Final bölümüne yorumlarınızı bekliyorum. Bu fici bitirdik benim için düşünceleriniz önemli lütfen yorum sınırı yok diye yorum yapmamazlık yapmayın.
Saray çok kalabalıktı. Etrafta çok fazla koku vardı ve hepsi birbirine karışmıştı. Jimin'in odaklandığı tek koku ise az sonra eşi olacak alfanın kokusuydu.
Yıllardır birbirleri için atan kalpleri bugün burada birleşecekti. Akşam ise mühürle sonsuz kılınacaktı. İkili kol kola kalabalığın arasından ilerlerken ikisininde yüzü gülüyordu.
—-
Jimin'in sırtı yatakla buluştuğunda gülümsedi. Jungkook ona üstten bakarken kravatını çekiştirdi. "Eşim." Diye mırıldandı. Jimin'in üstüne eğildi ve kıyafetlerini bir bir vücudundan çıkardı.
——
Sabah olduğunda Jimin mühür yerine bırakılan öpücüklerle uyandı. Kıkırdayarak alfasını boynundan itmeye çalışsa da başarılı olamadı. Jungkook bir öpücük daha bıraktı sıcak tene.
"Artık herkes ruh eşi olduğumuzu biliyor." Jungkook onun mühürüne dokundu. Diğerlerinden farklı bir mührü vardı. "Çocuklarımız baba ne zamandır annemi seviyorsun- ah ne vuruyorsun!" Jimin kaşlarını çattı.
"Ben kız mıyım? Baba diyecekler." Jungkook güldü. "Onu sonra düşünürüz. İşte bana sorduklarında çocukluğumdan beri demek fazlasıyla mükemmel olacak. Şimdiden bunun için heyecanlandım." Elini çarşafın altına soktu ve çıplak kalçaya elini yerleştirdi ve sırıttı. Jimin bu hareketle onu itmeye çalıştı. "Jungkook uzaklaş! Daha yeni evlendik!"
Jungkook onu iten bedenin bileklerinden tuttu ve dudağına öpücük bıraktı. "Tamam sevgilim korkma yapmayacağım bir şey." Jimin onun bu dediğine dayanamadı ve güldü. "Korkuyorum ya beni yersen?" Jimin oyuncu bir tavırla konuştuğunda Jungkook güldü ve onunla dudaklarını birleştirdi. Bir süre öpüşen ikili ayrıldığında Jungkook dudağını yaladı.
"Hmm leziz." Jimin utangaç bir şekilde güldüğünde Jungkook onu izledi. Ne kadar güzel bir eşi vardı böyle. Ona sahip olmak çok özeldi.
—————
Aradan geçen dört senede çiftin iki çocuğu olmuştu. İki alfa erkeğe sahip olan çift bu konuda biraz zorlanıyordu çünkü alfalar Jimin konusunda fazla kıskançtı.
"Sangmin kardeşini itme!" Jimin büyük alfaya seslendi ve karnını tuttu. Ailece dağ evine çıkmışlardı ve Jungkook markete birkaç malzeme almaya gitmişti. Normalde bunun için birilerini gönderebilirdi ama o ailesinin alışverişini kendi yapmak istiyordu.
Jimin ise midesi bulandığı için onunla gidememiş evde birbirleriyle dalaşan iki çocuğuna bakıyordu. "Taehyun yanıma gel." Jimin küçük alfa oğlunu çağırdı. Taehyun henüz iki buçuk yaşındaydı. Sangmin ise dört yaşındaydı ve Jimin'in ilgisini kendi üstünde istiyordu.
Taehyun annesinin yanına oturduğunda Sangmin kaşlarını çatmış ve hızlı adımlarla Jimin'in yanına gelmişti. Kucağına çıkmaya çalışırken somurtuyordu. Jimin onu kucağına aldığında kollarını onun boynuna doladı ve omega babasının kokusunu içine çekti. Mutlulukla gülümsedi aldığı kokuyla. "Taehyun acıktın mı? Sana ballı süt yapabilirim."
Taehyun başını sallayıp olduğu yerde oturmaya devam ettiğinde Jimin kucağında Sangmin ile kalktı ve onu koltuğa, kardeşinin yanına, bıraktı. "Siz burada uslu uslu durun." Diyerek yanlarından ayrıldığında Sangmin kardeşine kızgınlıkla baktı. Onun yüzünden omega kendisini bırakmıştı. Bu düşünce onu kızdırırken kardeşini itti. Jimin uzaktan olup biteni görürken alfaya kızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Omega- Jikook ✔️
FanficÇocukluk arkadaşı olan alfa prens Jeon Jungkook ve omega prens Park Jimin'in hiç bitmeyecek olan aşkları. "Sen benim omegam olacaksın."