21 gün önce...
Mikey artık Takemichi'den ayrılalı çok berbat biri olduğunu fark etmişti. Ondan ayrılalı hiç gülümsememişti, onun kokusunu koklayamamıştı, eskisi gibi içinde kelebekler uçuşmamıştı, takemichi sayesinde daha iyi bir insan olduğunu bir anda fark etmişti. Yanındaki içki şişesini eline aldı ve başına dikti. Bir yandan üzüntülü, bir yandan sinirli bir yandan da bir şey his etmiyordu.
Onu unut artık Mikey, onun Hinata adında bir sevgilisi var! O seni sevmiyordu ki zaten...
Mikey ayağa zar zor kalktı ve elindeki bitmiş içki şişesini çöpe atmak için yürüdü. Salondaki sessizlik Mikey'i acayip rahatsız ediyordu. Çöpünü attıktan sonra balkona çıktı ve bir sigara yaktı. Yıldızlara bakıyordu, yıldızlara bakarken aklına yine Takemichi geliyordu. O da bir yıldız gibi parlak bir çocuktu. Takemichi'nin o tatlı yüzünü unutamıyordu. Gülüşü, bakışı, çocuksu davranışları... hiç his etmediği duyguyu yaşatıyordu Mikey'e.
Ağzındaki dumanı çıkarır çıkarmaz seslice konuştu. "İntihar mı etsem?"Saat gecenin dördü. Atlasa kimse ne duyardı ne bağırırdı. Şuan ne güzel rahat rahat ölebilirdi. Mikey güldü, gülerken sigarası balkondan düştü. Umursamadı. Aşağıdan öylece bakmaya yeltendi. Aklına o an bir fikir yansıdı. Ama çok kalp kırıcıydı. Mikey ne zamandan beri masum insanları kullanırdı?
Ama bu Mikey eski mikey değildi artık. Şuanki Mikey soğuk, buz gibi ve acımasızdı. Takemichi için herşeyi göze alacak birisiydi. Takemichi dışında kimsenin duyguları sikinde değildi. Mikey balkondan atlamaktan vazgeçti.
O günden sonra yapması gereken çok önemli şeyler vardı...***
Mikey (platonik)
Hey konuşabilir miyiz?Sanzu
Evet tabii
Bişey mi olduMikey (platonik)
Ben galiba Takemichi den ayrılalı hiç mutlu olamıyorum.
Ondan başkası bana eski heyecanı verecek kişi olur mu ilerde bilemiyorum.
Ben eskisi gibi mutlu olmak istiyorum. Sanzu, ikimiz beraber mutlu olalım mı ne dersin?Sanzu
Sen
Ciddi misinMikey (platonik)
Hiç olmadığı kadar ciddiyim
ve eminim Sanzu.Sanzu
Ben şuan
Kelimeler bulamıyorumMikey (platonik)
Rahat ol anlıyorum seni
Sonuçta pis bir gayle kim
olmak ister ki.
İşsizim, notlarım kötü, saygısızım, psikolojik sorunlarım varSanzu
MikeyMikey (platonik)
Çökmüş durumdayım
İçki bağımlısıyım
İntihar etme düşüncesindeyim
Korkağın teki ve kötü bir sevgiliyimSanzu
MİKEY
Bunları kendine dediğine
inanamıyorum.
Sen hayatımda tanıdığım en
harika insansın.
Tabiikide mutluluğumuzu paylaşmak isterim Mikey, hemde çok.Mikey (platonik)
N
He
Gerçekten mi
Bunu beklemiodum
Sağol.Sanzu
Sen iyi olana kadar seni
bırakmıyacağım
Asla.Mikey (platonik)
Düşün sen yine iyiceGörüldü 04:15
***
Sanzu
Sonunda tanrı beni duymuştu. Mikey ile sevgili gibi bişey olmuştuk. Yada ben mi abartıyorum? Merak etmesin, Takemichi'nin ona veremediği mutluluğun on katını ben tattırıcam. Düşüncelerimden kurtulmam lazımdı. Okula hazırlanıyordum. Mikey'i görücektim. Acaba bana nasıl davranır? Her zaman ki gibi soğuk mu yoksa Takemichi'nin yanındayken gibi sıcak mı davranır? Çantamı sırtıma alıp evden ayrıldım. Okulun yoluna vardığımda Rindou ve Ran'ı okula girerken gördüm. Hemen mutlulukla onların yanına koştum ve sarıldım. Sarılmamı tabi beklemediler benden. Kaç yıldır arkadaşız ve onlara ilk defa sarılmış olabilirim herhalde.
"Noluyor lan!"
"Özlediniz mi beni gençler!"
Bana iğrenircesine bakıyorlardı her zaman ki gibi.
"Hayırdır ne bu koca sırıtış?"
Ran anlamamış gibiydi ama Rindou gözlerini kısıp bana şüpheli bir bakış attı.
Kahkaha attım bu surata.
"Rindou dostum çok komiksin haha!"
"Sen... sen birini mi buldun it!"
Ran 'saçmalama istersen' gibi bir bakış atmıştı kardeşine. Söylesem mi acaba olanları?
"SÖYLÜYORUM LAN!"
Bağırdığımı beklemiyorlardı. Okuldaki herkes bana bakıyordu. Delirmişim gibi.
Ucubeler. "Abiniz manita yaptı gençler"
İlk 15 saniye gözlerini benden ayırmadılar ve inanmamış bir yüz ifadesi takındılar, bir anda birbirlerine bakıp anırdılar.
"Komik mi lan zebaniler!" Bunu dememle daha çok anırdılar. "Sen ve manita yapmak?" Ran'ın bunu demesiyle göz devirdim.
"Evet manita yaptım çok mu garip?" Bununla birlikte yüzüme tükürürcesine bidaha güldüler. Sınırımı aşmışlardı.
"Beyler ayıp oluyo ama!"
"Kusura bakma kanka ama hangi kız sana bakar Allah aşkına!" Rindou'nun bunu demesiyle bu sefer ben kopmuştum. İkisi gülmeyi kestiler ve manitamın kız olmadığını anlamışlardı. Zil çaldı ve üçümüzde sınıfa girdik. Ben önlerinden yürüdüm ve ikiside arkadan bana iğrenir bir bakış atıyorlardı. Umrumda mıydı? Hayır.Dersin 45 dakika'nın tamamında Mikey'i izledim. Yan sıranın önünde oturuyordu. Hayret, o ön sıralarda oturur muydu?
Kendisini toplamaya çalışıyor benim aşk bahçem.
Zil çaldı kapıdan çıkınca biri kolumdan sertçe tutmuştu. Acıyordu yalan yok. Tam tutan kişiyi terslicekken tutan kişinin Mikey olduğunu öğrendim."Ah mikey naber haha selam..."
Bana yine o yorgun gözlerle bakıyordu. Geriliyodum.
"Benle gel."...
BYE- BU BÖLÜM NEYDİ 😭😭😭
Oy vermeyi unutma cano 🤩🤩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓨𝓪𝓷𝓭𝓮𝓻𝓮 𝒮𝒶𝓃𝓏𝓊 ❥ 𝐓𝐚𝐤𝐞𝐦𝐢𝐤𝐞𝐲
ActionGay ☑️ Smuth ☑️ Yandere ☑️ Sapıklık ☑️ Gerilim ☑️ Ship ☑️ 𝐓𝐀𝐌𝐀𝐌𝐋𝐀𝐍𝐃𝐈 ✔︎ DİKKAT: Bu kitapta ağır uyuşturuculuk ve sapıklık vardır! Kapak + bölüm fotoğrafları pinterestten: https://pin.it/5hRuZiT5k veya biodaki link'e tıklayabilirsiniz.