های گایز🥂ووت و کامنت یادتون نره لطفا💕
●○●○●○●○●○
کف پاشو عصبی روی زمین میکوبید و به حرفای مشاور احمقش گوش میداد.
تمام حرفای مرد و از حفظ بود و شنیدن دوبارش فقط کسل ترش میکرد._برای حفظ جون مردم ما اب و نمک رو_..
زی_تمومش کن
زین زیر لب زمزمه کرد و مشاور که تو گفته های خودش غرق شده بود ادامه داد.
_پس بهتره از کشورای همسایه یکم دارو و.._
زی_بهت گفتم خفه شو!
بدن مشاور با حس کردن انرژی منفی ای که به سمتش پرتاب شد کمی عقب رفت و چشماش از وحشت لبریز شد ، با دیدن چشمای قرمز شده شاه سرشو سریع پایین انداخت و روی زمین زانو زد.
_منو ببخشید سرورم تکرارش نمیکنم..منو ببخشید..
زین کلافه از روی صندلی مجللش بلند شد و شروع به قدم زدن کرد.
ذهنش در حال رویا پردازی بود و دنبال یه سرگرمی خوب برای از بین بردن حالت مزخرف کسلیش میگشت.شکار ، نقاشی ، سکس ، قتل ، جادو ، گردش، براش تکراری تر از هروقت دیگه ای بودن پس ذهنشو دور تر برد و وقتی چیزی به عقلش نرسید دندوناشو روی هم سایید و سرشو بالا گرفت.
زی_لعنتی
نگاهش لحظه ای روی سر گوزن سفید نصب شده به دیوار خورد و ذهنش در صدم ثانیه شروع به پردازش کرد.
اسمی که جرقه خورده بود قطعا میتونست یه سرگرمی خوب براش بسازه و تا حدودی راضی نگهش داره.
زین قطعا دلش برای اون شاه چموش و مدل اشرافی حرف زدنش تنگ شده بود و قطعا بدش نمیومد ملاقات دیگه ای رو رقم بزنه.
نیشخند کمرنگی از ظاهر شدن تصویر بدن لخت پسر روی لباش شکل گرفت و انگشت شصتشو گوشه لبش کشید.
زی_متاسفانه یا خوشبختانه ذهنمو درگیر خودت کردی پرنسس.
..
حساب هفته هایی که از اون اتفاق عجیب میگذشت از دستش خارج شده بود ، اما هنوز هم اکثر شبها تصاویر محوی از اون رو توی خوابهاش میدید.
لذتی که برده بود ، دردی که کشیده بود ، تحقیری که تحمل کرده بود و فداکاری ای که انجام داده بود ، تمام اینها در طول روز مثل یک تیکه های پازل توی مغزش کنار هم چیده میشدن و ذهنشو به بازی میگرفتن . تیکه های پازلی که هنوز کامل نشده بود و لیام و تا حدی ازار میداد.
همونطور که پشت میز اتاق مطالعش دستاشو بهم گره کرده بود و با اخم عمیقی توی افکار حکومتی و غیر حکومتی دست و پا میزد ، با صدای کوبیده شدن در به خودش اومد و بدنش کمی بالا پرید.
YOU ARE READING
Black dream
Fanfictionاولین بار که دیدمش، از نگاهش نور چکه میکرد! و ماه در قهوهی چشم هایش شناور بود... و من یقین یافتم که «او» گونهی انسانیِ ماه است.