerde ok belirmişti takip ettik Bir kitabı işaret ediyordu.onu raftan aldık ve aniden bir gülme sesi geldi.