~14~

720 54 58
                                    

"Neden buradasın Ginny? Sana gitmemen için yalvardığımda arkana bile bakmadan gittin.

Şimdi neden buradasın? Tam biraz kendime gelirken yine beni yıkmaya mı geldin?"

Ginny kafasını iki yana salladı.

"Hayır, hayır. Ben hatamın farkına vardım. Seni çok kırdığımı biliyorum hayatım.

Fakat sen hep çok bağışlayıcı biri oldun. Lütfen beni affet. İzin ver yaralarını sarayım."

Yaklaşıp Harry'nin ellerini tuttu.

"O yaraları sen açtın Gin."

"Açtığım gibi kapatabilirim. Bizim aşkımız o yaraları kapatacak kadar güçlü.

Çok büyük saçmaladım, biliyorum. Ben senden asla sıkılmam ki.

Sadece daralmıştım. İş, ev, çocuklar... Hayatımız fazla yoğundu.

Birbirimize hiç zaman ayıramıyoruk. Seni özlemiştim. Özlemimden delirdim. Affet beni."

Sımsıkı sarıldığında Harry iç çekti.

"Sen affedersen çocuklarda affeder. Albus beni affetsin diye Malfoydan bile özür dilerim.

Lütfen. Beni senden, evimizden, çocuklarımızdan ayırma kocacığım."

Harry kokusunu içine çekti. Senelerdir birlikte olduğu eşiydi ona sarılan.

Her gece birlikte yatıp sabah birlikte kalkarlardı. Onun kokusuna alışmıştı.

Çokta özlemişti. Kokusunu, gülüşlerini, her şeyini özlemişti.

Aylardır özlemini çektiği beden şimdi kollarının arasında ona geri dönmek istiyordu.

İstemsizce akan gözyaşlarını sildi. Aylardır her gün onun için gözyaşı dökmüştü...

"Ginny seni seviyorum."

"Bende seni, bende seni çok seviyorum. Affettin di mi beni?"

Harry onu kendi bedeninden ayırıp bir kaç adım geriye gitti.

"Sana defalarca yalvardım. Aradım, mesaj attım. Cevap vermedin.

Kendimi geçtim James, Lily, Albus ne kadar üzüldüler haberin var mı?

Onlar ve kendim için sana yalvardım ve karşılığında boşanma kağıdı gönderdin bana.

Üzgünüm. Çok üzgünüm. Fakat kendi ve çocuklarımın gururu için seni affedemem."

"Harry... O aklını karıştırdı di mi? Draco Malfoy. Her zaman olduğu gibi sinsiliğini kullandı.

Ona kanamazsın! Ben senin kaç senelik eşinim, onun laflarına kanıp beni bırakamazsın!"

Öfkeyle yumruklarını sıkıp bağırırken Harry şakaklarını ovdu.

"Hâlâ anlamıyorsun di mi? Ben seni hiçbir zaman bırakmadım, terk etmedim.

Sen beni bıraktın, terk ettin. Beni ve çocukları bırakan sendin!

Daha fazla sorun çıkarmadan git buradan. İstediğin gibi 'ara' verelim ilişkimize.

Ne biz ne çocuklar daha fazla yıpranmayalım artık. Onlarla konuşurum, özellikle Albusla.

Seninle buluşur ve aranızdaki problemi çözersiniz. Onların sana düşman olmasını istemem."

"Yeterince ara verdik. Bana bir şans daha ver. Yalvarırım! Sana yalvarıyorum Harry!"

Aniden yere çöküp bacaklarına sarıldığında Harry şok oldu.

"Kes şunu."

"Yalvarırım... James çok üzülüyor. Oğlumuzu düşün... Psikolojileri etkilenecek."

"Bacaklarımı bırak Ginny. Hem sen ne zamandır çocukları düşünüyorsun?

Sen buradayken bile onlarla ilgilenen hep bendim. Sakın onları bana karşı kullanma!"

"Lütfen..."

Harry onu kollarından tutup kaldırdı.

"Bu kadar dram yeter. Midem bulanmaya başladı. Gidiyorsun bu evden. Hemen."

"O gidiyorsa bende gidiyorum! Onu böyle ağlatmaya hakkın yok!"

James koşarak gelmiş ve annesinin elini tutmuştu. Ginny ona sarıldı.

"Jam-"

"Konuşma baba. Annem yoksa bende yokum. Eğer o ayyaş Malfoyla konuşmasan annem döner dönmez onu kabul ederdin.

O kafanı karıştırdı. Tam bir Slytherin işte sinsi yılan! Oğlu Albus'un aklını karıştırmış oda senin!

Ailemizi dağıtmalarına izin verme baba. Sen bana ne demiştin? Aile her şeyden önce gelir."

"Bunu bana değil annene hatırlatman gerekir James. Yaşattıklarını unuttun mu?"

"Beraber düzeltebiliriz."

Harry elleriyle yüzünü ovaladı. Ne yapacağını şaşırmıştı.

"Düşün Harry. Malfoy mu biz mi? Sen kararını verene kadar James benimle kalacak."

"Malfoy bir seçenek bile değil! Delirdin sen iyice ve James'i de saçmalıklarına inandırıyorsun!"

"Görüşürüz Harry. Umarım."

Jamesle birlikte cisimlendiğinde Harry yere çöküp ağlamaya başladı.

Daha fazla dayanamıyordu. Merdivenlere oturmuş her şeyi dinleyen Lily yanına gidip ona sarıldı.

"Babiş..."

"A-al iyi mi?"

Lily dudağını dişledi.

"Yasak olmasına rağmen Malfoy Malikanesine cisimlendi. Onu durduramadım..."

Harry kızına sarılıp ağladı. Ailesi gözlerinin önünde dağılırken o bir şey yapamıyordu...

~~~

28.07.22

After All This Time | DRARRYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin