27.

187 16 5
                                    

Zet muziek aan tijdens het lezen!

POV Alec
Waar blijft Liv nou? Ze had allang terug moeten zijn! Ik sjok naar de koffieautomaat en pak een kopje koffie. Ik neem een flinke teug. Wat is dit toch heerlijk! Ik sjok terug naar mijn plek en ga zitten. Net als ik nog een slok koffie neemt komt de dokter eraan. Ze verteld mij dat er een brief voor Roos, Lynn en mij is bezorgd. Trillend pak ik hem aan en maak hem open. Vluchtig lees ik de brief:
Beste Alec, Lynn en Roos
Ik hou zielsveel van jullie.
Ik vind het echt verschrikkelijk, maar ik kan het echt niet meer aan!
Ik vertrek nu naar mijn zus en neem daar een drankje. Als het goed is krijg ik daardoor hallucinaties.
Vaarwel, I love you
Liv
Geschrokken neem ik nog een slok koffie. Midden in de slok komt er een dokter aangelopen.
"Meneer de Bruin, we hebben slecht nieuws. Uw vrouw is dood gevonden in Zaandam." Nee! Ze heeft het echt gedaan! Shit!
POV Anna
Ik hoor de beltoon van mijn mobiel gaan. Snel kijk ik op mijn display. Het is een Whatsappje.Van Jace! Ik open Whatsapp en lees gehaast de tekst:
Lieve Anna,
Wat fijn dat je eindelijk uit bed mag!
Zullen we vanavond in de snackbar afspreken?
Love you, Jace
Ja, ofcourse! Snel stuur ik een Appje terug. Mijn dag kan niet meer stuk!
POV Roos
Er bestond kans dat ik doodging. Dat ik alles in deze wereld met verdriet moest achterlaten. Maar die kans is nu voorbij! Ik druk op het knopje van mijn bed, waardoor hij omhoog komt. Ik pak mijn IPad en kijk op Wattpad. Ik open een boek en begin te lezen. Het hoofdstuk heet: En toen was mijn leven niks meer waard. Als ik het hoofdstuk bijna uitheb, komt mijn vader meteen betraand gezicht binnenstormen. Hij zegt het ergste. Toen was mijn leven niks meer waard... Mijn moeder is dood.
POV Anna
Als de avond eindelijk gevallen is, rijd ik mijn rolstoel (ik mag nog niet lopen) naar het restaurant. Mijn hart slaat over als ik Jace zie zitten. Blij neem ik tegenover hem plaats en bestel een frietje. We praatten over van alles en nog wat. Opeens voel ik een arm op mijn schouder. Ik kijk om en zie Alec staan. Hij vraagt of ik Roos wil troosten. Ik knik en zeg Jace gedag. Als ik eindelijk bij Roos ben, doe ik haar deur open. Daar ligt Roos, hard snikkend. Ik knuffel haar en vraag wat er is. Dan komt het ergste: haar moeder is dood en haar zusje kan elk moment dood gaan...

===
Wat vonden jullie ervan?
Dit boek is bijna uit, hierna komen denk ik nog twee hoofdstukken en een proloog.
❤️ Emma
Comment💕
Vote💕

En toen was alles anders {HERSCHRIJVEN}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu