1

429 31 15
                                    

Kız televizyon izlerken birden çıkan haber ile şok olmuştu.

"Sir Reginald hargrevees öldü. Hargrevees çocukları ile uzun süredir küs olduğu biliniyordu"

Lara haber ile şok olmuştu. Reginald hargrevees onu büyüten kişiydi ve yıllar önce onunla kavga edip evden gitmişti. Diğer kardeşleri gibi. Kardeşleri diyince aklına zaman yolculuğu yapıp bir daha geri dönmeyen kardeşi five geldi. Ona kızgındı . Aynı zamanda kırılmıştı da uyarmasina rağmen gitmiş ve geri gelmemişti.

Telefon sesi ile sarsıldı ve telefonu eline aldı. Kız kardeşi Allisondan mesaj vardı.

Mesajlar

Haberi duydun sanırım,gelicek misin Lara?

Evet.

Tamam.

Konuşma bitmişti. Five dışında hiçbir kardeşi ile pek yakın değildi. Olmak istemiyordu. Zaten gerçek anlamda hiçbiri birbiri ile uyumlu değildi veya yakın değildi. Kardeşi Ben öldükten sonra iyice kopmuşlardi. O görünürde sıradan bir kızdı. Reşit olmaya yakın, okumayan çalışan bir kız. Ama aslında o Şemsiye Akademisinin 8 numarasıydı . Elementler onun kontrolü altındaydı. Ancak gücünü geliştirmişti. Hava molekülerini kontrol edip karşısındakinin nefesini kesebiliyordu. Yada ateşini kullanarak birinin vücudunda yanma hissi oluşturabiliyordu. Buda rakibi etkisiz kılıyordu. Lara ne kadar sinirli ise bu his artıp azalıyordu.

Düşünmeyi bırakıp yatağına uzanıp yattı. Yarın zor bir gün olacaktı. Sonuçta yarın yıllardır görmediği kardeşlerini görecekti.

Selam , beni tanıyorsunuz zaten duygusuzlar- Tom Riddle kitabının yazarı benim . Hesap gittiği için burdan eski bölümleri atip devam edicem. Bu kitabında konusunu az çok anladınız sanırım. Duygusuzlar ilk bölümü yarın atarım kapak hazır zaten

Üvey kardeş/Five hargrevees Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin