POV Roos
Dat is absoluut geen goed teken! Ik ram op de rode knop en binnen vijf seconden staat er een zuster in de kamer. Ze tilt Lynn op en vervangt kabeltjes en meet haar bloeddruk. En dat allemaal binnen twee minuten! De zuster begint opeens te praten!
Ze zegt: "Roos wil je alsjeblieft zo snel mogelijk je moeder en de dokter halen?" Ik knik en ren de kamer uit. Ik zeg tegen mijn moeder dat ze naar Lynn moet. Dan ga ik de dokter zoeken. Als ik hem eindelijk gevonden heb zeg ik dat hij naar Lynn moet. Onmiddellijk rent hij weg. Ik ren hem achterna. Ik wil ook weten wat er met mijn zusje is! Als ik de kamer binnenstorm, loop ik regelrecht in de armen van mijn moeder. Ze huilt.
Zacht zegt ze tegen mij: "Lynn heeft een hartstilstand gehad, ze heeft nog maar 10% overlevingskans." Ik zak in elkaar op de grond en begin te huilen. Alles wordt zwart.
POV Lianne
De moeder van Roos komt naar mij toe rennen en vertelt me alles. Van Lynn, van Roos, van de hartstilstand en zo. Ik ren naar de kamer waar volgens de moeder van Roos, Roos nu ligt. Ik zie Roos inderdaad in het bed liggen. Wat ziet ze bleek! Ik pak een stoel en ga naast haar zitten. Zachtjes begin ik te praten. Langzaamaan doet Roos haar ogen open. Yes! Roos mompelt: "waarom lig ik hier?"
"Je bent flauwgevallen Roos, volgens de dokter komt het door de stress. Als je je goed herstelt mag je vanavond al weg. Maar nu moet ik weer gaan. Ik mocht hier maar een halfuur zijn." Roos knikt en ik loop weg. Zodra ik de deur dicht heb gedaan, hoor ik een oorverdovend gegil. Roos!
POV Alec
Waarom moet ons dit nou overkomen? Ik wil mijn dochter niet verliezen! Volgens de dokter gaat het absoluut niet goed met Lynn. Haar overlevingskans wordt steeds minder. Waarom ik? Niet weer iemand. Ik ren het ziekenhuis uit en ren naar mijn auto. Ik stap in en rij naar de begraafplaats. Ik loop het terrein op en ga regelrecht naar het graf van Ty. Roos' tweelingbroer die ook is overleden aan leukemie. Dan hoor ik mijn telefoon. Ik kijk op het display. Liv. Snel neem ik de telefoon op. Vast iets met Lynn.
Ik hoor Liv mompelen: "Kom onmiddellijk hierheen, het is Roos." Roos. Nee, niet ook nog Roos!
POV Anna
Anne is net weggegaan. Ze kreeg een raar telefoontje van Lianne. Oftewel: Ik heb weer eens niks te doen. Zachtjes, om niemand wakker te maken, maak ik mijn nachtkastje open. Ik pak een boek en begin te lezen. Dan gaat de deur open. Het is Jace!
Jace komt vrolijk naar mijn bed toegelopen en zegt: "Anna, ik moet je wat vertellen!" Ik schrik, toch niet nog meer slecht nieuws?!
"Anna, ik ben verliefd op je!" Wat?! Verliefd?! Wat moet ik nou zeggen? Ik ben niet verliefd op Jace! Ik doe mijn mond open om te reageren. Dan gaat de deur open. Het is Anne.
POV Anne
"Anna, ik moet je wat vertellen." Ik ren naar het bed toe en opeens zie ik Jace zitten.
"Oh, sorry, stoor ik? Ik wil wel weggaan, als je wilt?"
"Nee, nee, nee, dat hoeft niet, we hebben al genoeg gedaan."
"Wat dan???"
"Doet er niet toe, zeg nou maar wat je wilde zeggen."
"Nou, ik heb je toch al verteld van Lynn en Roos?"
"Ja, klopt, hoezo?"
"Er is dus iets met Roos gebeurd alleen niemand weet wat."
"Huh Anne, dit is echt vreemd, zeg nou maar gewoon wat er is!"
"Lianne hoorde na haar ziekenbezoek een oorverdovende gil, ze rende gelijk terug naar Roos' kamer en zag Roos daar liggen met een mes in haar buik."
"Is ze dood?"
"Nee, maar het kan wel snel gebeuren..."===========
Wat vonden jullie ervan?
❤️ Emma
Comment💕
Like💕
JE LEEST
En toen was alles anders {HERSCHRIJVEN}
De TodoAnne komt bij een vreselijk ongeluk in een rolstoel terecht. Ze kan opeens helemaal niks meer. Niet lopen, niet fietsen, niet sporten... En tot overmaat van ramp wordt Anne daardoor gepest en blijkt haar vriendje geen echt vriendje te zijn... #1 i...