Bölüm 1 -Bilgisayardan Gerçeğe-

646 11 10
                                    

***Zil Sesi***

Öğretmen:Çıkabilirsiniz.Verdiğim testleri yapmayı unutmayın.

Sonunda.Ne geçmez gündü. Bir an hiç bitmeyeceğini düşünmüştüm.Ama artık dışarıdayım ^^

Okuldan çıktıktan sonra dönüp bir kez daha liseme baktım ardından eve doğru yola koyuldum.Yaklaşık 15 dakika sonra evdeydim.Anahtarla kapıyı açtım.Çantamı gelişigüzel atıp bilgisayarı açtım.Bir kaç forum sitesine baktıktan sonra bildiğim bir siteye anime indirmek için girdim ve download linkine bastım.Download süresi geçerken bekledim.O sırada gözüme yandaki reklamlar ilişti...

Minecraft

Zaman geçsin diyerek tıkladım.Yoksa asla bu çeşit oyunlarla ilgilenmem.

Linke tıklar tıklamaz ekran karardı.Sinirlenip kasaya bir kez vurdum.Ardından Ekranda bir yazı belirdi.

Oyunu indirmek istediğinize emin misiniz?

Evete tıkladım.Ardından bir kez daha sordu.

Oyun dünyasını kurmak istediğinize emin misiniz?

Yeniden evete tıkladım.Ardından bir kez daha sordu.

Minecraft yapılandırmasını yapmak istediğinize emin misiniz?

Yeniden evete bastım.Ekranda birşey dolmaya başladı ve onun dışında ekranın etrafı yeşil 0 ve 1 ler ile doldu.Fazla zaman geçmemişti ki aniden ekran parladı.Çok parlaktı gözlerimi kapattım.Gözlerimi açtığımda odamın içinin tamamen siyah olduğunu gördüm.Bu siyah alanlar kısa süre içinde 0 ve 1 ler ile doldu.Şaşırmıştım.İçimden küfrediyordum.

Ekrandaki yüklenme simgesi yarıyı biraz geçmişti.İlk önce yüklemeyi iptal etmeye çalışsam da yapamadım.Yarıyı biraz geçtikten sonra 0 ve 1 lerin yerini renkler almaya başladı.Odam eski renklerine dönüyordu.Ama gözle fark edilebilir bir değişiklik vardı.Her şey...Her şey küpleşmişti.Sanki hepsi birer pixelden yapılmıştı.Renkler çok cansızdı.Hemen koşup camdan dışarı baktım.Aynı şey tüm dünyaya oluyordu.Hayır hayır bir saniye aynısı olmuyor burada olan şey tamamen yeni bir dünya yaratıyordu.Sadece benim evim eskisi gibi kalmıştı geride kalan tamamen yeni bir dünyaya dönüşmüştü.Tüm evler yok omuştu.Onun yerini ağaçlar almıştı.Her yer ağaç doluydu..Şuan camdan dışarı baktığımda görebildiğim tek şey ağaçlar.Başka hiç bir ayrıntı yok.Geride kalan tek şey benim evim.

Aniden bilgisayardan bir ses duydum.

Bilgisayar: Yükleme işlemi tamamlandı.Yeni dünyanızda iyi eğlenceler dileriz.

Hemen ardından bilgisayar kapandı.Yeniden açmayı denedim.Açamadım.Hemen dışarı çıktım.Her yer ağaçlarla doluydu ve hiç ev yoktu.Hemen önümden garip garip bakan koyun benzeri bir şey geçti.Sanırım küplerden oluşmuş bir koyundu.Yumruk attıktan sonra kaçtı.

Bilgisayarın neden açılmadığını anlamaya çalışıyordum ki nedeni hemen fark ettim.Elektrik direkleri.Elektrik direkleri yoktu.Bilgisayara elektrik gelmeyince doğal olarak çalışmayacaktı.

Hemen içeri girip ne yapmam gerektiğini düşündüm ve belkide akşam anne ve babamın geleceğini.Bekledim dönmeleri gereken saatte gelmediler.Hiç insan kalmamıştı.Sadece ben...

Akşam olunca elektrik olmadığından evi başka yollarla aydınlatmalıydmı.Evde bir mum bulup onu çakmak ile yaktım ve evi aydınlatıp camdan dışarı bakmaya başladım.Camdan dışarı bakarken aniden bana bir şeyin geldiğini gördüm ve başımı eğdim.Ve arkama baktığımda dolabıma bir okun saplandığını gördüm.Hemen evdeki tüm pencereleri kapattım kapıları kilitledim sonra hemen yatağıma gidip uyumaya çalıştım.Daha önce hiç olmadaığım kadar korkuyordum.

Minecraft DeğişimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin