6. Bölüm " ANLAYIŞ"

31 7 9
                                    

_ Fikret hanım seni odasında bekliyormuş .
Bir anlık korku ile titredim çünkü  son yaptığım hatada beni çok sert bir şekilde  uyarmıştı  . Birde üstüne bu olunca bana yapacaklarını düşünemiyorum ben bu düşüncelerle boğuşurken .
Betül abla yüzümdeki korkuyu fark  edince önümde diz çöktü ve dizlerimin üzerindeki ellerimi kendi elinin arasına aldı konuşmaya başladı.

_ Korkma Meltem Fikret hanımın sana birşey yapacağını düşünüyorsan yanılıyorsun seni anlayacağından eminim.

Ellerinin arasındaki elimi okşadı ve yüzüme benden bir cevap beklercesine baktı.
Zihnimden geçenleri ona söyledim .

_ Ya bana ceza verirse ?

_ Neden sana ceza versin alt tarafı müzik  açıp dans etmisiniz.

_Fikret hoca zaten çok sinirli biri   bu sefer beni afetmez.

_ Endişelenme hiçbir şey olmaz

Eğildiği yerden kalktı tam alnımdan öpecekken içeriye güvenlikci Ramazan abi girdi .
Pos bıyıklarıyla gülümseyerek
_ İyimisin Meltem ?

_ İyim Ramazan abi .

_ İyiysen Fikret hanımın yanına gidelim o halde .
Kafamı tamam anlamında salladım
Arkasını dönüp yürümeye başladı  .
Bende oturduğum yerden kalkıp onu takip ettim , Fikret hanımın odasının önüne geldiğimizde ,

_ Benden bu kadar içeride seni bekliyor

O işinin başına dönerken ben derin bir nefes alıp odanın kapısını tıklatım bir süre sonra  fikret hanımın sesini duydum  çok şaşırdım sesi herzamankinin aksine ince ve yumuşaktı .
Şaşgınlığımı üzerimden atıp içeriye girdiğimde Fikrey hocayı arkası dönük bir şekilde pencereden dışarıyı izlediğini gördüm .
Kısık bir sesle
_ Otur Meltem

Gözüyle işaret ettiği deri koltuğa oturdum gözlerim boş masadaydı kafamı kaldırıp ona bakmaya korkuyordum .
Tam karşıma oturdu
Derin bir nefes alıp verdikten  sonra bana uzun  uzun baktı her defasında ondan gözlerimi kaçırdım bir süre sessiz kaldıktan sonra konuşmaya başladı.

_ Bak Meltem seni ve arkadaşlarını çok iyi anlıyorum hiç birinizin yaşadıkları şeyler kolay şeyler değil.

Ama burası bir yurt ve burada uyulması gereken kurallar var umarım anlıyorsundur beni , amacım sana kızmak ve cezalandırmak değil tam tersine yaptığınız şey çok  hoşuma gitti . Ama verdiğiniz rahatsızlık kimsenin hoşuna gitmedi . Bir daha böyle bir isteğiniz olduğunda bana söyleyin lütfen arkamdan iş çevirip  beni zor durumda bırakmayın , birlikte birşeyler yapmaya çalışırız sizin istek ve arzularınıza göre .

Bu açıklayıcı konuşması çok  hoşuma gitmişti korktuğum olmamıştı tamam anlamında kafamı salladım
Oda bana gülümseyerek kapıyı göstedi kalbim küt küt atıyordu  bir an önce odadan çıktım.
Murat ı bulmak için bahceye doğru koştum.

KARANLIK GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin