3.Bölüm

36 8 0
                                    

Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerimi zorla aralayabildim. Elimi çekmeceme uzatıp telefonumu elime alıp saatime baktım. Saat henüz sekizdi. Kalkıp banyoya geçip kısa bir duş aldım.Giyinme odama geçip ilk iş günüm için güzel bir şeyler giyip aynanın karşısına geçtim.

Giyinme odama geçip ilk iş günüm için güzel bir şeyler giyip aynanın karşısına geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( bu şekilde)

Görüntümü süzdükten sonra hazır olduğuma kanaat getirip odamdan çıktım. Aşşağı salona inince babamın hayla yattığını gördüm. Yoksa şimdiye baş köşesine oturmuştu. Mutfağa geçip birşeyler atıştırıp direkt dışarı çıkıp arabama bindim. Daha fazla geç kalmasam iyi olacaktı. Asistanım Buse beni karşılıyacaktı.

Holdinge yaklaşıp anahtarımı korumalara uzatıp içeri giriş yaptım. Buse bana doğru gelirken

"Hoşheldiniz Deren Hanım asistanlığınızı ben yapıcağım."

"Hoşbulduk Buse biliyorum. Haberim var. Odama geçelim. Bakalım bizi neler bekliyor."

"Tabi efendim buyurun."

Odama girer girmez çok beğenmiştim babamla zevkimiz uyuyordu. Siyaha olan düşkünlüğümden yola çıkarak tüm odayı resmen siyah renkli mobilyalarla dekore ettirmişti.

 Siyaha olan düşkünlüğümden yola çıkarak tüm odayı resmen siyah renkli mobilyalarla dekore ettirmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Oda)

"Evet Buse başlayalım. Bugünün programını oluşturdun mu."

"Evet Deren Hanım. Bugün sizi fazla yormayacağız.Babanız öyle istedi."

Ahhh benim canım babam beni herzaman herkoşulda düşünür.

"Peki Buse ne yapıyoruz."

"Bugün sadece girip anlaşma yapacağınız bir toplantınız vardı. Fakat efendim anlaşma imzalayacağınız holding vazgeçip başka bir holdingle anlaşma yaptılar.Babanızı gece arayıp bildirdik ama Doğan bey sizin halledebileceğinizi söyledi."

"Ne demek vazgeçtiler Buse, neden?"

"Efendim Doğan beyle yarışan birçok Holding var ve bunlardan biride Kalenderoğlu Holding." Babanızın teklif ettiği miktarın iki katı teklif edilmiş. Birde tehdit de edilmişler. "

"Ne diyorsun Buse dağ başında mı yaşıyoruz. Kim böyle birşey yapar?"

"Asaf Kalenderoğlu efendim. Kalenderoğlu Holdingin sahibi."

Kimse böyle birşeye cürret edemezdi. Hele ki karşılarında benim babam Doğan Yıldırım varsa. Dünyayı başlarına yıkmasını bilirim elbet.

"Tamam Buse bana acil Asaf Kalenderoğlu'yla görüşme ayarla mümkünse bugün olsun. Ha ayarlayamadın. Kendine başka bir iş bul. Şimdi çık."

"Peki efendim."

Buse'nin odadan çıkmasıyla telefonum çaldı. Arayan pardon arayanlar Aysima, Barış ve Naz'dı. Bizim grup konuşmalarımız da meşhur yani.

"Alo Deren yawru ilk iş günün kutlu olsun. Güzel gidiyordur umarım.

Nasıl güzel geçiyor anlatamam.

" güzel geçiyor Aysima sana da öneririm. "

" Ha yok ben almim sağol. Naz meraklı ama onu yanında işe alabilirsin. "

" Boş boş konuşmaya başladın yine ya."

Naz'ın somurtup laf sokmasıyla Barış'la büyük bir kahkaha patlattık.

"Tamam kesin kapatın hadi Deren'in işleri vardır."

Barış' ın bu düşünceli hallerini çok seviyordum. Ona bir öpücük atıp, vedalaştıktan sonra telefonumu kapatıp masaya koydum.Kapımın çalmasıyla kafamı masadan kaldırıp
"Gel." dedim.

"Deren Hanım istediğiniz görüşmeyi hallettim birazdan çıkabilirsiniz."

"Tamam Buse çıkabilirsin."

Bakalım kimsin Asaf Kalenderoğlu kimsinde böyle bir şeye cürret ediyorsun.

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Son Yazım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin