WSTĘP

1.6K 69 9
                                    

Zanim przejdziemy do początku historii, pozwolę sobie na krótkie przypomnienie. 
Rozdziały będą pojawiać się tradycyjnie w każdą niedzielę. 
Bardzo proszę o zapoznanie się z całym wstępem, ponieważ dla tych, którzy nie czytali Hell's comin' with me może tu pojawić się parę istotnych informacji.

Dziękuję ♥ Sashy


- W POPRZEDNIEJ CZĘŚCI -

Childe Harbinger to 25-letni chłopak, który nie ma za sobą łatwej przeszłości. W wieku 5 lat został podrzucony do Domu Dziecka wraz ze swoim młodszym o 3 lata bratem - Teucerem. Chłopcy byli nierozłączni, wiedzieli, że mogli liczyć tylko na siebie. Przez kolejne lata nikt nie zdołał ich zaadoptować "w pakiecie". Zawsze przychodzili po jednego z braci, ale ostatecznie nigdy nie udało się ich rozdzielić. Gdy Childe powoli zbliżał się do pełnoletności, wiedział, że zostanie wyrzucony z Domu Dziecka i będzie musiał znaleźć rozwiązanie dla siebie i dla swojego młodszego brata. Zanim do tego doszło, zdarzył się wypadek. Teucer źle zrozumiał słowa swojego brata i pod wpływem emocji, nie bacząc na wszystko, zaczął uciekać, czego skutkiem było wpadnięcie pod auto. Teucer wylądował w szpitalu w stanie krytycznym. 

Chwilę po tym Childe osiągnął pełnoletność i na nim spoczęła cała odpowiedzialność za brata. Nie miał nic. Domu, pieniędzy, przyjaciół. Zanim poznał kogoś wartościowego, zdążył znaleźć inne rozwiązanie na szybsze zarobienie sporej sumy pieniędzy - znajdywał sobie w miarę bogatych kochanków, z którymi spędzał czas, a gdy nadeszła odpowiednia pora, zrywał z nimi, zabierając ze sobą mniejszą część ich pieniędzy. Cały proces zawsze przebiegał pomyślnie. Bogaci faceci nie przejmowali się utratą niewielkiej sumy - zawsze mogli to szybko nadrobić. Jednak wszystko zakończył się, gdy Childe poznał Daniela. 

Z początku wszystko szło tak, jak było zaplanowane. Rozkochał w sobie mężczyznę, ponaciągał go na parę błyskotek, a na końcu stwierdził, że nic nie czuje i chce zerwać. Nie spodobało się to Danielowi, który zażądał zwrotu pieniędzy. Dopiero wtedy Childe zauważył jakim niebezpiecznym jest człowiekiem i w co się wplątał. Gdy pewnej nocy Daniel próbował wykorzystać Childe'a w przydrożnej uliczce, na ratunek przyszedł mu Zhongli, który mieszkając w okolicy, poszedł najzwyczajniej wyrzucić śmieci. Będąc świadkiem całej sytuacji, pomógł Childe'owi. Rudowłosy od razu go przebadał wzrokiem i widząc drogi zegarek, obrał sobie bruneta za następny cel.

Zhongli Archon okazał się 27-letnim CEO firmy Zarch - produkującej biżuterię. Przez swoje poprzednie bolesne doświadczenia z miłości, zamknął się na nowe związki i od dawna nie poczuł mocniejszego bicia serca. Zmieniło się to, gdy jego wzrok spotkał się ze wzrokiem rudowłosego. Z początku wystraszył się tych uczuć i uciekł z miejsca zdarzenia. W następnych dniach odkrywa, że rudowłosy zostaje zatrudniony w jego firmie przez jego prywatnego sekretarza i przyjaciela - Aethera. Jego obecność zaciekawiła Zhongliego. Childe nie ma żadnego doświadczenia, nie potrafi wykonać najprostszych zadań i każdy musi go poprawiać.

Wtedy pojawia się w jego sekretariacie. Zhongli chcąc się przekonać, czy naprawdę zakochał się w rudowłosym od pierwszego wejrzenia - całuje go. Jest przerażonym swoim odkryciem, że to prawda. Jednak rudowłosemu wmawia, że nic nie czuje i by dał mu spokój. Mimo wszystko, nagłe pojawienie się rudowłosego w firmie i jego ciągłe zaczepianie, było dla bruneta podejrzane.

Childe po krótkich staraniach dopiął swego. Podpisał z brunetem "umowę", gdzie miał przez okres trzech miesięcy być jego partnerem. W tym czasie miał rzekomo rozkochać w sobie bruneta, który dalej upierał się, że nic do niego nie czuje. Mężczyźni zamieszkali ze sobą, co nie podobało się przyjacielowi Childe'a - Xiao, który wiedział, że rudowłosy najzwyczajniej wykorzystuje Archona. Brunet wydawał mu się w porządku, nie to, co poprzedni partnerzy rudowłosego, więc naturalnie ostrzegł go przed swoim przyjacielem. Childe po swojej stronie miał jeszcze dwójkę znajomych - Diluca, fałszerza dokumentów, który pomógł mu dostać się do pracy, poprzez fałszywe CV - oraz Keaya'e, hackera, który dał mu pendrive z programem do ściągania pieniędzy z konta bankowego.

TWO FACED 2 // Genshin Impact [ZHONGCHI]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz