-5-

44 2 0
                                    

Sanzu

Son ders bitince eşyalarımı topladım.
Bizimkilerin hiç acelesi yokmuş gibi yavaş yavaş toparlanıyorlardı ama haberleri yoktu ki otobüsleri kaçıyordu. "Çabuk olsanıza otobüsümüz kaçıyor ahmaklar!"
Ran ve Rindou bana umursamazca baktılar. "Biz İnupi'nin doğum gününe gidiyoruz."

Kakucho'nun sabahki konuşması hatırlatmıştı Seishu'nun doğum gününü.
Gözlerimi devirdim. "Cidden gidecek misiniz şu sarı pipinin doğum gününe?" dedim dalga geçer bir sinirle.
Ran söze atladı. "Sende gel o zaman kanka"
Ofladım ve çantamı sırtıma aldım. "Ben o sevgilimi çalan süs köpeğinin doğum gününe gitmem! Ancak cenazesine gelirim." Rindou abisinin kolunu çekiştirdi.
"Bizimkiler bekliyor hadi!"
Ran sinirle kolunu çekti. "Dur daha Mikey'i bekliyoruz. Ah bu çocuk çok uyuşuk!"
Sinirlendim. "Doğru konuş!"

Ran beni umursamadı ve yanımıza gelen Mikey'e döndü.
"Kanka çok yavaşsın hadi!"
Ran sabırsızca Mikey'in bileklerinden tutarak yanına çekti. Mikey ise acıdan istemeden inlemişti. "Ah bırak!"
Mikey acıyla bileklerini ovuşturdu. Bileklerindeki kesikleri daha yeni fark etmiştim. Çok derin kesiklerdi.
"Yavaş olsana ayı!" diye bağırmıştım Ran'a. Ran ise hiçbir şey anlamamıştı.
"N'oluyor ya?" Dedi kollarını açarak.
Rindou halen abisini çekiştiriyordu. "Ben gidiyorum siz geliyorsanız gelin." Dedi ve koşarak diğerlerinin yanına gitti.
Ran ise kırılmış bir şekilde bakarak ses etmeden kardeşinin peşinden gitmişti.

Acaba çok mu abarttım diye düşünmedim değildi ama konu Mikey olunca benim sinirler atıyordu. Ona dokunan her bir insanı öldüresim geliyordu.

"Teşekkür ederim... Haru." Dedi Mikey yumuşak bir sesle.

Mikey yanımızdan geçen Takemichi'yi görünce hemen dudaklarıma bakıp dudağıma küçük bir öpücük atmıştı. Şuan beni öptüğü için mutlu mu olmam gerekiyordu yoksa sırf Takemichi görsün diye beni öptüğü için üzülmem mi gerekiyordu diye düşünüyordum.

Bunu gören Takemichi gözlerini bizden kaçırıp önüne dönmüştü ve yanımızdan öylece geçmişti. Mikey ise Takemichi'nin arkasından doğru bakıyordu sadece. Yavaş yavaş sinir olmaya başlamıştım. Takemichi'yi öldürmek istiyordum. Sinirle elimi Mikey'in eline geçirdim ve onu otobüs durağına kadar çekmiştim.
"Sen eve mi gidiceksin?" Dedim bir yandan da otobüs saatlerine bakarak. Mikey dudağını büzdü. "Evet biraz uyumam gerekiyor galiba çok yorgunum." Ardından bir kedi gibi çok tatlı esnemişti.
"Biraz takılırız sanmıştım." Dedim hayal kırıklığıyla.
Mikey yine gülmüştü ve kulağıma yaklaşmıştı.

"O zaman bana gel beni uyurken izle."

Yalan yok, çok etkilenmiştim.

Beraber otobüse binip Mikey'in evine doğru yol almıştık.
Sonunda eve vardığımızda Mikey uykulu gözlerle kapıyı açıp uçarak yatağına koşmuştu. Ben ise kapıyı kapatarak çantamı koltuğa fırlatmıştım.
Mikey'in odasına girdiğimde Mikey çoktan uykuya dalmıştı bile. Yorganını üstüne örtmüş bebek gibi uyuyordu. Yanına sessizce oturdum ve onu sakince izledim. Saçlarını hafifçe okşuyordum ve dudaklarını iyice süzüyordum.
İnupi'nin saçma doğum günü partisinde olmak yerine Mikey'in uykusunu izlemek daha iyiydi. Yavaşça yataktan kalktım, Mikey'in alnını hafifçe öptüm. Ardından kapısını kapattım ve oturma odasına geçtim. Çantamı aldım ve evden çıktım...

꧁☆꧂

꧁☆꧂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

꧁☆꧂

Mikey

Derin bir uykudan uyanmıştım ve tuvaletimin gelmesi ile yatağımdan kalkmıştım. Saatte baktım ve saat yediye geliyordu. Bizimkiler acaba partide ne yapmıştır?
Mutfağa girip kendime dünden kalan makarnamı ısıtıyordum. Midem artık makarna kaldırmayacak duruma gelmişti. Kapının bir anda çalmasıyla kendime geldim ve koşarak kapıyı açmıştım. Kim olabilirdi ki bu saatte?

Kapıyı açtım ve bulanık gözlerimi ovaladım.

"Selam, sana pasta getirdim."

Şaşırarak önümde duran çocuğu süzdüm.

"Takemichi?"







- Selam bebeler nasılsınız
ben süperim 😁😁

𝓨𝓪𝓷𝓭𝓮𝓻𝓮 𝒮𝒶𝓃𝓏𝓊 ❥ 𝐓𝐚𝐤𝐞𝐦𝐢𝐤𝐞𝐲 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin