14.

302 27 6
                                    

Gelukkig staat Roos naast me en schiet ze me te hulp. Ze begint keihard op de jongen te schelden. Hoe hij het zou vinden als je opeens in een rolstoel zit en bijna niks meer kan. De jongen rent weg en we zien hem niet meer terug. Blijkbaar had Roos heel hard geschreeuwd want mijn vriendinnen Anna en Lianne komen aangestormd. Ze vragen gelijk wat er is gebeurd. Ik vertel het ze. Anna schrikt zo erg dat ze de hele dag naast me blijft lopen om de pester weg te houden. Maar vanuit steeds meer hoekjes komen er nieuwe pesters. Het is zo erg dat Lianne voorstelt om naar de afdelingsleider te gaan. Eenmaal bij de afdelingsleider moet ik mijn hele verhaal vertellen. De afdelingsleider schrikt ervan dat ik moet geloven dat ik waarschijnlijk nooit meer uit een rolstoel kom. Gelukkig belooft hij om op camerabeelden te bekijken wie de pesters waren en hij gaat ze op een gepaste manier straffen. Als ik thuiskom heb ik nog geen zin in huiswerk. Ik rij mezelf naar de tv en ga wat zappen. Er is ergens een saaie film bezig. Ik ga maar naar boven om te leren voor mijn proefwerk Frans die ik morgen heb. Van mijn opa heb ik een eigen kamer gekregen. Hij heeft zelfs een traplift geïnstalleerd. Als ik halverwege de trap ben krijg ik een raar telefoontje... Van Anna.
Anna zegt: "Help! Kom zo snel als je kunt naar de Kade. Help Please!"

=====
WiFi, Yes! ❤️ Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden en ik probeer zo snel mogelijk meer te schrijven.
DrawIsGoodForYou = Anna
Ikke26 = Lianne
❤️Emma
Comment💕
Like?💕

En toen was alles anders {HERSCHRIJVEN}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu