Bölüm 13 -Bizden Öncekiler-

26 2 0
                                    

O Gün Herkes Esrarengiz Kulübede Oturmuş Televizyonda En Sevdiğimiz Programı İzliyorduk Bi Anda Reklamlara Girdi 3-4 Dakika Sonra Çıkan Reklam Tuhaftı "Jurasic Reçine Deliği Tuhaf Olayların Hemen Ardından Polisler Tarafından Kapatıldı" Mitch Amcaya Orda Neler Oldu Diye Sorduğumuzda Öksürüp Bilmiyorum Dedi Ben Leon Ve Irısa Birbirimizin Suratına Tuhaf Bir Şekilde Bakıp Yerimden Kalkıp Yavaşça Mitch Amcanın Odasına İlerledim Kapıyı Araladım Ve Mitch Amcanın İç Geçirdiğini Duydum Ve "Ne İstiyorsun Çocuk" Diye Sordu Ve Neden Oraya Gitmek İstemediğini Sorunca Elindeki Gözlüğü Yastığının Altına Sıkıştırıp "Boşver Uzun Hikeye" Diyerek Konuyu Kapattı.Aşağıya Bizimkilerin Yanına İnip Anlatmıyor Dediğimde Irisa Ayağa Kalkıp "O Zaman Gidip Öğrenelim" Dedi Sonra "Bize Araba Lazım Eğer Kullanmayı Bilmeyen Varsa Ben Kullanabilirim" Dedim Herkes Onayladı Çantamı Hazırlayıp Arabaya Bindik Ama Plakasında 'MTCHLMBL' Yazıyordu Irisa Ve Leon'a Mitch Amcanın İki İsmimi Var Diye Sorduğumda Hayır Dediler İyi Tamam Diyip Arabayı Çalıştırıp Ormanın İçinden Kasabaya İlerleme Başladık Biraz İleride Sakın Girmeyiniz Yazan Bir Yer Vardı.Ormanın Biraz İçinde Olduğu İçin Orada Tek Bir Binanın Olması Normaldi Kafamı Yukarı Kaldırdığımda Jurasic Reçine Deliği Tabelasının Birkaç Harfinin Eksik Olduğunu Farkettim.Yerde Tozlu Ve Tırnak İzli Bir Tabela Vardı.Tabelayı Alıp Üzerindeki Tozları Sildim Ve Yazı Dikkatimi Çekti "Reçine Kaplı Eski Dostlarla Tanışmaya Hazırmısınız" O Sırada Sally'nin "Hey Çocuklar Şunu Gelip Görmelisiniz" Diye Seslendiğini Duyduk İçeri Girdiğimizde Göz Önünde Sadece 'Vagonlarınız Burda !' Yazısı,Bilet Gişesi Ve Aşağıya Doğru İnen Bir Yol Vardı.Leon Hey Bakın Ne Buldum Dedi Birtane Vagona Bindik Ben Arkadan Vagonu İttirip İçine Atladım Biyerden Sonra Yol Bitti Ve Yere Düştük.Ayağa Kalktığımızda Önümüzde Kocaman Kapı Vardı.Çantamdan Gaz Lambamı Çıkartıp Etrafı Aydınlattım,Dev Kapıdan Geçtik Etrafa Turuncumsu Bir Işık Hakimdi.Reçine Yığınının İçinde Siyah Yaratıklar Vardı Biraz Yakınlaştım Ve İçinde Bir Dinozor 'Mumyası' Gördüm Herkesi Yanıma Çağırdım,Leon Belkide Burdan Çıkmalıyız Dediğinde "Buraya Neler Olduğunu Anlamak Ve Mitch Amcanın Bizi Buraya Neden Yollamak İstemediğini Öğrenmek İçin İndik Ve Öğrenene Kadarda Çıkmıyoruz" Dedim.Birazcık Daha İlerlediğimizde İşler Dahada Korkunçlaşmaya Başladı;İnsan Kemikleri,Kanlar,İnsan Parçaları Biraz Daha İlerlediğimizde Arkamızdan Bir Bağrıma Sesi Geldi Ama Bu Bir İnsan Bağırma Sesi Geldi Arkamızı Döndüğümüzde Bir Reptorex Üzerimize Koşmaya Başladı Hemen Tünellerden Birtanesine Girdik İçeride Bize Bir Adam Seslendi Dediki:"Çabuk Buraya Gelin" Önce Adama Sonra Reptorex'e Bakıp Adamın Yanına Koştuk Biraz Yürüdükten Sonra Aydınlık Bir Yere Geldik.Bir Çeşit Sığınak Gibi Biryerdi Ve Fazla Büyüktü Oturduğumuzda Adamın Suratını Falan Seçebilmiştik Yüzü Aynı Mitch Amcayı Andırıyordu Bize Niye Burda Olduğumuzu Sorduğunda "Televizyonda Buranın Bir Nedenden Kapalı Olduğunu Duyduk Ve Ne Olup Bittiğini Merak Edip Buraya Geldik,Birde Tabii Mitch Amcamızın-" O Sırada Adam Beni Susturup "S-s-s-sen Mitch Mi Dedin ? Mitch Blind Mi ?" Evet Dediğimde Çabuk Beni Oraya Götürün Dedi.Çıkışa Doğru Yaklaşırken Biryerden Çıt Sesi Geldi Ve Reptorex Bizi Gördü.Var Gücümüzle Koşmaya Başladık.Koşarken Reptorex Çıkışın Önünü Kapattı.Biraz Etrafı İnceledim Ve Bağırdım 'Çabuk Gayzer Bizi Yukarı Atabilir' Hepimiz Gayzerin Patlamasını Beklerken Leon Gayzere Sertçe Vurup Gayzerin Köpürmesini Sağladı Ve Bizi Yukarı Attı.Herkes Farklı Yerlerdeydi.Silly Avize Zincirine Tutunmuş Ben Ve Silly'de Tabut Gibi Birşeyden Çıktık Ve Bizimle Gelen Adamda Yere Sırt Üstü Düşmüştü Kalkıp Arabaya Bindik Ve Eve Döndük Eve Döndüğümüzde Adam Mitch Amcaya "Konuşacak Çok Şeyimiz Var Dostum" Dedi Mitch Amca Arkasını Döndüğünde Şaşırdı "Ama,Sen,Nasıl,Gel Bi İki Dakika Şuraya" Sonra Bir Oda Kapısının Sertçe Kapanma Sesini Duyduk.

Minecraft DeğişimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin