~5~

1.1K 83 5
                                    

"Hislerimizden fazlasıyla eminiz baba. Bunu ayrı ayrıda birliktede çoğu kez konuştuk ve düşündük zaten."

Harry olumlu mânâda kafa sallayıp onun saçlarını okşadı.

"O çocuğa neden bu kadar sinirlendiniz? İlişkinizi öğrendi diye mi sadece?"

"Arkadaşlığımız yüzünden tüm okul bizi yargılıyor.

Çok ezmeye çalışan, uğraşan oluyor. Bir Potter ve Malfoy arkadaş olamazmış.

İkimizinde ailelerimizin utanç kaynağı olduğunu söylüyorlar.

Anca konuşuyorlar tabiki bir şey yapmaya yürekleri yok.

O çocuk herkese yaymakla ve size söylemekle tehdit etti."

"Yaysa her şey dahada kötüye giderdi. En önemliside öğrenirseniz bizi ayırırsınız diye korktuk."

Harry ikisinede sarılıp şefkatle saçlarını okşadı. Draco'nun gözleri dolmuştu ağlayan oğlunu görünce.

Oda yandan sarılıp saçlarını öptü. Harryle birbirlerine baktılar.

"Bu sizin hayatınız. Draco adına konuşamam ama ben sizi desteklerim.

Sonuna kadar arkanızdayım. Aileden gelen nefreti sürdürmek zorunda değilsiniz.

O yükün ne kadar ağır olduğunu iyi biliyorum. Önemli olan sizin mutluluğunuz ama.

Madem aşkınızdan eminsiniz bu elleri hiç ayırmayın.

Tüm büyü dünyasına bir Potter ve Malfoydan olabileceğini kanıtlayın. Bu benim fikrim tabi."

"Çok teşekkürler baba!"

"Teşekkürler Bay Potter!"

İki çocuk kıkırdarlarken bakışlar Dracoya döndü. Draco birbirlerinin ellerini sıkı sıkı tutan iki çocuğa gülümsedi.

"Potter haklı. Kanıtlayın. Biz arkanızdayız. Hiçbir şeyden korkmayın. Seninle gurur duyuyorum Scorp."

"Sadece sorunlarınızı konuşarak çözmeye çalışın, olmazsa müdire hanımla konuşun.

O çok anlayışlı bir kadındır beni bir çok beladan kurtardı. Sizinde yanınızda olur."

Oğulları onlara sarılınca dörtlü sarılma yaşadılar.

Draco ve Harry'nin kolları birbirlerine değiyordu sadece.


04.07.22

After All This Time | DRARRYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin