Çok hızlı bölüm paylaştığımı fark ettim, bu iyi mi yoksa kötü mü? Ve şunu söylemeliyim, kesinlikle ama kesinlikle bu bölümü yazarken hayal edip kalp krizi tehlikesi atlatmadım, evet.
'Dean...hamburger yiyebilir miyiz?' Dean, meleğin sesiyle ona döndü. Castiel, başını eğmişti ve kızarmıştı. Dean, onun neden böylesine basit bir şey isterken utandığını düşündü ve cevabı bulduğunda gözlerinde parıltılarla Castiel'e baktı.
'Sen aşeriyorsun Cass!' Meleğin yüzündeki anlamamış ifadeyi görünce ona bundan bahsetmediğini hatırladı. Oturduğu koltuktan kalktı, beşinci ayına giren ve artık karnı iyice belli olan Castiel'in yanına oturdu. 'Hamile kadınlar-' Castiel'in sessizce karnına baktığını görünce cümlesini toparlamaya çalıştı. 'Hamile insanlar bazen gördükleri yada akıllarına gelen herhangi bir yiyecek veya içecekten isterler Cass. Buna aşerme deniyor. Şimdi sana olduğu gibi.'
Melek cevap vermeden karnına baktığında devam etti. 'Bundan utanmana gerek yok Cass. Benim yüzümden bunlara katlanıyorsun.' Castiel başını kaldırdı ve göz göze geldiler.
Castiel, karnında bir acı hissedip inlemeseydi uzun bir süre bakışabilirlerdi. Dean endişeyle Castiel'i süzdü. 'Cass, iyi misin?' Melek hissettiği acının ne olduğunu anladığında gözleri doldu. 'Tekmeledi.' Dean, onun ne dediğini anlamadı. 'Ne!?' Castiel, karnını işaret ettiğinde Dean'ın gözleri büyüdü. Melek gülümsedi ve Dean'ın elini tutup karnına götürdü.
Dean, tam elinin altında minik bir tekmeyi hissettiğinde Castiel'e baktı. Avcı, hızla dudaklarını birleştirdiğinde Castiel gülümsedi.
Melek, karnında aynı tekmeyi hissedince ayrıldılar. Dean, gülümsedi. 'Tamam ufaklık, bir şey yapmıyoruz.' Castiel, onun bu heyecanına gülümsedi ve tekmelerin geride bıraktığı acıyı görmezden geldi. Dean, bu tatlı anın etkisinden çıktığında daha önce sorması gereken soruyu sordu.
'Canın yanmadı değil mi Cass?' Melek başını iki yana salladı. 'Hayır, canımı yakmadı.' Dean gülümsedi ve elini onun karnından çekti. 'Ben hamburgerlerimizi söyleyeyim, minik meleğin şerefine.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nine Month //: Destiel
FanfictionBu kitap için beni suçlamayın. Hepsi youtube'da izlediğim Destiel videolarının suçu. Wattpad'te ki ilk Türkçe Destiel mpreg.