1. Bölüm "Alfam."

12.9K 709 584
                                    

Yorum sınırı: 80

"Sen benim omegam olacaksın." Dedi Jungkook elindeki oyuncağı ondan daha küçük bedene verirken. "Bende senin alfan olacağım." Dedi yanına oturduğunda. İkisi de küçüktü.

Jungkook on Jimin ise sekiz yaşındaydı yalnızca. Jimin güldü ve kollarını açıp ona sarıldı. "Alfa!" Diyerek güldü. O daha omega ve alfalarla ilgili çok bir şey bilmiyordu. Jungkook onu düzeltti. Kendi ufak elleriyle Jimin'in oldukça minik olan ellerini tuttu.

"Alfa değil Jimin alfam." Jimin tam ona bir şey diyecekken babasının çağırmasıyla hiç istemese de oyuncakların başından kalktı. Suratını asarak ilerleyemeye başladığında Jungkook hemen arkasındaydı.

Bay Park oğlunu kucağına almış ve alfa prense dönmüştü. "Prense görüşürüz dedin mi Jimin?" Jimin kocaman gülerek minik ellerini alfaya salladı. "Görüşürüz." Dedi ve bir kolunu babasının omzuna sardı.

Jungkook giden bedenin arkasından üzüntüyle baktı. Onunla oynamayı ve çiçek kokulu feromonlarını solumayı seviyordu. Kral oğlunun üzüntülü yüz ifadesine karşı güldü.

"Anlaşılan biri şimdiden prens Jimin'i özledi." Jungkook kaşlarını çatarak babasına döndü. "O prens değil prenses ve benim eşim olacak." Kral oğlunun net sesiyle saçlarını karıştırdı. "Bak bak bak, biri omegaya göz koymuş."

Jungkook kollarını göğsünde bağladı. "Jimin benim omegam. Onunla evleneceğim." Kral gülümsedi. "Daha küçüksünüz Jungkook." Jungkook dudağını büzdü. "Olsun onunla şimdi evlenmek istiyorum." Kral alfa oğlunu kucağına almak için uğraşsa da Jungkook buna izin vermedi. "Baba ben bebek değilim."

Kral oğluyla dalga geçti. "Ama Jimin babasının kucağına çıkıyor ve üstelik senden sadece iki yaş küçük." Jungkook sinirli bakışlarını babasında gezdirdi. "İleride bende onu taşıyacağım."

——————-

Jungkook sağa sola dönüyor uyumaya çalışıyordu ama başaramıyordu. Asla huzurlu hissetmiyordu. Sakince yataktan kalktı ve yerde duran yastığı aldı. Bu omegasının bir şeyler izlerken kafasını koymak için kullandığı yastığıydı. Yastığı kokladığında buram buram gelen çiçek feromonlarıyla kurdu mutlulukla içinde hareket etti.

Yatağına tekrar girdiğinde elinde bu sefer omegası gibi kokan yastık vardı. Ona sarılarak güzelce uyudu.

Ertesi sabah aşağıdan gelen seslerle gözlerini aralayarak başladı güne Jungkook. Hafif hissettiği feromonlar ve konuşma sesiyle aynasından kendisine baktı. Saçlarını hızla taradı ve vakit kaybetmeden Jimin'in kendisine yakıştırdığı renk olan lacivert takımını giydi.

Mutlulukla aşağı indiğinde yüzü düşmüştü.

Min Yoongi.

Jimin'in diğer arkadaşıydı ve o geldiğinde Jimin onunla da oyun oynardı. Bu Jungkook'un hoşuna gitmiyordu. Omegasının ilgisini üstünde istiyordu yalnızca. İsteksizce onların yanına gittiğinde ikisinin ortasına oturdu. Yoongi Jungkook kadar baskın olmasa da bir alfaydı.

Jungkook baskın bir alfaydı. Bu yüzden hızla olgunlaşıyor her şeyi daha çabuk kavrıyordu. "Jimin hoşgeldin." Dedi büyük bir mutlulukla. Gözleri yeşil bedene bakarken saçlarına çekinmeden öpücük bıraktı.

Bunu sık sık yaparlardı. Jungkook Jimin'in saçlarını öpmeyi Jimin ise saçlarına bırakılan öpücükleri çok severdi. Yoongi onların bu haline güldü. Onlardan büyüktü ve bu davranışlar ona tuhaf geliyordu.

"Jungkook tatlım, arkadaşlarını al ve odana git. Güzelce oynayın tamam mı?" Jungkook'un annesi konuştuğunda üçü ayağa kalktı ve hep beraber Jungkook'un odasına geçtiler.

My Omega- Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin