6.Bölüm

23 5 0
                                    

ASAF KALENDEROĞLU'NUN ağzından ;

Sabah Asistanımın odama telaşlı bir şekilde girmesiyle kaşlarımı çatıp;

"Noldu Elif bir sorun mu var?"

Diye sordum.

Kendine hemen çeki düzen verip konuşmaya başladı.

"Efendim aslında sıkıntı mı değil mi bilmiyorum. Doğan Yıldırım Holdingin in başına kızı Deren Yıldırım'ı geçirmiş. Kendisi emekliye ayrılacakmış. Geçenki ihalede karşı Holdingi ikna edip sizinle çalışmasını sağlamıştınız. Bizden önce onlarla çalışıyorlarmış. Deren Hanım bunu duyunca sizinle görüşmek istedi."

" Tamam Elif  arayıp onu beklediğimi söyleyin. "

" Tamam efendim. "

Elif'in odadan çıkmasıyla önümdeki leptap dan Deren Yıldırım hakkında biraz araştırma yaptım. Önümdeki ekranda Deren Yıldırım'ın resmini görmemle etkilenmedim desem yalan olur. Yaşı da en fazla 22 falan olabilirdi anca. Bu yaşta bu kadar işin altından kalkamaz. Babası Doğan Yıldırım'ı tanıyordum.

Gerçektende çok başarılı bir iş adamıydı. Onlarla çalışan kişilerle iletişime geçmiş benle çalışmalarını sağlamıştım. İş hayatında böyle şeyler çok oluyordu.

Aradan bir iki saat geçmişti. Öğle yemeği için dışarı çıktım. Telefonumu unuttuğumun farkına varıp, odama doğru yürüdüm.

Odamın önünde ki kadın asistanıma hararetli birşeyler anlatıyordu. Onlara doğru yanaşmamla;

"Noluyor burada?" diye  sordum.

Kadının bana dönmesiyle ela gözlerine baktım. Karşımdaki Deren Yıldırım'dı. Gerçekten bakışları insana günah işletirdi.

"Ben Deren Yıldırım. Asaf Kalenderoğlu ile görüşmem vardı. Ama ne hikmetse beyimizin işi çıkıyor. Asistanı da kılıf uydurmaya çalışıyor. Daha sonra kendisinin benimle görüşeceğini söylüyor. Benim müşterimi benim elimden alan bir adamın ayağına geliyorum."

Soluksuz konuşmasıyla boş gözlerle ona baktım. Aslında cümlesinin yarısından sonra onu dinlemeyi bırakmıştım. Bambaşka bir şey vardı bu kadında bela bir cinsti. Fazlasıyla özgüvenli ve korkusuz.

" Asaf Bey Deren Hanımın sizinle görüşmesi vardı. Siz çıkınca bende daha sonra görüşecektir dedim. Ama beni pek dinlemedi."

Elif'in açıklamasını saçma buldum. Çünkü karşımdaki kadında kimseyi dinleyecek göz yoktu. Çok dikbaşlı birine benziyordu.

"Odama geçelim istersen. Burada çalışanlarımın önünde seninle tartışmak istemiyorum."

"Tabi geçelim herşey sizin istediğiniz gibi oluyor nasıl olsa."

Bu kadın gerçekten dikbaşlı ve fazlasıyla cesurdu. Beni tanısaydı karşımda böyle konuşmayacağını iyi bilirdi.

"Geç otur derdin ne baştan anlat."

"Derdim sensin Asaf Kalenderoğlu. Benim müşterimi tehdit edip benim sunduğum paranın iki katını sunup elimden alman. Ha merak ettiğim şey nasıl böyle bir şeye cürret edebilirsin. Sen kimsinde Doğan Yıldırım'ın Holdingiyle yarışa girersin."

Tekrar soluk almadan konuşmasıyla bir an donup kaldım desem yeridir. Kendine bu kadar güvenmesi karşımda bu denli konuşması hoşuma gitmişti. Küçük hanım göründüğünden de fazlasıydı.

" Başta da söylediğin gibi ben Asaf Kalenderoğlu. İnan kim olduğumu öğrenmek istemezsin.

Lafımı bölmesiyle direk susturup;

"Benim lafımı bölme küçük hanım beni dinle." dedim.

Gözlerini kocaman açıp bana baktı. Ne yani küçük hanım dememe mi bozulmuştu.

"Öncelikle benim Holdingime gelip atar gider yapamazsın. Gelip doğru düzgün konuşup derdini anlatabilirsin. Ha düzgün bir şekilde konuşmuyorsan çık odamdan. "

Kendimi daha fazla tutamamış bende sinirlenmiş tim. Bu kadarı fazlaydı.

"Kendini ne sanıyorsun ya sen  sen kimsinde bana küçük muamelesi yapıyorsun. Gelip seninle Konuşanda kabahat ben senin anlayacağın dilde konuşmasını çok iyi bilirim ama."

Bana sesini yükseltmesiyle kendimi tutamayıp masamdan kalktım. Sandalyesinin kulplarına elimi koyarak önüne doğru eğildim.

" Devam et Deren Yıldırım ne diyordun. "

Donmuş bir şekilde bana bakıyordu. Bu yakınlık hoşuna gitmemişti. Çok güzel kokuyordu. Yakından daha güzeldi. Kendi düşüncelerime şaşırıp kaldım. Ne oluyordu bana..

"Sana diyorum senin anlayacağın dilde konuşmasını bilirim. Seni dibe çekerim Asaf Kalenderoğlu. Bana dediğin o küçük kelimesini sana yediririm."

Gözlerimin içine baka baka söylediği kelimeler ona göre fazlaydı. Neyine güveniyor ki. Birden yaptığı hareketle bacağını bana sürttü. İçimden kocaman Bi siktir çektim bu küçücük teması bile beni deli etmişti. Bu kadın akla zarar türdendi. Masama geçip;

"Çık dışarı." diye bağırdım.

Şaşırıp saniyesiyle kendini toparladı. Kapıya yaklaştığında dönmeden

"Bu burada bitmedi Asaf Kalenderoğlu. Dedi

Onun bu kendine güvenmişliği canımı sıkmaya başladı.
Tam çıkıcakken son sözlerimi söyledim.

" Sana kim olduğumu göstereceğim.
Emin ol  burada bitmicek Deren Yıldırım."

Odamdan çıkmasıyla kendi kendime mırıldandım.
"Emin ol burada asla bitmicek Deren Yıldırım bitmicek.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son Yazım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin