Ben bu Castiel'e baya bir işkence edeceğim gibi geliyor :D
Dean, Castiel için endişeleniyordu. Melek, testi yaptıktan sonraki şu bir ay içinde sonu gelmeyen kusma nöbetleri geçiriyordu ki bir şeyler yediği söylenemezdi. Dean, yine içeriden kilitlenmiş kapının önünde beklerken içeriden gelen öğürme sesleriyle yüzünü buruşturdu.
'Cass, kapıyı aç lütfen.' Melek, yanıt vermedi. Dean, içinde kapıyı kırmak için oluşan isteği göz ardı ederek tekrar seslendi. 'İyi misin Cass?'
Castiel, cevap vermedi. Daha ayın yarısına gelmişlerdi ama o vaktinin çoğunu burada, klozetin başında ve dizlerinin üzerinde geçirmişti. Dean, kendisine tekrar seslenirken kusmaya ara verip ona cevap verebilmeyi diledi.
'Midenin bulanması normal biliyorsun.' Casitel, eliyle ağzını sildi. 'Ama bu iğrenç.' Dean, sıkıntı ve endişeyle nefes aldı. 'Cass, kapıyı açar mısın? Seni merak ediyorum.' Melek kaşlarını çattı.
'Midemdeki her şeyi görmek istemezsin.' Dean, bir elini kapıya koydu. 'Castiel, lütfen.' 'Tamam.' Castiel, pes ederek kapıya ilerledi ve Dean kapı açıldığında hızla içeri girdi. 'İyi misin?' Melek başını iki yana sallarken Dean onu izledi. 'Hala midem bulanıyor.' 'Bunun normal olduğunu biliyorsun.' Elbette biliyordu, sadece bunu kabullenmekte hala biraz sorun yaşıyordu o kadar.
'Evet ama bu çok sinir bozucu.' Dean, kaşlarını çattı. 'Cass...' Castiel, teslim olurcasına ellerini havaya kaldırdı. 'Tama-' Ama cümlesini tamamlayamadan klozete eğildi ve tekrar kusmaya başladı. Dean, hayal kırıklığıyla bir elini başına götürdü. 'Tanrım, bu dokuz ay geçmeyecek!'
Castiel, kustuğu için çatallanan sesiyle yakındı. 'Boğazım yanıyor.' Avcı, gözlerinde anlayışlı bir parıltıyla meleğe baktı. 'Sıcak çikolata ister misin?' Alaycı bir tebessümle devam etti. 'Onu da kusmayacaksan tabii.'
Castiel, gülümseyerek Dean'a baktı. 'Olur.' Avcının son söylediğini yeni anlarken kaşlarını çattı. 'Ve komik değildi.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nine Month //: Destiel
FanfictionBu kitap için beni suçlamayın. Hepsi youtube'da izlediğim Destiel videolarının suçu. Wattpad'te ki ilk Türkçe Destiel mpreg.