17. Bölüm "İz."

6.7K 633 685
                                    


Yorum sınırı: 600

Ertesi gün her şey karışıktı. Jungkook sabah okula Jimin'i götürmek için yoğun bir şekilde ısrar etmişti ve haliyle kazanan o olmuştu.

Şimdi de Jimin hazırlanırken onu izliyordu. Gözü de masanın üstünde duran kapatıcıdaydı. Jungkook iyi biliyordu ki Jimin okula giderken normal olarak izleri kapatmak isteyecekti ama bu yeni hissi seven alfa omegasının izleri kapatmasını kesinlikle istemiyordu.

"Aşkım cüzdanımı atar mısın?" Yatakta oturan Jungkook gelen istekle sırıttı. İşte beklediği fırsat ayağına gelmişti. Atış eğitimlerini başarı ile tamamlayan alfa için bu çok basit bir iş olacaktı.

Eline aldığı cüzdanı Jimin'e atmak yerine hedefinde olan kapatıcıya attı. Kapatıcı yere düşülüp kırılırken Jimin şaşkın bir şekilde yere saçılan boyaya baktı. "Ya hayır ya!" Üzgün bir ses çıkardığında Jungkook hiç sevinmemiş gibi "Çok özür dilerim sevgilim." Diye mırıldandı ve onu kolları arasına aldı. Jimin aklına gelenle "Omegaların birinden istiyebilirim." Dediğinde Jungkook anında panik oldu.

Saate baktı ve "Jimin geç kalmışsın!" Jimin telefonunun ekranından saate bakacakken Jungkook'un onu kolundan çekmesiyle hızla merdivenlerden inmeye başladı.

Kendisi de panik yapmıştı çünkü ilk dersi inatçı kimya öğretmeniyleydi ve o öğretmen geç kalana bir yeteneğinizi gösterin diyerek ceza verirdi. Jimin bunu yaşamak istemediğinden hızlanırken bu sefer Jungkook'u çeken Jimin olmuştu.

Arabaya acele ile girdiklerinde Jungkook sırıtıyordu. Hemen arabayı çalıştırdı ve okula sürmeye başladı. Jimin kemerini takıp anca saate baktığında kaşları çatıldı.

"Jungkook dersin başlamasına daha yirmi dakika var?" Jungkook dudak büzdü. "Senin dersin tamda başlamıyor muydu?" Jimin elini saçlarından geçirdi.

"Neyse yapacak bir şey yok." Aynaya baktığında v yaka tişörtünden kolaylıkla fark edilen izlerine baktı. "Eve geri dönüp kapatıcı mı alsak?" Jungkook kaşlarını kaldırıp indirdi. "Dönemeyiz şimdi. Trafik var o tarafta." Jimin oflayarak arkasına yaslandı.

Utanıyordu.

Okula geldiklerinde Jimin ile beraber Jungkook'ta indi arabadan. Bu Jimin'in garibine giderken "Ne oldu?" Diye sordu yanına gelen sevgilisine. Jungkook onu belinden tutarken "Eski müdürümü görmek istedim. Emeği büyük üstümde biliyorsun." Diyerek göz kırptı. Bu Jimin'i güldürürken "Tamam sen git çok sevdiğin müdürüne." Dedi.

Jimin'in sınıfının önüne geldiklerinde Jimin ona sarıldı. Uzaklaşacakken Jungkook onu çenesinden tuttu ve dudaklarına öpücük bıraktı. Son olarak koku bezini yaladığında omega kendisi gibi kokuyordu. "İyi dersler bebeğim." Jimin kırmızı yanaklarıyla sınıfa girdi.

Taehyung ve Jin arkadaşını görmesiyle hemen ayağa kalktılar ve ona sıkıca sarıldılar. "Min çok özledim!" Onunla uzun zamandır konuşamıyorlardı. Saraya girmeleri yasaktı. Son olan olaylardan sonra bu önlem Jimin'i korumak için alınmıştı.

Okula gitmeyen Jimin yüzünden ikili onu görememişti. Artı olarak Jimin bozuk psikoloji yüzünden onların aramalarını açmıyor mesajlarına ise kısaca 'iyiyim' diyerek yanıt veriyordu.

Şimdi Jimin'in gelmiş olması onlar için gerçekten de mutluluk vericiydi. Taehyung onun boynuna baktı ve "Sabah kahvaltı diye seni mi yediler yoksa." Diyerek arkadaşıyla dalga geçti.

Jimin utanmış bir şekilde sırasına otururken "lütfen sus." Dedi. Sınıftan birkaç kişinin kendisine baktığını hissedebiliyordu.

Bu sırada Jungkook müdürün odasına girmiş onu beklerken kahve içiyordu. Müdürün izinli olmasını umursamamış ve okula çağırmıştı. Mecbur olarak müdür rahat koltuğundan prensin emriyle ayrılmış ve okula gelmek için hazırlanmaya başlamıştı.

My Omega- Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin