Sanzu
Mikey narin bir şekilde elini elime koydu ve hafifçe sıktı. Simsiyah gözleri bir bana bir de dudaklarıma kayıyordu. Bu durum beni Mikey'e çok pis düşürüyordu.
"M- Mikey ne yapıyorsun?" Dedim kendimi kasarak. Terliyordum ve yanaklarımın kızardığını yeni fark ediyordum. Mikey yine gözlerime baktı ve ciddileşti.
"Bana aşık olduğunu biliyorum Haru." Boğuk nefesi dudaklarımı ısırmama sebep oluyordu. Öyle sert ısırıyordum ki kanadığını hissediyordum.
Mikey bunu fark etmiş parmaklarını yavaşça dudaklarıma geçirmişti ve kanayan tarafını parmağı ile silmişti. Ona şaşkınlıkla bakıyordum."Bişey demediğine göre bana aşık olduğun doğru yani?"
Bunu demesiyle titredim.
"Şey yani."
Mikey derin bir iç çekerek kaşlarını çattı. Parmağını çeneme koyarak kafamı kaldırdı ve bana iyice yaklaştı ve daha da yaklaştı. Burunlarımız birbirlerine değiyordu. Mikey bana bakarken ben göz kontağı bile kuramıyordum. "Bana bak"
Mikey'in bunu demesiyle hemen bakışlarımı ona yönelttim. "Efendim?" Dedim utanmazca."Bana aşık mısın?" Bunu demesiyle iyice yutkundum. "Evet aşığım..." dedim sessizce. Parmağını çenemden çekti ve hafifçe güldü. Bu sefer yanağımı okşamıştı.
Gözlerimi iyice inceliyordu."Senin gözlerin yeşil mi mavi mi?" Bu sefer meraklı bir tavrı vardı.
Cevap vermedim, veremedim.
"Dilini mi yuttun?"
Mikey'in yanağımı okşaması çok hoşuma gidiyordu. Hatta tahrik oldum bile diyebilirim. Mikey bakışlarını dizlerime götürdü. Titrediğimi anlamışa benziyordu.
"Niye titriyorsun Haru?" Ben bu soruya ne diyecektim hiçbir fikrim yoktu. O yanağımı ne kadar okşasa ben o kadar titriyordum.
Durduramıyordum kendimi.
Beni izlemekten keyif alan Mikey bu sefer ellerini boğazıma geçirmişti ve okşuyordu. Boğazımı hafifçe sıkarak beni delirtmeye çalışıyordu.
"Ah Mikey" zevkle inledim. Bunun ardından Mikey elini hemen çekerek bana yine iğrenerek baktı.
"Sen cidden bana çok pis aşık olmuşsun."
Doğru söze ne denilirdi Mikey'cim.
Devam etmesi için ona yalvararak baktım. Anlamış bakışlarla gözlerini devirdi.
"Nasıl yani? Sana yine dokunmamı mı istiyorsun?" Gülerek başımı evet şeklinde salladım ve kendisine biraz yaklaştım."Bana dokunmanı istiyorum Mikey,
sadece bana..."Gözüm dönmüştü artık ve bu sağlıklı düşünmeme engel oluyordu. Acaba Mikey benle dalga mı geçiyordu, yoksa beni Takemichi'nin yerine mi koyuyordu yada sarhoş da olabilirdi?
Bunu dememle Mikey bana tırsarak baktı.
"Ne- ne dedin sen?" Kurduğum cümleyi tekrarladım.
"Sadece bana dokunmanı istiyorum dedim Mikey" bunun ardından Mikey sinirlice güldü.
"Bazen çok korkunç oluyorsun Haru bunu biliyorsun değil mi?"
Bana korkunç demesine normalde çok bozulurdum ama bunu gülerek söylemesi kalbimi yumuşatıyordu. Çok güzel gülüyordu...꧁✞꧂
꧁✞꧂
Ertesi gün
Okula yine erken gelenlerden biriydim. Çok uykuluydum gözümü doğru düzgün açamıyordum bile. Dün gece olanları düşünerek geçirmiştim. Mikey'e aşkımı itiraf etmiştim. Acaba bugün yanıma gelir miydi? Dolabımdan kitaplarımı çıkardım ve yanıma gelen Kakucho'ya döndüm.
"Naber Sanzu?"
"İyim senden naber?" Dedim. Normalde Kakucho pek yanıma gelmezdi hep İzana ile takılırdı ama bu sefer İzana yanında değildi. Belki daha okula gelmediği için öyleydi. "Okul çıkışından sonra buluşmaya ne dersin arkadaşlarla?"
Gözlerimi devirdim."Hangi arkadaşlarla?" Dolabımın kapağını kapattım ve birlikte sınıfa doğru yürüdük. Kakucho gözlerini devirdi.
"Kim olacak? İzana, Ran, Rindou, Mikey, sen ve ben."
Şaşırarak baktım. "Mikey mi?"
Kakucho başını salladı. "Evet hepimiz İnupi'nin doğum gününe davetliyiz."
Şaşırarak güldüm. Bu çocuk benim sinirlerimle oynuyordu. Kakucho ise neden bu kadar güldüğüme anlam veremiyordu.
"Komik olan ne?"
Güldürmemi zor da olsa durdurdum.
"Kokonoi benim exim ve Seishu ile ölümüne kavga etmiştik hatırlatırım!"
Kakucho 'aa doğru' dermişcesine kaşlarını havaya kaldırdı.
"Bir daha asla onların olduğu ortamda bulunmak istemem."Sınıfa girdiğimizde bir kaç öğrenci vardı.
Sırama oturarak Mikey'i sabırsızlıkla bekliyordum. Acaba cidden Mikey Seishu'nun partisine gidecek miydi?Sınıf yeterince dolmuştu ve kapıdan Mikey'i girerken yakalamıştım. Dünden biraz daha iyi görünüyordu. Ön sıradaki Takemichi'ye kaydı gözüm istemeden. Takemichi, Mikey'e bakıyordu. Endişelendiği çok belliydi.
Sinirli sinirli Takemichi'ye bakıyordum ki Mikey'in birden yanıma oturmasıyla sadece ben değil herkes ona bakıyordu.
Sınıf birazcık sessizleşmişti. Bu sessiz ortamdan çok rahatsız olmuştum ki hoca'nın gelmesiyle sessizlik dağılmıştı."Günaydın Haru" boğuk bir ses kulaklarımı kızartmıştı. Mikey bana günaydın demişti! Mikey'e döndüm ve istemeden kasıldım. Yanıma ilk kez oturuyordu. Acaba Ran bunu görünce ne diyecekti? Ran demişken nerde kalmıştı? Rindou çoktan sınıftaydı ama Ran yoktu.
Dersten hemen sonra Rindou yanımıza ışınlandı.
"Hayırdır Mikey? Sanzu'nun yanına oturmalar falan?"Rindou yavşak bir gülümsemeyle bize doğru sırıtmıştı. Ben ise sadece donakalmıştım. Mikey ise Rindou'ya döndü. Boğazını temizledi. Takemichi halen bizi izliyordu.
"Biz artık çıkıyoruz" Mikey bombayı patlattıktan sonra sadece Rindou değil bende şaşırmıştım. Kızarmaktan başka bişey yapamadım. Takemichi'nin yüzüne bakmamak için savaş veriyordum şuan.
Ran içeriye girdi ve meraklı gözlerle bize doğru geldi. "Ne oluyor burda? Mikey kalk yerimden." Ran eşyalarını masasına koymuş bizden bir açıklama bekliyordu.
Rindou halen ağzı açık bize bakıyordu.
Ran bunu fark etmiş kardeşine hafif bir şaplak atmıştı. "Rindou ne oluyor burda?" Dedi hafifçe gülerek.
"Bu ikisi çıkıyormuş!" Dedi Rindou.
Ran'ın tepkisi yavaş yavaş Rindou'nun tepkisine dönüşmüştü. Ran kaşlarını çatmış bize şaka yapıyordur diye ciddiye almamış gibiydi. "Aynen kanka bende Mitsuya ile fuckbody'iz anlarsın ya." Dedi Ran gülerek.
Bunu duyan Hakkai deliye dönmüştü.
"Ne diyorsun lan!" Dedi sınıfın ortasında bağırarak. Ran gözlerini devirdi. "Senlik bişey yok şakalaşıyorduk!" Dedi umursamaz bir tavırla. Hakkai buna bozulmuştu ve Mitsuya'ya sarılarak sınıftan çıkmışlardı. Ran bunun ardından suratı düşmüş tekrar bize dönmüştü."Hadi dışarı çıkalım artık teneffüs bitecek!" Dedi Rindou beni çekiştirerek. Dördümüz dışarı çıkarak sigaramızı gizlice içivermiştik. Buna Mikey biraz şaşırmış olsada sıkıntı yoktu onun için. Zaten Mikey hemen ortama ısınmıştı. Mikey'in şakalarına gülüyorduk. Her güldüğünde kalbim bir saniyeliğine duruyordu...
꧁♥꧂
-
ZZZZZAAAAAAAAAAaaaa
Selam nasılsınızz
😁😁bende iyim sağolun😁😁
Fact: Mitsuya eskiden Ran ile flörtleşiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓨𝓪𝓷𝓭𝓮𝓻𝓮 𝒮𝒶𝓃𝓏𝓊 ❥ 𝐓𝐚𝐤𝐞𝐦𝐢𝐤𝐞𝐲
ActionGay ☑️ Smuth ☑️ Yandere ☑️ Sapıklık ☑️ Gerilim ☑️ Ship ☑️ 𝐓𝐀𝐌𝐀𝐌𝐋𝐀𝐍𝐃𝐈 ✔︎ DİKKAT: Bu kitapta ağır uyuşturuculuk ve sapıklık vardır! Kapak + bölüm fotoğrafları pinterestten: https://pin.it/5hRuZiT5k veya biodaki link'e tıklayabilirsiniz.