Gerçekten tam olarak nasıl başlayacağımı bilmiyorum, az önce hayatımda ilk kez bir fan-fiction kitabım final verdi. Adventure Time Dosyaları, yazdığım tek bölümlükler ve non-fictionlar hariç. Ve gerçekten bir epilog bölümü yazmak çok garipti.
Geç geldiğini, oldukça geç, biliyorum bu yüzden üzgünüm ama hem sınava çalışıyordum hem de final vermek istemedim. Sanırım ne kadar geciktirirsem final olmaz diye düşündüm, bilmiyorum.
Aslında epiloğun daha da gecikmemesini birine borçlusunuz:
Kendisi bana attığı triplerle ve tehditleriyle bu bölümü çok erken olmasa da yüklememi sağladı.
@LittlePrincessHazz 'a teşekkürler, Mikasaa :D
Hayatımın ilk epiloğu bu ve ben ne yazacağımı unuttum :') Duygusal Nandos olmayı sevmiyorum.
Daha fazla konudan sapmadan geri dönmeye çalışayım, yazdığım ilk mpreg ve aynı zamanda ilk Destiel buydu. Textingler gibi yazacaktım ama sonra düzenlemek ve hikaye haline getirmek istedim.
Başlangıçta sadece serviste vakit geçsin diye telefonumun notluğuna yazdığım konuşmalardı bunlar. Yazdığım çoğu şeyde olduğu gibi bunda da bu kadar gelişeceğini düşünmemiştim.
Yine de gerçekten...hikayenin başından beri burada olanlara yada yeni başlayanlara teşekkürler.
Umarım yazarken bir hata yapmamışımdır ve beğenmişsinizdir :')
Kendinize iyi bakın, sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nine Month //: Destiel
FanfictionBu kitap için beni suçlamayın. Hepsi youtube'da izlediğim Destiel videolarının suçu. Wattpad'te ki ilk Türkçe Destiel mpreg.